Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Det smaker cola av cola lighten min ...

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 19:28   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Det smaker da slett ikke vanlig Cola av Cola Zero?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 19:31   #22
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det var smaken og pelsen på tennene og det seige belegget som gjorde at jeg ble skeptisk i utgangspunktet. Men det er sørgelig lite kliss på kjøkkenbenken, og jeg er nødt til å konkludere med gal Kif som nok har spist for mye pepperkaker før cola lighten.




Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det smaker da slett ikke vanlig Cola av Cola Zero?

Jo, uten den ekle klissete greiene.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 19:33   #23
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Pepperkaker i slutten av februar?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 19:43   #24
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Du må korrigere for volumet. Du må ha det samme volumet brus i en beholder som ikke synker (men som heller ikke er så lett at den flyter samme hva) og så se hva som skjer. Tror ikke det fungerer å helle brus i vann og så observere - tipper det blander seg for raskt med vann.


Ok. Men jeg får vel et poeng for forsøket??

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:07   #25
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Jeg har egentlig ikke noe bidrag til å løse spørsmålet, jeg ble bare så fascinert av emneordene i tråden.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:20   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Pepperkaker er sunt, året runt.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:27   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg har nylig åpnet et liten flaske med cola zero, og den smakte cola! Med sukker!

Sånn flaks! Ikke gjør dem oppmerksom på det, da må du kanskje betale ekstra

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:34   #28
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Dette er en fantastisk tråd!

  Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:35   #29
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:36   #30
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Utrolig med emneord på denne tråden

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:38   #31
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Det er nok hormonen som spiller deg et puss, mye som smaker annerledes når man er gravid.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:32   #32
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 23:38   #33
Victoria
Fullverdig medlem
 
Victoria sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 46
Victoria har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Knallbra!!

Men jeg synes altså også at Cola Zero smaker så godt som Cola, bare uten sukkersjokket...

__________________
To søte små
Victoria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 23:44   #34
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Send slumpen inn til cola, klag på smaken og få et halvt lastebillass med nye flasker tilbake som trøst.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 00:10   #35
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Dette var da også noe å komme over en fredagskveld.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 00:27   #36
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...



Nå har det klikket ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 10:18   #37
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg har nylig åpnet et liten flaske med cola zero, og den smakte cola! Med sukker! Og nå vil jeg gjerne vite hvordan jeg kan finne ut om the Coca Cola Company har gjort noe unevnelig på draget, eller om det er Kif som er blitt splitter pine gal. Er det noen kloke koner der ute, noen hverdags-MacGyvere som kan hoste opp en måte å finne ut av dette? Hjemmestrips for sukker i urinen? Noen smarte husmortriks? Jeg vil vite!!!

Da de endret cola light-oppskriften for noen år siden gjorde jeg akkurat det samme. Jeg kjøpte en cola light på en bensinstasjon langs veien, og var overbevist om at de hadde tappet cola på flasken, for det smakte sukker. Etter mye om og men og to dager senere fant jeg ut at de hadde byttet søtningsmiddelet og hatt oppi sucralose i stedet for acesulfam-K og aspartam. Den tidligere cola lighten heter nå Cola Zero. Og smaker kunstig jæk.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det smaker da slett ikke vanlig Cola av Cola Zero?

Nei, det gjør da ikke det. Langt derifra.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 10:30   #38
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Jeg kjenner at jeg er blitt veldig forelsket i kif

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 10:45   #39
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg kjenner at jeg er blitt veldig forelsket i kif

Jeg også. Og det blir bare verre og verre.

  Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 10:46   #40
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Da de endret cola light-oppskriften for noen år siden gjorde jeg akkurat det samme. Jeg kjøpte en cola light på en bensinstasjon langs veien, og var overbevist om at de hadde tappet cola på flasken, for det smakte sukker. Etter mye om og men og to dager senere fant jeg ut at de hadde byttet søtningsmiddelet og hatt oppi sucralose i stedet for acesulfam-K og aspartam. Den tidligere cola lighten heter nå Cola Zero. Og smaker kunstig jæk.

Men be-ne-lux-colalighten har fremdeles den gamle formelen. Og dette gjalt en Coke Zero. (They way it should taste, my ass)

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
atomvekt, cola, cola light, cola zero, deilig tråd, flaks, fysikkforsøk, hormonkrøll, husmortriks, kjøkkenkjemi, macgyver, pepperkaker, på roteloftet, sukker, søtningsstoff, taggefjas, vitebegjær

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no