Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Problemer med vektklubb.no

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-07, 09:45   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Problemer med vektklubb.no

Noen av dere som er meldem der? Er det selve siden det er noe galt med eller bare min profil? Jeg meldte meg inn i går kveld og fikk kvitteringsmail og alt, men innloggingen ville ikke fungere. Jeg logger inn men kommer bare til forsiden igjen. Trykker jeg på feks. "mine venner","dagbok" eller de andre alternativene, kommer jeg rett til innloggingen igjen og må logge inn på nytt, og hele greia gjentar seg. Hele tiden står det "logg ut" øverst til høyre, så det ser jo ut til at jeg er logget inn?

Sendte mail til vektklubb i går kveld, men har ikke fått svar enda. Håper jeg får snart, begynner å bli skikkelig utålmodig nå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 11:20   #2
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Problemer med vektklubb.no

Hm ja, jeg hadde dette problemet for et par år siden. Men, ettersom det da er et par år siden så husker jeg jo selvfølgelig ikke helt hva som var grunnen. Men, det var et eller annet jeg måtte slette på PC`en tror jeg, noen innstillinger av noe slag?? Du ble vel muligens ikke så mye klokere av dette.... hihi

Kanskje det var sånn at jeg måtte slette noen filer, cookies og sånn i Internet Explorer.... kom jeg på nå...

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15

Sist redigert av Manga : 02-07-07 kl 11:23. Årsak: kom på noe mer
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no