Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pappa har bursdag i morgen - hvor bestille blomster mm. som leveres på døra i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 20:31   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Spørsmål

Pappa har bursdag i morgen - hvor bestille blomster mm. som leveres på døra i morgen?

Jada, sent ute som vanlig til tross for gode forsetter hvert år. Pappa har altså bursdag i morgen og jeg tenkte derfor å bestille blomster til levering til i morgen. Jeg synes det er litt lite så jeg lurte på om dere kanskje vet om noe annet spennende som leveres samme dag?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:40   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

www.gulesider.no

Annet spennende avhenger litt på hvor han bor?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:43   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

www.gulesider.no

Annet spennende avhenger litt på hvor han bor?

Takker! Han bor forresten i Lillesand

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:43   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ekspresslevering av blomster (innen 2 timer) får du på Interflora. http://www.interflora.no/

Jeg har en hemmelig drøm om å motta en giga-ballongbukett - kanskje faren din deler den drømmen?

http://www.theballooncompany.no/

Vet ikke hvor lang leveringstid det er, altså. For ikke å si hvor aktuelt.

Ellers kan du kanskje få levert kake på døren? Eller pizza?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:48   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.460
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har en hemmelig drøm om å motta en giga-ballongbukett - kanskje faren din deler den drømmen?

http://www.theballooncompany.no/

Det fikk jeg av mannen min for noen år siden. Skikkelig morsomt, og så holdt de seg ganske lenge.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:43   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.052
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Broren min fikk en gang levert blomster med en flaske vin inni til mamma på bursdagen hennes, husker jeg. Men jeg vet ikke om det er noe en hvilken som helst blomsterbutikk kan levere - de må nå i alle fall være i nærheten av et pol.

Ellers har jeg bestilt sjokolade og jelly beans fra presanger.no til mannen min et par ganger (bryllupsdag og bursdag) og fått det levert til ham på jobben samme dag. Det slo godt an.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:59   #7
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ellers har jeg bestilt sjokolade og jelly beans fra presanger.no til mannen min et par ganger (bryllupsdag og bursdag) og fått det levert til ham på jobben samme dag. Det slo godt an.

Fantastisk! Da tar jeg meg en titt der!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 22:36   #8
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.784
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Lure ideer Sliter også med hva jeg skal kjøpe til mannen min. Må vel være mulig å finne noe der

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.


Ellers har jeg bestilt sjokolade og jelly beans fra presanger.no til mannen min et par ganger (bryllupsdag og bursdag) og fått det levert til ham på jobben samme dag. Det slo godt an.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no