Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

NM-gnål.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 15:58   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NM-gnål.

Jeg skjønner at dette er et "utbryter-forum", men det begynner å bli en smule slitsomt å høre alle gnåle om NM nå. Jeg har forsåvidt deltatt i noen tråder, dog med korte kommentarer.

Utlegging av PM'er, diskusjoner på nick og henvisning til sladretråder er strengt tatt ikke spesielt modent.

Vi er et eget forum nå, med egne regler og mer enn nok å diskutere. Annet enn NM.

Syns jeg da.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 16:02   #2
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.494
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Myrsnipa; Kan jeg få litt på deg?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 16:59   #3
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.820
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke det er så mye gnåling om NM, egentlig. Hadde nesten forventet mer. Men det kan jo hende det bare er jeg som ikke fikk stilt nysgjerrigheten min skikkelig på NM, siden det meste ble slettet fort som fy der. Regner med at mange av dem som stiller spørsmål og graver litt nå rett og slett føler for å buse litt ut av seg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:02   #4
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg synes heller ikke at det er mye nm-gnål. Man får ikke skrive av seg frustrasjonene der, så et sted må de kanskje ut.....
Det er hvertfall ikke noe problem å snakke om synes jeg

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:02   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Det er nok bare naturlig at det blir sånn i begynnelse, i og med at NM er fellesnevneren vår. De fleste av oss er vel også ganske uenige i måten ting blir drevet på, så litt pesing må man bare forvente. Det er opp til oss nå å klare å finne vår egen kultur, og ta med oss det vi liker så godt med forumbruk.

  Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:11   #6
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg synes ikke det er så mye gnåling om NM, egentlig. Hadde nesten forventet mer. Men det kan jo hende det bare er jeg som ikke fikk stilt nysgjerrigheten min skikkelig på NM, siden det meste ble slettet fort som fy der. Regner med at mange av dem som stiller spørsmål og graver litt nå rett og slett føler for å buse litt ut av seg.



Man fikk jo ikke akkurat noe informasjon på NM, så da er det greit å få den her synes jeg. Det er jo en grunn til at mange flyttet over hit.

Ønsker man ikke å lese om "gnålingen", så holder man seg unna de trådene det gjelder. Det er tross alt veldig få i forhold til hvor mye som er skrevet her den siste drøye uken.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:42   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har heller ikke fått med meg mye NM gnål her ute. Kanskje i det lukkede forumet?

Uansett greit å få det ut og bli ferdig med det

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:51   #8
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke meningen at dette skal være et slarveforum, litt sånn bakom NM. Dette skal være et eget forum, med egne temaer og eget liv, ikke en NM-kopi. Men som Albertine sier, det er på NM mange av oss er blitt kjent, så at det blir *litt* slarv i starten er vel bare å regne med. Vi bør vel alle, uansett, forsøke å unngå å baksnakke og sladre. Men når alt som lignet på forklaring på NM bare ble slettet, ble det vel ikke *mindre* diskusjoner og spekulasjoner om hva som skjedde...Tror uansett det er litt over nå. Si fra hvis du synes det er slitsomt og mye og er til bry.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:59   #9
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er av de som ikke skjønte noenting, og det til tross for at jeg hadde vært en del på NM på den tiden dette har skjedd. Derfor syns jeg det har vært fint å få høre noe om det.

Det er, som noen sier her, ikke noe rart at det blir litt prat om det i starten her, men jeg syns ikke det har dominert forumet her. Man kan jo velge å ikke gå inn på slike tråder da......

Jeg stortrives her inne og kommer nok til å bli her, hvis jeg ikke blir kastet ut

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 18:18   #10
Justme
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

.....................


Sist redigert av Justme : 11-10-06 kl 22:24.
  Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 18:27   #11
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner ikke så mye jeg heller Har fått med meg såpass at jeg skjønner at MM har ytret sin mening, fått pisk på pung og blitt utestengt, mens andre på NM som gikk mer på person enn sak får være der. Er jeg inne på noe?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 18:33   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skjer ikke nok i mitt liv. Så NM-sladder er stort sett det sladderet jeg har. . Kan ikke noe for det, men jeg syns det er morsomt. Men det er klart: For mye av en god ting er for mye. Og NM har fremdeles mye for seg, de ønsker vel å rendyrke det mer som et baby-forum.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 18:34   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at man må få det ut, når man ikke får diskutere der inne.
Men jeg trodde vi begynte å bli ferdig med det nå?

Alle de nye som strømmer til kunne kanskje fått en forklaring, men å oute pm'er, snakke om nick osv syns jeg man burde være ferdig med nå.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:36   #14
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier hun og starter enda en NM-tråd.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:39   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Sier hun og starter enda en NM-tråd.

Med håp om at det kan slutte snart da.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:40   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Det høres virkelig spennende ut med et utbryterforum. Litt skummelt også. *nettopp ankommet*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:14   #17
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.919
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt enig med Myrsnipa - å baksnakke brukere på et annet forum eller legge ut NM-PM fra andre brukere er ikke greit. Ikke for meg hvertfall

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:19   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.675
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Legger dere ut PM`er fra andre brukerè? :shock:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:20   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg er helt enig med Myrsnipa - å baksnakke brukere på et annet forum eller legge ut NM-PM fra andre brukere er ikke greit. Ikke for meg hvertfall

Derfor er det fikset opp i. Langt på vei i hvertfall.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:20   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det skjer ikke nok i mitt liv. Så NM-sladder er stort sett det sladderet jeg har. . Kan ikke noe for det, men jeg syns det er morsomt. Men det er klart: For mye av en god ting er for mye.

Og NM har fremdeles mye for seg, de ønsker vel å rendyrke det mer som et baby-forum.

Herlig å kunne stryke ut. I mellomtiden har jeg lest flere NM-tråder, og nå er jeg lei Det blir litt for fjortis: "og så sa hun det, og så sa jeg det, og visste du at hun sa det etterpå" Det er ikke så interessant i lengden. Time to move on

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no