Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vann i munnen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 10:36   #21
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.908
Blogginnlegg: 245
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker ikke sushi, hvor moden er jeg?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 13:41   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.291
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Oslos aller beste sushi finner man på en liten og shitty restaurant rett ovenfor blitz. De har nå avansert fra et lite hull i veggen, til et stort lokale, men like nedslitt ser det ut fortsatt. Men sushien er helt nydelig. Selv jeg, som alltid har ment at fisk er farlig, spiser det mer enn villig :sikle: Og at de er faste leverandører til den japanske og den koreanske (hvilken vet jeg ikke) ambassaden sier vel sitt.

Sushien på smart klubb derimot..... :spy:

Kunne du klart å hoste opp navnet, tror du?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 16:33   #23
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kunne du klart å hoste opp navnet, tror du?

det var da måte på til kravstorhet!!

Hmmmm.....navnet, vet ikke om de har det engang jeg... Men det har inngang i parkveien, rett på den andre siden av gaten, på høyde med inngangen til Blitz, opp en trapp og inn kommer du i "restauranten". Vi ber alltid om makier med avocado og de er knallgode!!

Eller når jeg tenker meg om, før tror jeg faktisk at den het Lunsjen, men om den har det samme navnet nå vet jeg ikke.

Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 16:37   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.291
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror nesten jeg skal prøve meg på den, Junior!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 16:38   #25
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.812
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også spist mye sushi på/fra Lunsjen, og den er helt utmerket, men helt samme divisjon som Alex er det nå ikke.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 16:45   #26
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har også spist mye sushi på/fra Lunsjen, og den er helt utmerket, men helt samme divisjon som Alex er det nå ikke.

Jeg har ikke prøvd Alex, men hvis sushien er bedre der, så må jeg nok sjekke det ut. Har spist det på en 4-5 ulike steder, deriblant East og har ikke likt det i det hele tatt, det var først da jeg smakte sushi på Lunsjen at jeg fant ut at det kunne smake godt.

Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 16:57   #27
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.812
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, Alex er gourmetvarianten. De sysler litt med hummer og østers og sånn, i tillegg til de mer vanlige typene. Sushien er kjempegod festsushi. Lunsjen har nydelig hverdagssushi.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 17:03   #28
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Altså, Alex er gourmetvarianten. De sysler litt med hummer og østers og sånn, i tillegg til de mer vanlige typene. Sushien er kjempegod festsushi. Lunsjen har nydelig hverdagssushi.

OK. Så om man ikke liker hummer, østers, krabbe og sånt, så kan man like så godt holde seg til Lunsjen? Jeg overhodet ikke ekperimentell når det gjelder fisk og skalldyr og når jeg har beveget meg inn på sushibaner så har jeg gått lenger enn jeg noensinne trodde jeg skulle. Jeg er mer en rødt kjøtt-person

Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no