Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Var alt mye bedre før? [vi krangler aldri om prikker lenger]

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-16, 16:10   #41
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Bananer uten skinke?

Husker du ikke Harriets fantastiske skinkebananer i form? Vi har ikke spist annet siden 2011 vi.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 16:13   #42
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Skal vi begynne å spise bananer uten skinke også?!

Hjerne for meg.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 16:20   #43
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... men det er TRE MÅNEDER siden jeg prikket noen! Utenom å rødprikke Adrienne, så klart.



Den rødprikken skjærer meg i øynene hver gang jeg ser kontrollpanelet. Litt usikker på om det er fordi den er rød eller fordi den er helt alene blant alle de grønne prikkene.

Det minner meg på at det er lenge siden jeg har hatt en -prikkeaksjon. Tror jeg må sette i gang en snart.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 16:22   #44
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Jeg har fått åtte grønne prikker bare i september, men så skriver jeg jo mye Fornuftig, Sant og Riktig, så det skulle bare mangle.

I gamle dager fikk jeg ca, det samme antallet i røde pr. dag, så det har uten tvil gått nedover på noen områder.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 16:24   #45
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Jeg savner å kunne rødprikke folk irl. DET hadde vært noe!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 16:25   #46
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Maverick ga meg GRØNN Internettherpes! Det var en ny og ukjent variant!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 16:30   #47
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Maverick ga meg GRØNN Internettherpes! Det var en ny og ukjent variant!

Hun gav deg en hvaforno'?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 16:36   #48
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hun gav deg en hvaforno'?



Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har fått seks prikker og gitt ni siden august. Pleier å være litt sløv med å prikke, så var jo greit at der var den veien... Litt tynnere mellom rødprikkene, men husker fortsatt min første: Den var fra KittyBastard, med kommentaren Internettherpes! Hun syntes det var på tide jeg fikk en rød, tror jeg. :mimre:

Og så fikk jeg en grønn av Maverick!

Jeg husker da det var blinkende julekuler i kontrollpanelet til jul! Det kan vi vel ha igjen? Eksponeringsterapi!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 16:37   #49
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.


Jeg husker da det var blinkende julekuler i kontrollpanelet til jul! Det kan vi vel ha igjen? Eksponeringsterapi!

Hvis jeg husker riktig så var det en spøk som ikke helt falt i god jord hos ganske mange.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 16:43   #50
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Jeg er kroneksempelet på instant karma. Ti grønne gitt i september, ti grønne fått i september.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 16:53   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.



Den rødprikken skjærer meg i øynene hver gang jeg ser kontrollpanelet. Litt usikker på om det er fordi den er rød eller fordi den er helt alene blant alle de grønne prikkene.

Det minner meg på at det er lenge siden jeg har hatt en -prikkeaksjon. Tror jeg må sette i gang en snart.

Hæ, var det bare jeg som, eh, tok oppfordringen din på alvor?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 17:01   #52
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg brukte i overkant av eit år, i same periode som deg.


Du skriver nok langt flere grønnprikkverdige innlegg enn jeg gjør.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 17:07   #53
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Gitt 7 - fått 8. Jeg prikker når jeg leser gode innlegg eller får fine tips, men jeg er enig i at det ikke er så mye prikking lengre. Eller dvs jeg må jo ta everyones word for it i denne tråden, for man ser jo bare sin egen prikkehistorie





Gudbedre, det var godt jeg fikk endret skrivefeilen i siste ord der

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 17:33   #54
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Jeg synes jeg både gir og får ganske mye prikker, men samtidig synes jeg det er helt greit om folk bruker vinter og vår på å komme seg inn i M2. Hva er vitsen med M2 hvis ikke?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 17:42   #55
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Jeg husker ikke hvor lang tid jeg brukte for å komme meg inn i M2, men det tok sin tid, og det synes jeg er grei. Jeg liker at de som er der er de som har vært her både vinter og vår, det er vel det som gjør at M2 er M2.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 17:43   #56
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Jeg fikk for noen dager siden -smiley fra Skilpadda. :morsom:

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 17:47   #57
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg husker ikke hvor lang tid jeg brukte for å komme meg inn i M2, men det tok sin tid, og det synes jeg er grei. Jeg liker at de som er der er de som har vært her både vinter og vår, det er vel det som gjør at M2 er M2.

Jeg hadde ikke fått med meg "inntakskravene" for M1/M2, og skjønte derfor ikke var det var da M1-ikonet plutselig dukket opp nederst i høyre hjørne for hvert enkelt. Trodde først det var en link til ettellerannet. Ja, jeg prøvde å klikke på det.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 18:24   #58
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.720
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Har fått en prikk i hele år, har gitt 3 selv.
Har dog ikke skrevet noe som fortjener prikk, bare random innlegg fra min side.

Dette ble jo også totalt uinteressant.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 19:16   #59
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg prikker lite - da jeg skulle prikke i forbindelse med hussalg før sommeren rødprikket jeg en del ved en feil. (pølsefingre på mobil) ikke en eneste har hisset seg opp heller.

Haha, nei, jeg knegget inni meg og tenkte det var feiltrykk.


Ser at jeg har gitt 12 og fått 7 siden første august, så jeg gir ut av og til. De innkommende prikkene har typisk nok kommet i diskusjoner/debatter, som noen lengre opp i tråden sa.

Prikkekraft har forresten ikke vært tema enda? Jeg gir 10.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 19:23   #60
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var alt mye bedre før [vi krangler aldri om prikker lenger]?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

I august har jeg gitt ca. 20 og fått 1, ser jeg. *populær*

Hver gang jeg prøver å prikke deg så får jeg beskjed om "du må gi rykte/prikk til andre før du kan prikke Bluen igjen", eller noe i den duren. Tror det stort sett er bare deg jeg prikker.
Selv fikk jeg forrige prikk i juli.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no