Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-16, 16:10   #21
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Vi bruker Our Groceries.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

OurGroceries.



Det geniale med den er at man kan legge til oppskrifter og så når man da velge en, så legges alle ingrediensene til på listen. Feks taco.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 10:52   #22
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.858
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi bruker også OurGroceries, og skjønner ikke hvordan vi fikk mat i huset før i tiden.

Den kan brukes av flere, ja, det er jo mye av poenget, og den er lett å bruke. Man kan ha flere lister inne, og man kan kategorisere ting man pleier å handle, f.eks. etter hvilken butikk man kjøper dem i.

Jeg og mannen har lastet ned denne nå, men vi får ikke til å dele liste. Bruker min e-post som master, men når jeg legger den inn på mannens telefon kommer det aldri en e-post der jeg skal bekrefte deling. What to do?

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 12:14   #23
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?

Vi bruker Keep. Vi kan ha handlelister eller avkrysningsslister. Bruker den til handling og andre to-do-lister.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 12:28   #24
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?

Vi bruker Cozi. Både til handlelister og familiekalender.

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 22:18   #25
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?

Jeg synes OutofMilk er kjempebra. Lett å dele med mannen, kan sorteres etter rekkefølgen i butikken f.eks, og når man krysser av varene etterhvert som man har plukket dem, så forsvinner de fra lista.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.

Sist redigert av Anikka : 29-09-16 kl 21:10.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 21:06   #26
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?

Vi bruker også Keep, den funker fint fra pc, telefon og ymse brett. Mannen har Android og jeg har idingser, og den fungerer bra for begge. Deler lister, både vanlige mathandlelister og andre ting som skal kjøpes. Vi har ikke så mange lister da, så vi trenger ikke noe avansert.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 21:22   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?

Vi har brukt keep, og det har vært mye frustrasjon, og plutselig ble hele lista slettet i affekt hos gubben. Vi har ikke klart å lage ny liste som kan deles. Jeg får mail om at liste er delt, jeg kan åpne den delte lista på pc, men fra mobil står det at den ikke er delt (selv om jeg åpner direkte fra mailen hvor det står at den er delt) og den sier at jeg må be om tilgang, noe som heller ikke funker.

Laster ned Our Groceries nå for å teste.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 08:08   #28
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?

Vi bruker AnyList og er kjempefornøyd med den. Ser ut til st den har mye av de samme funksjonene som my grocery list, som flere her nevner.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 09:33   #29
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?

Vi bruker Wunderlist, og er veldig fornøyd med den.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no