Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannen har kjøpt bil...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 14:44   #1
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen har kjøpt bil...

...uten å fortelle det til meg!

Han kom for å hente meg på jobb i forgårs, i ny (ikke ny-ny, men ny for oss) bil! Og det etter at han lovde at han aldri skulle kjøpe bil igjen uten at jeg visste om det, etter at han kjøpte en veteranbil i høst...

Så nå har vi stasjonsvogn, med fem dører og firehjulstrekk.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:48   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Gratulerer med ny bil.

(må innrømme at jeg hadde blitt skikkelig sur om manen min hade gjort noe slikt uten å spørre meg først, i allefall om det er noe som påvirker økonomien i forma av lån eller uttak av sparekonto)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:48   #3
Tebasile
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 19
Tebasile har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Da hadde jeg nok ikke blitt så veldig glad.
Men gratulere med ny bil.

Tebasile er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:50   #4
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

HÆ? Altså hvis dette ikke hadde noen økonomiske konsekvenser, så var det nå en ting. Men det er sjelden gratis å bytte bil, så da hadde jeg blitt SKIKKELIG sur om mannen hadde tatt slike avgjørelser på egen hånd. (og andre dyre avgjørelser også)

Håper det var en fin bil da

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:58   #5
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Det var en veldig fornuftig bil, så jeg klarte ikke å bli sint på ham heller... Den gamle er en tredørs, hadde blitt litt styrete med barnesete når lille kommer i om en måneds tid.
Han hadde alliert seg med foreldrene mine for å ha ryggdekkning, og brukt forsikringspenger + feriepenger han har tatt ut på forskudd for å finansiere kjøpet. Men jeg vet at jeg nok burde være litt sint, egentlig. Synd jeg er så harmonisk som gravid (men heldig for mannen)!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:00   #6
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Dette er tydligvis noe han ikke har kastet seg hodeløst ut i, det skal han ha da. Men hadde nok blitt furten, og hadde jeg vært gravid hadde ikke mannen min tørt å gjøre noe slikt om han hadde vunnet millioner i lotto engang......
(ikke rolig og harminonisk som gravid for å si det pent)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:04   #7
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Jeg føler ihvertfall jeg har mye å gå på dersom det er noe jeg har veldig lyst på!

Takk for gratulasjoner, forresten!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:09   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Nå kan du skeie ut med god samvittighet ja.

Kan tenke meg det var litt deilig med den nye bilen også.
Den høres jo absolutt mere praktisk ut for dere da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:14   #9
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Gratulerer med ny bil. Håper du sier i fra at dette ikke er helt akseptabelt selv om du egentlig er fornøyd med å få ny bil.

Jeg synes at det var nå vel søtt å ville overraske deg. Men personlig ville jeg heller likt å få være med å avgjøre hva feriepenger og forsikringspenger skulle gå til, og heller få en overraskelse med blomster en dag.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:19   #10
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Ja, selv om jeg for så vidt var veldig fornøyd med nybilen, så går det jo på prinsipper. Man bruker da ikke så mye fellespenger uten å informere ektefellen!

Skal løpe etter ham med kjevlet når jeg ikke er høygravid lengre!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:22   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Gratulerer med ny bil.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 23:38   #12
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Gratulerer med ny bil, håper dere blir fornøyd med den! Lykke til mot slutten av svangerskapet!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 23:41   #13
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Han har ikke sett filmen Mars og Venus forstår jeg.
:kommerrettfrakino:

Grattis med ny bil.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 23:46   #14
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Gratulerer med ny bil. Men det var jo litt av en måte å gjøre det på. Sånne dyre ting gjør man jo gjerne i fellesskap.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 23:48   #15
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Gratulerer med ny bil! HAdde nok vært irritert på mannen min en stund, bare for å vise at slikt gjør man i felleskap. Men tanken hans har nok vært god.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:13   #16
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Gratulerer med ny og fornuftig bil.

Jeg liker heller ikke sånne bilkjøp. Mannen har gjort det en gang, og det gjør han aldri igjen...
Sånt bør man bli enig om i felleskap uansett hvor fornuftig kjøpet er.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 07:12   #17
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.675
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Gratulerer med ny bil!

mannen her i huset har gjort det der før og.. faktisk nesten flere ganger. siste gangen spurte han meg om min mening.. men hørte ikke på den.. like ukoselig det. men en dag kommer hvertfall jeg til å smelle.. da blir det utrivlig å bo her..

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 10:08   #18
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Jeg visste om det, men måtte love å ikke si noe.

Det er nå bra mye bedre enn den dere kjørte før da, og som du sier, du har jo da en del frihet i forhold til hva du kan bruke uten å si fra.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 10:23   #19
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

gratulere med ny bil.


Jeg hadde blitt sint om mann hadde kjøpt en bil vi ikke var enige om, men mest for at vi har forskjellig smak hihi

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 10:41   #20
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen har kjøpt bil...

Vel, det var da enda godt at det ikke var nok en veteranbil. Ikke så galt at det ikke er godt for noe. Men jeg syns du skal bruse litt med fjærene likevel, slikt bør man vel strengt tatt være enig om på forhånd. Min mann hadde nok ikke turt å gjøre noe slikt. Ihvertfall ikke mens jeg var gravid.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no