Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-17, 20:20   #1001
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Hvis det er samme passord, da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Gammel 28-05-17, 20:31   #1002
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg håper at alle de hintene som gjør at det legges opp til at Sana skal spre info og logge seg på Nooras mail, er sidesteps på samme måte som det ble lagt ut hint om sovepiller i sesong 3.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 28-05-17, 21:59   #1003
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.839
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg tenker at Sana er klar for å sette i gang alt introen antydet. Spenne bein på Noora, og la hodene rulle. Chatten river perlene av Vilde og gir slarv om fyllinga til Eva. Og alt kan slå tilbake på Isak og Even. Håper litt at hun ikke sender bildene videre, for det kan bli vondt å se på.

Jeg har ikke ferdiggrublet gulrotmetaforen. Jeg leser den som mer enn bare fallos og et evt. forhold til Yousef. Det blir for enkelt for den store plassen metaforen har fått. Jeg tror det handler like mye om å ta del i det norske samfunnet på linje med vennene, uten å la religiøse eller kulturelle regler og forventninger sette for store grenser. -Noe som frister som gulrot i et snøre. I begynnelsen spiste Sana gulrot. Hun skulle være med på russebuss og håpet på Yousef som kjæreste. Nå stenger hun av, trekker seg fra bussen, distanserer seg fra de norske vennene, og vurderer å oppsøke de hun kjenner som lever "strengere", og kanskje har en mer radikal tankegang rundt det å være muslim i Norge. Hun tar ikke imot gulrota, men ser misunnelig og sår på at både broren og vennene hans, Yousef og ikke minst Noora knasker i vei på gulroten hun nekter seg.

Synes sesongen har vært var og fin, men litt stillestående til nå. Jeg føler med Sana, men irriterer meg over henne også. Satser på at det skal gå fortere i svingene framover.

Kaija er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no