Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-16, 19:25   #141
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Jeg tror jeg aldri har brukt "gruble" som i at jeg faktisk grubler på noe. Jeg bruker den alltid på tull eller sarkastisk. Nå ble jeg veldig overrasket over at den faktisk kan tolkes som "jeg lurer faktisk på dette".

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 20:33   #142
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg tror jeg aldri har brukt "gruble" som i at jeg faktisk grubler på noe. Jeg bruker den alltid på tull eller sarkastisk. Nå ble jeg veldig overrasket over at den faktisk kan tolkes som "jeg lurer faktisk på dette".

Jeg bruker den som at jeg faktisk lurer! Gjorde det akkurat, faktisk. Kan selvfølgelig bruke den på tull også, men da kommer det vel frem av det man skriver.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 23:09   #143
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Jeg bruker både når jeg lurer på noe og når jeg er sarkastisk. Siden jeg langt oftere er sarkastisk enn i beit for svar, kan tolke den i verste mening om dere er i tvil.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 06:07   #144
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Men ser jo overhodet ikke snill ut. Den ser slem og kjip ut.

Jeg synes den ser snill og mild ut. Den ligner litt på Gammelsmurf. Men så har jeg altså lært at den er slem.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 11:00   #145
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg bruker både når jeg lurer på noe og når jeg er sarkastisk. Siden jeg langt oftere er sarkastisk enn i beit for svar, kan tolke den i verste mening om dere er i tvil.

Jeg også, men i motsetning til rine, er jeg oftere i beit for svar enn sarkastisk.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no