Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-16, 11:41   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Jeg er på jakt etter Helsorte joggesko med god nok demping til løping. Har sett på Nike airmax, men får ikke tak i om disse faktisk egner seg til køping på asfalt?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-16, 13:31   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Jeg ville gått i en sportsbutikk og fått anbefalt et par gode joggesko som passer din fot og tyngde og løpestil. Og hvis du går på en med godt utvalg, så har de kanskje noen i sort, men er det virkelig den viktigste egenskapen med løpeskoene du vil ha?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-16, 13:33   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg er på jakt etter Helsorte joggesko med god nok demping til løping. Har sett på Nike airmax, men får ikke tak i om disse faktisk egner seg til køping på asfalt?

Airmax er vel helst motesko, ikke løpesko. Ellers er jeg enig med Lilletrille. Jeg har de mest glorete løpeskoene like ever, men det var de som passet mine føtter. Jeg skulle gjerne hatt sorte, men den gang ei.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-16, 14:10   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Skechers go run får du i svart. Jeg er fornøyd med mine.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-16, 15:28   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Noe sånt:


Har disse og de er godt dempet.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-16, 16:45   #6
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Adidas ultra boost. Det er de beste løpeskoene jeg noen sinne har hatt.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 17:46   #7
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Ikke helt sorte, men vil anbefale disse. http://www.getinspired.no/asics-fuze...page-category1

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 14:57   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Du får Under Armour joggesko som er helt sorte. Jeg kjøpte et par i dag, så har ikke testet dem, men de ser fine ut og kjennes behagelige.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 15:01   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping

De kan være så fine de vil om de ikke passer foten din, tenker jeg - Nå er det jo mange sorte sko som finnes. (i tillegg til de som ser ut som en regnbue har kastet opp...) - så jeg antar du har gode odds. Jeg kjøpte meg sko som var feil til min løpemåte og fikk utrolig ubehag under foten ved kort løping- spesielt på asfalt.....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-16, 13:30   #10
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Takk for gode tips, kom gjerne med flere.

Har kjøpt Asicsskoene, virker veldig gode. I en perfekt verden skulle man sikkert møtt opp på Løpslabbet for individuell tilpasssing av sko hver gang dette stod på innkjøpslisten. Men i min virkelige verden er jeg glad for at nettbutikkene har fri retur slik at jeg slipper å ofre joggeturen hjem for handletur. Det har jeg ikke tid til.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-16, 13:45   #11
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping

Asics gel-kayano er veldig gode løpesko. De kommer i mange farger, også i helsvart. Jeg kjøpte et par for noen år siden, men så de i butikk nå nylig også.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no