Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Yay! Da er den nye iMac i hus!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 23:55   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Smil

Yay! Da er den nye iMac i hus!

Den er bare fantastisk lekker, helt siden vi åpnet esken var hele opplevelsen bare fryd over lekkert design og ting som faktisk virket !

Tenk, at jeg allerede sitter og skriver ved den nå. Med mine PC'er brukte jeg dagesvis av blod, svette og tårer for å få det hele til å virke (den bærbare fikk jeg aldrig igjen til å koble seg på nettet efter at den ble smittet av Telenors server ved 1. gangs oppkobling) og alltid var det inkompatibiliteter, software som manglet, plugins som ikke virket, virus som skulle avverges, og annet trøbbel.

Som Apple-newbie blir det nok litt jobbing med å sette meg inn i bruk av Mac, men da regner jeg med at 9-åringen blir til stor hjelp. Bestevennen har hele 4 mac'er hjemme.

Ih, gleder meg til første iChat med min bror i Australia, merker at jeg er helt high nå !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 10:36   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Gratulerer, jeg skjønner du er glad. Det er bare å taste i vei.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:03   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Grattis din heldiggris!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:39   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Gratulerer! Jeg fikk mac bærbar for et år siden. Den er kjempefin, og mer praktisk i bruk enn PC. Bruken kommer du fort inn i!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:48   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Grattis og velkommen etter! Jeg konverterte for snart to år siden og har ikke sett meg tilbake... På jobben er det PC og jeg synes det går greitt å holde de to fra hverandre OG bruke dem om hverandre.

Her er forresten en side jeg synes var nyttig i begynnelsen (hvis du er vant til å bruke tastatur-shortcuts da).

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75459

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:54   #6
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Vi har også iMac! Dere har vel en nyere versjon, vår er fra 2004 og vi har hatt litt trøbbel med den. Men mer glede enn sorg, i hvertfall for min del!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 15:17   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Er den ikke fiiiin? Jeg har en sånn på jobben – og 12-tommers iBook hjemme. Jeg har brukt mac i minst ti år og har ingen planer om å bytte.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 17:34   #8
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Grattis!

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 17:35   #9
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Gratulerer!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 19:56   #10
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Gratulerer! Kjenner følelsen.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:39   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Gratulerer
:missunnelig: Vil og ha ny mac hihi

Mac er mye enklere en windass

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 10:47   #12
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Gratulerer! Jeg har også en iMac, den er akkurat to år nå. Har ikke hatt noe trøbbel med den.

Mannen ble omvendt da jeg fikk Mac i huset, PC'en hans har ikke vært rørt siden. Og da han fikk ny bærbar PC på jobben, som det selvsagt var mye tull med i begynnelsen mht oppkobling til skrivere osv, så hadde han prestert å si til IT-avdelingen: "Hadde dette vært en mac så hadde alt funket med én gang!".


Sist redigert av -ea- : 07-12-06 kl 10:48. Årsak: Må bare legge til at jeg har alltid hatt mac.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 21:13   #13
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Gratulerer! "Hadde dette vært en mac så hadde alt funket med én gang!".

IT-gutta her på skolen går med en stor bue utenom meg nå ! Intet verre enn en nyomvendt, helfrelst skolelærer når nettverket er nede for 117. x og PC'erne konstant lager trøbbel. .

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 08:36   #14
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Gratulerer!

(Jeg er tilbake fra langferie og fryder meg over å endelig taste på macen min igjen. )

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 11:22   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yay! Da er den nye iMac i hus!

Gratulerer med iMacen!

Og velkommen tilbake, mehmet, hyggelig å se deg igjen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no