Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-11, 21:41   #41
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

England: Fish and chips?

Jeg pröver aa unngaa det for jeg kan ikke lage det klart paa forhaand, og jeg vil jo ikke staa paa kjökkenet om kvelden mens gjestene er der, bare evt. for aa varme opp ting, og fish and chips oppvarmet er jo IKKE godt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:47   #42
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.777
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Du kan se av 1. innlegget hva jeg mangler.

Lurte på det, men så sto Georgia tom selv om jeg tror noen foreslo vin. Men da tenker du kanskje fler forslag.


Her er rumenske kaker og desserter - sjokoladekaka så god ut:

http://romanianrecipes.wikia.com/wik...essert_Recipes


Sist redigert av Charlie : 01-05-11 kl 21:53.
Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 00:58   #43
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.235
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg pröver aa unngaa det for jeg kan ikke lage det klart paa forhaand, og jeg vil jo ikke staa paa kjökkenet om kvelden mens gjestene er der, bare evt. for aa varme opp ting, og fish and chips oppvarmet er jo IKKE godt.

Eddik potet gull er veldig britisk og lett å få laget. Ellers litt cheddar i blokker?

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 06:28   #44
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Lurte på det, men så sto Georgia tom selv om jeg tror noen foreslo vin. Men da tenker du kanskje fler forslag.


Her er rumenske kaker og desserter - sjokoladekaka så god ut:

http://romanianrecipes.wikia.com/wik...essert_Recipes

Oj. Da har jeg nok glemt det. Ville skrive opp alt i første omgang og så sortere ut etterhvert.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 22:29   #45
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Under en uke til finalen, og jeg mangler fortsatt et par ideer. anikk:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 22:33   #46
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.777
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Under en uke til finalen, og jeg mangler fortsatt et par ideer. anikk:

I førsteinnlegget ditt mangler WAY mer enn et par land. Hva trenger du?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 23:07   #47
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

I førsteinnlegget ditt mangler WAY mer enn et par land. Hva trenger du?

Et par var nok en underdrivelse ja. Førsteinnlegget er oppdatert. Jeg får begynne med seriøs googling selv om jeg håper på flere tips fra dere først.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 21:07   #48
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Jeg har googlet og funnet masser av oppskrifter paa ting som höres skikkelig gode ut. Listen er naa komplett, men jeg tar selvsagt imot anbefalinger likevel. Jeg er uansett klar for 1. semifinale i morgen og jeg kommer til aa heie paa dem som har best mat.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:04   #49
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Dette blir spennende!!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 15:11   #50
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

I tilfelle noen andre enn meg har fulgt med paa denne traaden, ville jeg bare oppdatere for aa fortelle hva det blir til slutt. Jeg oppdaget jo etter 1. delfinale at forberedelser var fint og flott, men at jeg maatte endre en del fordi jeg ikke hadde noen god balanse av kjött/fisk/grönt/bröd/desserter etc. Her er den endelige listen. Naa skal jeg begynne med forberedelser. Gleder meg til festen!

KJÖTT

Frankrike: Gaaselever fra boks og baguette
Italia: Parmaskinke
Tyskland: Pölser ala currywurst paa tannpirkere med currysaus til
Spania: Marinerte corizo
Sverige: Smaa kjöttboller (IKEA eller lage selv)
Bosnia Herzegovina: Potetskiver med kjöttdeig og paprika (innlegg nr. 2)


BRÖD

Azerbajan: Cheese roll-ups: http://www.azcookbook.com/cheese-rollups/#more-5002
Georgia: Hvitlösbröd: http://www.cooks.com/rec/view/0,2241,159183-239202,00.html
England: Vinegar chips

OST

Sveits: ostebiter av to ulike sveitseroster
Finland: finn crisp med blaaosttopping: http://www.foodfromfinland.com/index.phtml?C=410&product_id=49&s=83

Slowenia: Baked mushrooms with Munster cheese: http://www.foodbycountry.com/Kazakhstan-to-South-Africa/Slovenia.html


FISK

Island: Rot heringsalat (kjöpt ferdig) Russland:
Blinis (små pannekaker) med creme fraiche og russisk kaviar og dill, vodkashots [IMG]file:///C:/Users/hege/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.gif[/IMG]
Danmark: Skagentoast. Oppskrift: http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Forretter-Småretter/Annet/Skagentoast


SALATER OG GRÖNT

Litauen: Potetsalat http://www.cooks.com/rec/view/0,1638...250193,00.html
Ungarn: Hungarian style tomato salad:
http://recipes.wikia.com/wiki/Hungarian-style_Tomato_Salad
Moldavia: Lettuce Salad : http://recipes.wikia.com/wiki/Lettuce_Salad_I
Hellas: Oliven
Ukraine: Stuffed egg http://www.foodukraine.com/stuffed-egg-sunrise/
Estland: Sure agurker (ferdigkjöpte)


DESSERT


Romania: Kake http://romanianrecipes.wikia.com/wiki/Chocolate_Fancy_Cakes
Serbia: Frukt: Jordbaer, blaabaer, bringebaer (1/3 av alle bringebaer i verden produseres her)
Österrike:Mozartkuler



DRIKKE

Irland: Whiskey / baileys
Russland Wodkashots


Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 12:23.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 18:05   #51
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Lykke til, liefje!

Du tar vel bilde av maten/det dekkede bordet?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 18:08   #52
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Lykke til! Det er en så bra idé, jeg er imponert!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 19:53   #53
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Høres ut som gjengen skal bli mett ja.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:22   #54
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Det ble utrolig vellykket!! Maten var kjempegod, og det var egentlig mindre arbeid enn jeg hadde fryktet aa lage alt i stand, men det tok jo noen timer, da. Her har dere billeddokumentasjon. Tok alle bildene i full fart med mobilene, saa det er litt varierende kvalitet, dessverre, men det gir jo et inntrykk. Bare lov med 5 bilder per innlegg, ser jeg, saa det blir noen innlegg til.

Her ser vi: Gaaselever og baguette (Frankrike), fylte egg (Ukraine) - her maatte jeg legge til litt urter, sitron og krydder for den oppskriften jeg linker til over her var litt kjedelig paa smak, Finn Crisp med blaaostdip (Finland), champinjonger med Munsterost (Slovenia) og Skagentoast (Danmark)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 008.JPG (183,4 KB, 36 visninger)
Filtype: jpg 009.JPG (153,5 KB, 34 visninger)
Filtype: jpg 010.JPG (172,2 KB, 30 visninger)
Filtype: jpg 011.jpg (70,9 KB, 25 visninger)
Filtype: jpg 012.JPG (160,2 KB, 24 visninger)

Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 12:38.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:26   #55
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Neste:

Fat med Oliven og Tzatsiki (Hellas), Sure agurker (Estland), Röd sildesalat og rugbröd (Island), Blinis med kaviar og tilbehör (Russland), Cheese Roll-ups (Azerbajan) og den potetrettene jeg fikk oppskrift til i innlegg 2 fra Bosnia Herzegovina (utsolgt for Vegetakrydder i butikken, saa jeg brukte en vanlig krydderblanding i stedet).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 013.JPG (172,4 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg 014.JPG (184,5 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg 015.JPG (144,2 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg 016.JPG (166,2 KB, 21 visninger)
Filtype: jpg 019.jpg (74,5 KB, 23 visninger)

Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 12:39.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:27   #56
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Enda et par:

Currywurst med currysaus (Tyskland) - dette var uten tvil den mest populaere retten, kjöttbullar (Sverige) - kjöpte ferdige og oppdaget at det stod greske kjöttboller paa pakken jeg hadde kjöpt, men min svenske gjest mente de var bedre enn de svenske, saa da var det vel greit, sinnsykt gode hvitlöksbrödalternativ fra Georgia, Salat fra Moldavia og Tomatsalat fra Ungarn - begge salatene kan virkelig anbefales.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 020.JPG (171,1 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg 021.jpg (68,0 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg 022.jpg (67,5 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg 023.jpg (78,3 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg 024.jpg (64,7 KB, 16 visninger)

Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 12:40.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:29   #57
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Og en til:

Marinert chorizo fra Spania, Potetsalat fra Litauen (trenger en god del salt og pepper for aa faa smak), veldig god nötte- og sjokoladekaka fra Romania (ble helt törr og hard först, men jeg hadde den i en pose sammen med en skrellet, raa potet over natten og da ble den kjempegod og seig slik den skal vaere), kjeks med sjokoladefyll fra Österrike (fant ikke Mozartkuler i butikken), diverse baer fra Serbia (Serbia produserer 1/3 av verdens bringebaer leste jeg, saa da var jo dette en genial og enkel lösning)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 025.JPG (189,0 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg 026.JPG (194,0 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg 027.JPG (181,9 KB, 19 visninger)
Filtype: jpg 028.jpg (74,3 KB, 19 visninger)
Filtype: jpg 029.JPG (154,3 KB, 17 visninger)

Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 12:41.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:30   #58
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.436
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Og siste:

Vinegar chips fra England, to ulike oster fra Sveits.

Glemte aa ta bilde av flasken med Irsk whiskey.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 030.JPG (158,8 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg 031.JPG (170,5 KB, 19 visninger)

Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 12:37.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:33   #59
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Jeg er så imponert! Utrolig bra gjennomført liefje!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:42   #60
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Så gjennomført!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no