Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

De aller beste produktene for å få fram krøll?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-16, 09:50   #21
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: De aller beste produktene for å få fram krøll?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Haha, høres akkurat ut som mitt! Jeg har masse krøller i nakken, helt slett hår øverst på bakhodet, og bølger på hver side.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Ja er det ikke herrlig?!!

Når skal den sveisen bli moderne, egentlig?

Personlig har jeg gitt opp alt som heter noe med krøll og curl; enten blir håret stivt og /eller klissete, eller det funker ikke i det hele tatt. Jeg sverger til noe som heter Glass Look fra Redken, sånn litt seig væske som jeg klemmer inn i vått hår for å få frem krøllene og roe brus. Om jeg gidder kan jeg ta et par dråper og stryke over håret når det er nesten tørt for å legge ned de siste småhårene. Blir ikke stivt, lukter ikke og funker strålende.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-16, 10:19   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste produktene for å få fram krøll?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det høres ut som mitt hår, Karamell. Nå har jeg tynnet det ut ganske kraftig, men jeg vil tro at diameteren på hestehalen er 4 cm. Jeg syns i grunn det er greit at krøllene forsvinner ut til dagen etter, for da har jeg ganske mykt fall, men jeg syns det er gøy å ha krøller én dag i uka. Hvis jeg ikke bruker hårprodukter ser jeg ut som Sybil Trelawney etter hårvask. Frizzorama.

Jeg blir ikke som Sybil. Mitt blir glattere med vipper nederst uten produkter.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-16, 10:28   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste produktene for å få fram krøll?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg blir ikke som Sybil. Mitt blir glattere med vipper nederst uten produkter.

Dag 2 er håret mitt glatt, med mykt fall. Rett etter vask er det Sybil.

Haha, det er faktisk ganske akkurat sånn her!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-16, 11:19   #24
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: De aller beste produktene for å få fram krøll?

Jeg liker aller best denne for tiden: https://www.blivakker.no/product/har...g-creme-150ml-

I tillegg, før denne, klemmer jeg i noen dråper Agadir Argan oil hair treatment.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 11:43   #25
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De aller beste produktene for å få fram krøll?



Virker dette? Dette er mitt hår nyvasket da, med fiber paste fra define.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 14:07   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste produktene for å få fram krøll?

Veldig fin! På håret, i allefall.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 15:35   #27
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: De aller beste produktene for å få fram krøll?

Ja, Daisy, nydelig hår!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 17:13   #28
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De aller beste produktene for å få fram krøll?

Takk! Jeg har klippet det selv. ��

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no