Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Alle kan bruke det de vil!"

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 12:53   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Alle kan bruke det de vil!"

Kan alle bruke det de vil, føle seg vel og dermed se vel ut? Det finnes jo regler for hvordan man skal kle seg lengre, kortere, få runde mager flate og rumper flyttet opp. Vi har lært det meste fra Trinny og Susannah.
Så kommer noe og mener at vi alle kan kle oss i det vi vil. Da føler vi oss vel og da ser vi også automatisk bra ut. Er det en sannhet med modifikasjoner?
Er det så enkelt eller dømmer folk oss etter klær uansett hvor vel vi selv føler oss? Eller har dere mest tro på at folk ser forbi klær og ser personen bak?

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:57   #2
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Selvsagt kan alle bruke det de vil. Noe annet ville tatt seg ut!

Men om det å føle seg komfortabel og fornøyd med seg selv er å se best ut, det tviler jeg på. Hvis noen bruker råsa leggins med fjellstøvler og grønne hettegensere og føler seg smashing så tror jeg fortsatt at personen kan se bedre ut i noe litt mer à la T&S.

Jeg tror de allerfleste ser forbi klærne og ser personen bak. Med mindre klærne er veldig ekstravagante eller prangende, og det sier jo egentlig gjerne også noe om personligheten, innbiller jeg meg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 13:06   #3
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Så kommer noe og mener at vi alle kan kle oss i det vi vil. Da føler vi oss vel og da ser vi også automatisk bra ut. Er det en sannhet med modifikasjoner?

Tror jeg nok det er. Jeg kan se tilbake på mang en gang hvor jeg har følt meg veldig fin, men som jeg i ettertid skjønner at jeg absolutt ikke har vært det.
Rett og slett fordi jeg er veldig blek og har rødt hår. Hvis jeg kler meg i pasteller ser det ut som om jeg har skjørbuk. Samme hvor mye utstråling jeg har med innefra. Det tok veldig lang tid før jeg skjønte dette selv, og har derfor brukt store deler av nittitallet på å se rar ut.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 13:06   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Selv om jeg er ganske opptatt av hva jeg har på meg, og liker å føle meg fin og vel, så er jeg ikke minste opptatt av hva andre kler seg i. Jeg ser mer på klær og moter som en hobby hos meg, og venter på ingen måte at alle andre deler interessen.

Når det er sagt så hender det selvsagt ofte at jeg hever øyebrynet og syns andre er rare, men det holder jeg fint for meg selv. Og jeg dømmer ikke lenger noen ut fra førsteinntrykket (tror jeg, det kan hende jeg gjør det helt ubevisst). Selvsagt er det ikke slik at alle kler eller ser fine ut i alt, men hvilken rolle spiller det om noen ikke følger klesreglene?

Dette kunne jeg skrevet masse om.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 25-04-14 kl 14:29.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 13:29   #5
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Tror jeg nok det er. Jeg kan se tilbake på mang en gang hvor jeg har følt meg veldig fin, men som jeg i ettertid skjønner at jeg absolutt ikke har vært det.
Rett og slett fordi jeg er veldig blek og har rødt hår. Hvis jeg kler meg i pasteller ser det ut som om jeg har skjørbuk. Samme hvor mye utstråling jeg har med innefra. Det tok veldig lang tid før jeg skjønte dette selv, og har derfor brukt store deler av nittitallet på å se rar ut.



Ja,jeg er helt enig. Man kler absolutt ikke alt selv om man føler seg vel i det. Jeg og en venninne som begge er tjukke kan godt kle oss i sekkeklær og mens jeg selv føler meg komfortabel og molbotenker at ingen nå ser kroppen min kan jeg godt tenke at "kjære vene, du ser ut som et uflidd dass og burde ha på noe som kanskje fremhevet det som er bra med kroppen din" om venninnen min. Vi ser begge ut som dass i sånne klær, uansett hvor komfortable vi føler oss.

Den andre ytterligheten er når en er femogførr og 25kilo for tung og kler seg i åletrange jeans med low waist og stramt belte med spyttepåtopp og ikke skjønner at magen uansett skjuler hele beltet. Ikke pent.

Jeg kjenner dessuten en femtiåring som kler seg i klær min tenåring ikke ville blitt sett levende i noested. Hun er som en kloning av madonna på det verste og det er direkte pinlig å treffe på henne. Datteren hennes har nesten gått under jorden.

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 14:23   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Selvsagt er det ikke alle som kler alt. Jeg syns virkelig ikke ei dame på 130 kg tar seg vel ut i stram hoftebukse og kort topp, eller at ei med 100FF i BH-størrelse tar seg ut med dyp utrigning. Nå for tiden ser jeg også flere og flere fjortis-jenter med traktorvalker som kler seg i stramme korte hoftejeans der magen bare velger utfor. Jeg skjønner virkelig ikke at de ikke ser det selv.

Når det er sagt så sitter jeg aldri åpenlyst og dømmer andre for det de har på seg, og iallefall aldri foran barnet mitt! Jeg er veldig nøye på hva hun har på seg, men prøver å gjøre det til en naturlig ting. Men når jeg ser folk som ikke eier kles-vett så tenker jeg mitt, det må jeg innrømme. Tenker ikke "herregud, se på det der", men "hun skulle jeg nesten tatt en "extreme clothes-makeover" på.

Jeg har utrolig mye fint i klesskapet, klær jeg har kjøpt i London og andre steder oppover årene. Mitt klesskap er en drøm for klesgale kvinner. Jeg er for feit til å bruke 90 % av klærne, men skal oppi dem etterhvert!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 14:27   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Alle KAN jo bruke hva de vil - men man ser ikke automatisk bra ut av den grunn....jeg har nevnt det i en annen tråd allerede men, åletrange jeans, stor rumpe og kalvbeinthet passer ikke sammen og ser ikke bra ut what so ever...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 15:09   #8
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Nei, alle kan ikkje bruke det dei vil. Noko ansvar for andre må en jo ta.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 15:13   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Nei, alle kan ikkje bruke det dei vil. Noko ansvar for andre må en jo ta.

Mener du at man skal si fra? Eller at man skal beskytte andre mot fæle syn?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 15:59   #10
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Mener du at man skal si fra? Eller at man skal beskytte andre mot fæle syn?

Var litt drøyt å skrive det eg skreiv, men eg syns faktisk ikkje at alle kan gå i alt. At en kan ta hensyn til folk rundt seg.

Gud, eg er visst shallow

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 16:04   #11
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Var litt drøyt å skrive det eg skreiv, men eg syns faktisk ikkje at alle kan gå i alt. At en kan ta hensyn til folk rundt seg.

Gud, eg er visst shallow

Er det sant? Jeg trodde bare du tøysa. Mener du at vi alle må ta et estetisk ansvar og tenke over hva vi tar på oss hver morgen, av hensyn til våre medmennesker?

I så fall mener jeg at motepolitiet burde få uinnskrenket sanksjonsmyndighet, og bevæpnes for å håndheve denne.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 16:11   #12
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Eg satte det litt på spissen kanskje. Eg meine ikkje at folk ikkje skal kunne gå i stygge fleecejakker, saggete joggebukser og slippers. Men eg syns at hoftebukser og bar mage er forbeholdt slanke jenter på 16.

Og for min egen del abbonere eg gjerne på Trinny og Susannah

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 16:18   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Men eg syns at hoftebukser og bar mage er forbeholdt slanke jenter på 16.

Hvorfor det? Er det at DU ikke syns det er pent godt nok til å føle at du kan bestemme hva andre skal syns? Er ikke klessmak en personlig greie?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 16:27   #14
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Og for min egen del abbonere eg gjerne på Trinny og Susannah


Hvem er Trinny og Susannah?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 16:32   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Hvem er Trinny og Susannah?



Dette er jo nesten like ille som de som ikke har hørt om Dr. Phil.

http://en.wikipedia.org/wiki/Trinny_and_Susannah

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 18:10   #16
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Å føle seg vel er vel ikke synonymt med å se bra ut nei...men OFTE stemmer det.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 18:12   #17
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvorfor det? Er det at DU ikke syns det er pent godt nok til å føle at du kan bestemme hva andre skal syns? Er ikke klessmak en personlig greie?

Ikkje kva andre syns, men kva EG syns. Var del det Myrsnipa lurte på?

Innser at eg er shallow her altså.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 18:26   #18
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvorfor det? Er det at DU ikke syns det er pent godt nok til å føle at du kan bestemme hva andre skal syns? Er ikke klessmak en personlig greie?

Det er vel ingen som syns det er PENT når tjukke folk kler seg sånn? Når de gjør det er det vel snarere uttrykk for at de ikke innser at det finnes andre typer klær som kan være ok å bruke. Eller at det sosiale presset er enormt inn mot en bestemt type klær, som da ikke passer på tjukke kropper med traktorvalker rundt magen.

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 18:28   #19
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Nei, alle kan ikkje bruke det dei vil. Noko ansvar for andre må en jo ta.

hehe, ja nå så jeg denne. Vel, en kan jo ta litt hensyn til sine nærmeste iallefall slik at man ikke påfører dem ubehag ved måten man kler seg på. Som mor til en tenåring er det faktisk ting jeg ikke bør kle meg i.

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 22:31   #20
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: "Alle kan bruke det de vil!"

Alle kan vel det, men om det passer er en annen ting.

Jeg kan prøve å overbevise meg selv om at jeg ser bra ut i singlet og tight jeans. Speilet på veggen forteller meg noe annet.


Ser i kataloger og finner klær jeg synes er utrolig snasne. Forestiller meg hvor flott det ville blitt på meg. Så går jeg i butikken og prøver antrekket jeg har gledet meg til å kjøpe. Glad og fornøyd presser jeg på meg det ene etter det andre plagget til det liksom skal være komplett. Så snur jeg meg - og møter speilet. Det jeg har sett for meg -det var IKKE dette.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kommet tomhendt hjem. I dårlig humør. Og den lille kjøpetrangen og gleden jeg hadde da jeg dro hjemme fra er død.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no