Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fjellsko?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-14, 21:13   #1
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fjellsko?

Hvilke fjellsko anbefaler dere? Har hørt at Crispi Besseggen er gode. Noen som har disse og som er fornøyd?

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:15   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjellsko?

Mannen har Besseggen, mens jeg har Bjørn (begge fra Crispi) og vi er veldig fornøyde begge to. At jeg valgte Bjørn i stedet for Beseggen er bare utseende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:16   #3
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjellsko?

Fjellsko er noe som nesten er umulig å anbefale for de har så ulik lest, det beste er å ta på eller med sokker som du bruker å gå i fjellet med og gå på en butikk å prøve dem, gjerne gå en del i butikken selv om det ikke gir det beste inntrykket, kanskje til og med kjøpe dem i en 100% fornøyd butikk(gsport) for å så kunne teste dem ut i terrenget.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 20:26   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fjellsko?

Men solene og feste-egenskap er ikke så veldig inviduell. Så anbefalinger kan man likevel høre litt på Drar opp igjen denne jeg :nikker.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 20:28   #5
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjellsko?

Både mannen og jeg har Crispi Besseggen og er veldig fornøyde. De kjører ofte tilbud på de på XXL.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 20:28   #6
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fjellsko?

Jeg har Crispi Besseggen, passer min fot fint! Er veldig fornøyd med dem.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 20:42   #7
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjellsko?

Jeg har tidligere fått veldig lett gnagsår av fjellstøvler. For 5-6 år siden kjøpte jeg et par Scarpastøvler, og de har fungert helt supert. Jeg har brukt de på fjellet i snø, gjørme og vann, og så lenge jeg impregnerer dem innimellom fungerer de veldig godt. De tåler dessuten steinete terreng og gir god støtte til ankelen. Jeg har også brukt de mye som vintersko. De har blitt brukt i mange mil, men holder seg utrolig godt. Imponerende slitesterke rett og slett. For meg som har strevd med feil sko tidligere, er disse helt perfekt.

Jeg kjøpte de store nok til å kunne ha en tynn og en litt tykkere sokk i.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 20:50   #8
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fjellsko?

Jeg har Crispi Skarven (damemodellen), kjøpte i fjor. Det var de som passet foten min absolutt best, og jeg hadde ingen antydning til gnagsår etter flere toppturer på rappen. Da hadde jeg hatt de tidligere Crispi-skoene mine i over ti år før de ble utslitte.

Men jeg anbefaler at du prøver flere merker og modeller før du bestemmer deg.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 20:57   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fjellsko?

Er det lurt å satse på en lettvekts sko eller tyngre? Tenker da til fjellbruk, - noe/godt kupert og steinete terreng, og bra stigning.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no