Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-17, 20:33   #681
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Jeg fikk beskjed i dag om at jeg mest sannsynlig får et høyst elsket programfag for tredje år på rad, i tillegg til to andre kurs jeg elsker (de visste jeg om). Det betyr 1) at jeg kan prøve ut endringer jeg tror blir bra mens jeg har bakgrunnen for dem ferskt i minne, 2) at jeg får tre femtimerskurs, hvilket betyr færre fag og elevgrupper å forholde seg til, 3) at jeg sannsynligvis får de samme elevene i to av kursene - og da kommer man mye tettere på elevene, 4) at jeg får samarbeide med en kreativ og kul kollega og 5) at neste år blir et bra år!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 22-06-17 kl 21:02.
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 22-06-17, 20:48   #682
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Ikke så mye egentlig

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-06-17, 22:24   #683
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Litt venninnetid etter jobb. Gull!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 00:25   #684
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At feriefølelsen har kommet, etter at ferien din vane tro startet med at immunforsvaret kollapset og jeg ble syk.

Klemmen jeg fikk av en av elevene mine etter at jeg var og så på en teaterforestilling hun er med på.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 00:26   #685
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At feriefølelsen har kommet, etter at ferien sin vane tro startet med at immunforsvaret kollapset og jeg ble syk.

Klemmen jeg fikk av en av elevene mine etter at jeg var og så på en teaterforestilling hun er med på.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011

Sist redigert av ming : 23-06-17 kl 00:38.
ming er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 07:45   #686
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Sol! Jeg slapp strømpebukse på når jeg tok på kjole i dag.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 09:11   #687
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Var utenfor kontoret og trakk frisk luft, og ble vitne til to av byens slitne på tur til dagens apotektur delte småpengene og røyken de hadde mellom seg. Det var liksom noe rørende i det fellesskapet og viljen til å dele mellom de to.
Jeg hadde ikke penger eller på meg, men de fikk røykpakken, men skal se om jeg ser de selger gatemagasinet senere i dag, og dele litt med de, jeg også.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 09:51   #688
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At lillebror er så ufattelig grei for tida. I går kunne jeg smurt han på brødskiva. Og han fortsetter i dag. Han har lagt sammen et tonn av egne klær og lagt på plass. Håper det fortsetter.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 12:59   #689
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.714
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Jobbintervju til uka!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 13:05   #690
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jobbintervju til uka!

Hurra! Lykke til!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 13:13   #691
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jobbintervju til uka!

Lykke til! Unner deg virkelig å få jobb nå. Er det fast jobb?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 13:48   #692
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At jeg sluker en bok igjen. Det betyr at jeg har funnet roen. Og det allerede første feriedag.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 13:57   #693
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.714
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Lykke til! Unner deg virkelig å få jobb nå. Er det fast jobb?

Engasjement via byrå, samtale hos byrået først.
Alt er bedre enn ingenting er mantra mitt om dagen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 14:02   #694
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Engasjement via byrå, samtale hos byrået først.
Alt er bedre enn ingenting er mantra mitt om dagen.

Absolutt! Og engasjement kan utløse nye muligheter som til slutt kan ende med noe fast. Krysser fingrene!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 14:02   #695
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At det er fredag og snart fri. Og at minsten gikk tur med voffen uten at jeg måtte mase. HAn lovet å gjøre det innen kl. 11 og ringte og sa at det var gjort. Håper der fortsetter gjennom hele ferien.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 14:30   #696
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Oppdatering om avgangskarakterer fra ungdomsskolen som mange ville kalle middelmådig, som fikk tårene til å renne hos meg. Hvilken utrolig jobb som ligger bak, og hva det har kostet av krefter og innsats, er det nok ingen andre enn eleven selv som greier å forstå. Jeg har verdens sterkeste, flotteste og råeste krigertantebarn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 15:07   #697
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Oppdatering om avgangskarakterer fra ungdomsskolen som mange ville kalle middelmådig, som fikk tårene til å renne hos meg. Hvilken utrolig jobb som ligger bak, og hva det har kostet av krefter og innsats, er det nok ingen andre enn eleven selv som greier å forstå. Jeg har verdens sterkeste, flotteste og råeste krigertantebarn.

Så bra!

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 21:02   #698
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Nye sommersko ga sommerlykkefølelse selv om det regnet på tvers.

Og så er det helg, huset er rent og mannen har laget mat. Som han pleier å gjøre hver dag, men det gjør meg glad hver dag å få maten servert.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 23-06-17, 22:52   #699
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Unger som kom løpende mot meg på flyplassen i ettermiddag.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 24-06-17, 00:11   #700
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

En utrolig hyggelig St.Hansfeiring og bursdag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no