Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-09, 08:24   #21
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Hadde jeg bekymret meg om hva andre mener om meg når jeg har på meg en badedrakt med skjørt hadde jeg vel latt være å bade generelt.
Jeg syns det er tristere å se store mennesker sitte fullt påkledd ved siden av vannet mens de er gjennomkokte og svettende tilskuere til at ungene bader og leker og roper at de vil de skal være med uti. Selvfølgelig er det mange grunner til at man ikke bader, men jeg har selv vært en av de som ikke ville kle av seg pga størrelse og selvtillit og tror ikke jeg var alene om det.
Jeg ser at min datter har det mye bedre generelt når jeg selv klarte å drite i hva alle andre kunne finne på å mene om at jeg med min kropp våger å vise meg i badedrakt. Og da jeg ikke klarte å finne noe som holder hengebuken innenfor fant jeg ut at kjoledrakt var meget bedre, sånn mens jeg står i kø for å få fjernet svineriet

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 08:36   #22
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Jeg tror kanskje jeg ville vandret til målløst rundt på Grønland i Oslo. Jeg ser ikke helt bort fra at noen av klesbutikkene der har noen litt mer påkledde badedrakter.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 15:33   #23
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Opprinnelig lagt inn av gajamor

Jeg tror kanskje jeg ville vandret til målløst rundt på Grønland i Oslo. Jeg ser ikke helt bort fra at noen av klesbutikkene der har noen litt mer påkledde badedrakter.

Kanskje de har denne?
burkini.jpg

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 06:55   #24
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.


Så denne i rødt der også, den er med bukse inni

Jeg har nå gjort noe jeg ikke har gjort på nesten ti år. Jeg har bestilt bikini. Eller, tankini riktignok, men det går under kategorien badetøy. Bestilte også dette skjørtet til, i sort, og en sort bokserbikinibukse med blomster som hører til tankinien.


Nå gjenstår det bare å se om jeg er tøff nok til å faktisk bruke det.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no