Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor lang tid kan posten ta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-07, 12:39   #1
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor lang tid kan posten ta?

Ja nå er jeg passe frustrert. Sendte en pakke som brev (de nye smart-post konvoluttene) forrige tirsdag. Pakkene ble lagt i posten på jobben og skulle til Tromsø. Pr. i går hadde pakken enda ikke kommet fram , 1,5 uker etterpå. Hvor lang tid kan dette ta da

På mandag skal jeg på posten for å etterlyse pakken... åh så irriterende....

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:41   #2
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta ?

Det skal jo ikke ta så lang tid, men kanskje det kan være pga all snøen som har kommet den siste uken?

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:42   #3
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta ?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Det skal jo ikke ta så lang tid, men kanskje det kan være pga all snøen som har kommet den siste uken?

Ja det kan jo være det men jeg tror nok jeg sender en etterlysning uansett - det var satt avsender på også...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:44   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Det var da veldig lang tid. Ring i morgen du og etterlys den. Det kan jo være p.g.a. snøværet.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:44   #5
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

HAr du ikke sporingsnummeret på den?

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:49   #6
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

HAr du ikke sporingsnummeret på den?

Nei - dumme meg sendte den som brev for at det skulle gå raskt....

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:53   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Utrolig irriterende! All snøen hadde da ikke en gang begynt å komme for halvannen uke siden, hadde den det da? Dette er for dårlig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:56   #8
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Posten tar så lang tid de kan....gleder meg til konkurransen blir større på brevlevering. Er så lei postens forsinkelser, og bortroting av brev og pakker!

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:09   #9
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Uansett så blir det klage/etterlysning i morra. Dette skal de ikke slippe unna med !

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:14   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Det tok en uke for meg å få vognen fra lenam. Det er lenge.

Hvor har du sendt fra? Husk på at det er kaos i Sør Norge.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:15   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Posten tar lang tid. Egentlig skal man bare være glad om den kommer frem i det hele tatt. Jeg ergrer meg grønn på at jeg ikke har noen alternativer til posten. Jeg gremmes over å måtte bruke et så baklengs, lite serviceinnstilt og treigt selskap.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:18   #12
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Lang tid? Det opplever jeg vanligvis aldri. Brev er fremme dagen etterpå og pakker tar vanligvis 2-3 dager.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:23   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Har hatt ekstremt dårlig erfaring med posten de siste månedene. Med pakker som sendes i retur selv om de har rett adresse, ikke videresending selv om mottaker har betalt, ikke utsending av pakkelapp, pakke som sendes i retur før vi får beskjed om at den har kommet, brev som forsvinner, brev som sendes til feil person - med samme navn men ulik adresse. Og total ansvarsfraskrivelse fra Posten. Ja og ha på postkontoret "det er ikke vårt ansvar". Ja og ha på kundesenteret. Det toppet seg da postbudet satte igjen postveska si i oppgangen her. Med post oppi. Og ikke hentet den på flere dager . Tilslutt måtte vi ta den med til postkontoret.

Jeg har ingen tiltro til Posten.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:40   #14
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Så merkelig at de er ute etter akkurat deg, Zol.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:42   #15
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så merkelig at de er ute etter akkurat deg, Zol.

Det virker nesten som at de er ute etter meg om dagen også

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:48   #16
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Posten tar lang tid. Egentlig skal man bare være glad om den kommer frem i det hele tatt. Jeg ergrer meg grønn på at jeg ikke har noen alternativer til posten. Jeg gremmes over å måtte bruke et så baklengs, lite serviceinnstilt og treigt selskap.

Jøss, hvor i landet holder du til?
Ser at du har utrolig dårlige erfaringer, men jeg tør påstå at dette ikke gjenspeiler Posten i sin helhet. Baklengs og treigt selskap??? A-post bruker 1-2 døgn, og hvis du tenker deg alle prosessene fra det legges i rødkasse til det havner i postkassen hos mottaker så er det både effektivt og billig. Selvsagt hender det at post kommer på avveie/ blir forsinket.
Snøkaos kan forsinke posten, dog sjelden mer enn et døgn.
Post som sorteres inn på feil postnummer (menneskelig svikt) forsinker også med et døgn.
Ellers hender det at sendinger blir skadet underveis, f. eks at innholdet faller ut av konvolutten. Som oftest kommer konvolutten til rette og innholdet kan legges på plass og forsegles i plastpose. Av og til er emballasjen så ødelagt at adresse ikke kan identifiseres. Innhold som ikke kan identifiseres sendes til kommisjon for ubesørgelig post. Derfor er det smart å etterlyse sendinger som ikke kommer fram.

Konkurranse er vel og bra i alle bransjer, så det blir spennende når andre selskaper kan komme på banen. Uansett hvem det blir vil de bare konkurrere med Posten i de store byene. Det er der det er penger å hente. Utkantstrøkene er gigantiske tapsprosjekter. Ingen vil noen sine oppleve et bud fra Deutche Post som leverer post i postkassen til noen på Braskereidfoss, Indre Billefjord eller på Vannøya.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:02   #17
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Det har ikke vært spes. problemer mhp posten oppe hos deg nå Vimjer


Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jøss, hvor i landet holder du til?
Ser at du har utrolig dårlige erfaringer, men jeg tør påstå at dette ikke gjenspeiler Posten i sin helhet. Baklengs og treigt selskap??? A-post bruker 1-2 døgn, og hvis du tenker deg alle prosessene fra det legges i rødkasse til det havner i postkassen hos mottaker så er det både effektivt og billig. Selvsagt hender det at post kommer på avveie/ blir forsinket.
Snøkaos kan forsinke posten, dog sjelden mer enn et døgn.
Post som sorteres inn på feil postnummer (menneskelig svikt) forsinker også med et døgn.
Ellers hender det at sendinger blir skadet underveis, f. eks at innholdet faller ut av konvolutten. Som oftest kommer konvolutten til rette og innholdet kan legges på plass og forsegles i plastpose. Av og til er emballasjen så ødelagt at adresse ikke kan identifiseres. Innhold som ikke kan identifiseres sendes til kommisjon for ubesørgelig post. Derfor er det smart å etterlyse sendinger som ikke kommer fram.

Konkurranse er vel og bra i alle bransjer, så det blir spennende når andre selskaper kan komme på banen. Uansett hvem det blir vil de bare konkurrere med Posten i de store byene. Det er der det er penger å hente. Utkantstrøkene er gigantiske tapsprosjekter. Ingen vil noen sine oppleve et bud fra Deutche Post som leverer post i postkassen til noen på Braskereidfoss, Indre Billefjord eller på Vannøya.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:02   #18
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Jeg bor i Oslo. Ikke akkurat usentralt. Jeg tror forøvrig heller ikke at posten er "ute etter meg".

Med "treigt" mener jeg ikke den generelle postgangen i seg selv. Jeg er enig i at et brev normalt er fremme dagen etterpå. Med "treigt" mener jeg inntrykket jeg får av posten på postkontoret, og det systemet jeg har møtt når jeg har forsøkt å få svar på hva som har skjedd med diverse postsendelser.

Jeg liker ikke å være tvunget til å bruke Posten, og skulle ønske jeg hadde et valg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:09   #19
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Det har ikke vært spes. problemer mhp posten oppe hos deg nå Vimjer

Nei, det har virkelig gått på skinner hos oss den siste tiden. Vi er så blide og fornøyde når fly, tog og biler er i rute slik at vi slipper at post blir forsinket.

Du må etterlyse pakken, og beskrive innholdet.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:32   #20
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid kan posten ta?

Posten er ikke det den engang var

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no