Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-14, 09:47   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, det er skolen også. Men er det det vi vil fremheve? Skal lærerne også gå med "pleieuniform" da?

Jeg syns det er ganske stor forskjell på å ta seg av store, relativt selvdrevne unger, og små barn som potensielt kan bæsje, snørre, sikle og kaste opp på deg. Her var ikke ønsket om å gå med scrubs for å skape et skille, men for å ha fornuftig tøy til oppgaven. Det var heller ikke snakk om en uniform som alle skulle gå i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 09:47   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Nå har jeg tenkt litt og kan godt se ønsket, og gitt at man velger noe annet enn hvitt, ser jeg ikke noe problem og da tror jeg ikke jeg hadde tenkt noe på det heller. En del av de unge ansatte i vår barnehage går i dyre, fine klær (sånn jeg hadde kledd på meg om jeg skulle pynte meg), og jeg synes kanskje det ser vel så dumt ut.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 09:56   #23
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Jeg syns det hadde vært helt uproblematisk, det er innholdet og ikke innpakningen som teller Og poenget er jo funksjonelt arbeidstøy, ikke at man skal signalisere noe?

I vår barnehage har de fleste ansatte like termo-utedresser allerede, og det kan jo også ses på som en slags uniform.
Egentlig er det arbeisgiver som bør sponse arbeidstøy, men dere får kanskje en viss sum i året som skal dekke slikt?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 09:58   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Jeg skjønner godt at det hadde vært behagelig som barnehageansatt å tatt på seg en slik "uniform" og kunne legge den til vask når man går hjem. Slik som de gjør på sykehusene.

Jeg kan ikke helt se at det er problematisk at alle de ansatte har på seg sånt tøy. Det er jo godt egnet til lek.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 10:41   #25
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men altså, en barnehage er jo en form for institutisjon.

Selvsagt, men jeg ønsker at mine unger opplever helt andre sider ved barnehagen enn den rent institusjonsmessige. Det går følelser mer enn det praktiske for min del. For meg er ikke klær bare et praktisk uttrykk og jeg syns uniform blir litt for upersonlig i en barnehage.

Jeg hadde ikke laget noen sak av det eller noen ting. Det er bare min helt personlige mening basert på følesynsing, og jeg ville syns det var rart med helsepersonell-uniform på en av de ansatte i barnehagen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 10:45   #26
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Jeg synes det ser praktisk ut, og jeg skjønner det er lurt å ha noe slitesterkt som er laget for vask på 60 grader. Jeg tror faktisk jeg har sett ei som kommer fra India ha på seg noe sånt på småbarnsavdeling, og jeg reagerte ikke negativt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 10:46   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Jeg hadde stusset. Barnehageansatte må vel gå i hva de vil for meg, men jeg ønsker virkelig ikke mer institusjonspreg på noe som helst. Da foretrekker jeg singlet med spaghettistropper og korte skjørt, altså.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 10:55   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Selvsagt, men jeg ønsker at mine unger opplever helt andre sider ved barnehagen enn den rent institusjonsmessige.

Ja, det vil selvsagt jeg også. Jeg legger nok bare ikke så mye følelser i et klesplagg. Jeg ser at om alle de voksne på avdelingen gikk i grønne operasjonsdrakter så kunne det virke litt rart, men om de gikk i behagelige klær som tåler mye og er enkle å vaske så syns jeg ikke det er problematisk på noe vis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 11:04   #29
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Det kommer helt an på uniformen, synes jeg. Det er mye fint som ikke ser institusjonsaktig ut, hvis du kombinerer med f.eks dongeribukse. Skjønner godt behovet for slitesterke jobbklær.


Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 15:24.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 11:05   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Jeg syns det er helt strålende om barnehageansatte kan bruke den type klær, men jeg ville ikke likt det om alle gikk i helt like institusjonsuniformer. Altså at alle hadde helt like bukser og overdeler. Men det er jo ikke det som er tema heller her.
Jeg hadde ikke tenkt over om en ansatt noe som helst sted hadde hatt en slik overdel, tror jeg.

Det er veldig kjekt å ha klær som tåler hard vask når man jobber med små barn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 11:10   #31
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Samme hva du har på deg, så lenge du gjør en god jobb!
Jobber selv i bhg og ville ikke gått i det, men smak og behag.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 11:20   #32
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Da jeg jobbet i bhg fikk vi vel rundt 1000,- i året i klestillegg. Ikke all verden med andre ord. Det står i hvertfall ikke i forhold til slitasjen på klærne.
Legg også til at man i bgh trenger alt det samme som ungene. Varmt tøy, vanntett tøy, og gode sko for alle forhold.
Vi fikk vel 1 t-skjorte eller 2 med bhg logo på. Men ikke mer enn det.

Jeg skjønner godt ønsket om noe annet ja. Så lenge du ikke ser ut som en sykepleier så for all del.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 11:23   #33
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 12:13   #34
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Barnehageansatte er jo veldig nært ungene, tørker spy og bytter bleier. Derfor er det viktig at de har klær som kan vaskes på høy temperatur. Så det er veldig praktisk for dem å kunne bruke sånt tøy, og ungene kan jeg ikke tenke meg bryr seg, så da synes jeg at foreldrene sin estetikk blir et veldig svakt argument mot i forhold til de store fordelene.

Og om man tar type fargerike overdeler og ingen bruker like, så vil jeg tenke at minst halvparten av foreldrene ikke hadde lagt merke til det heller.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 12:16   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Det Esme sa.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 12:41   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Vi får uteklær og ull og sko, men ikke inneklær.

Men vi bruker stellefrakker på badet, forkle og hansker når vi lager mat, for vi er nemlig en institusjon og ikke noe hjem.

Jeg har ikke behov for slik uniform, men hadde vært greit om noen ville brukt det. Jeg bruker ikke de fineste klærene mine på jobb.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 13:02   #37
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Min umiddelbare reaksjon er at jeg syns det blir litt for institusjonsaktig, og at en like gjerne kan vaske vanlige enkle bomullsklær hver dag.

Det Filifjonka sa.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 13:03   #38
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Jeg hadde kanskje stusset litt på hvit legefrakk, men aldri på noen av de plaggene som det er linket til i denne tråden.

Selvsagt kan barnehageansatte gå i praktisk, slitesterkt tøy uten at foreldrene har noe med å legge seg borti det eller synse om det. Jeg syns det er helt absurd bare tanken.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 13:18   #39
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg hadde stusset litt om en voksen person gikk med denne, men tenkt at det får da virkelig være hver sin smak.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 13:34   #40
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Jeg går ikke med slike klær på jobb, og kommer ikke til å begynne med det heller.
Men når jeg begynner å jobbe i ny bhg nå til høsten så kommer jeg definitivt til å kjøpe en del nytt som kun er til bruk på jobb. Ellers sklir det ut veldig og alt blir bhg klær, og det er litt kjedelig for slitasjen på tøye er ekstremt stor.

Typisk arbeidsantrekk for meg er jeans og t-skjorte/singlet og cardigan.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no