Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

NSB: Barn og voksenbillett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-14, 16:54   #1
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

NSB: Barn og voksenbillett?

Kan datter på 11 bruke mitt upersonlige voksenmånedskort? Noen som vet? Man skulle tro det, men sønnen min fikk en gang "kjeft" av en bussjåfør fordi han brukte flexikort for voksen.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 19:11   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NSB: Barn og voksenbillett?

Jeg har latt mine bruke det, men de har aldri vært stoppet i en kontroll. Kan du ikke høre med Ruter?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 20:51   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: NSB: Barn og voksenbillett?

Ja, hvorfor skulle de ikke det tenker jeg. De har da gyldig billett.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 22:02   #4
Glede
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 4
Glede har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: NSB: Barn og voksenbillett?

Tja, det skulle da ikke være noe problem, om ikke annet er det jo bare brukt mer penger enn hvis han skulle hatt barnebilletter.

Glede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 22:16   #5
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NSB: Barn og voksenbillett?

Helt uproblematisk, vi gjør det hele tiden.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 23:21   #6
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NSB: Barn og voksenbillett?

Takk for svar! Jeg har tenkt som dere, men litt rart at sønnen min fikk streng beskjed om at han ikke kunne bruke voksenkort for et par år siden. Jeg skal høre med en konduktør på toget ved leilighet.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 23:32   #7
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: NSB: Barn og voksenbillett?

Hos atb i trondheim kan ikke barn reise på voksenkort ihvertfall.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no