Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 10:40   #101
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Nei siste banan må spiddes på hengeren og så spiser mannen det for han bryr seg ikke om slikt!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:08   #102
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Den var faktisk så festlig at jeg sitter her og vurderer...Hvor kjøpte du den Esme?

På amazon.com

Jeg syntes den passet riktig så bra på den gamle kamferkisten min jeg. Har en gammel sjøløvelampe som også er helt inn i gammelkitschstilen, kanskje lage et tableau som shabbychickerne er så glad i?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:24   #103
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Nei siste banan må spiddes på hengeren og så spiser mannen det for han bryr seg ikke om slikt!

Kjenner jeg blir mer og mer fan av den der banan-vugga nå altså. Stakkars, stakkars siste bananen. Den kan bare aldri vinne. Henger der helt alene etter først å ha bevitnet at kameraten hans fikk kappet av huet, den står i fare for nærkontakt med de skumle eplene og ikke minst i fare for å bli spiddet! Bananer lever et mer farlig liv enn jeg først trodde.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 11:25   #104
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

På amazon.com

Jeg syntes den passet riktig så bra på den gamle kamferkisten min jeg. Har en gammel sjøløvelampe som også er helt inn i gammelkitschstilen, kanskje lage et tableau som shabbychickerne er så glad i?

Og legge ut bilde her etterpå, selvsagt.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:37   #105
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hengekøye er nok litt mer praktisk.

En sånn bananhengekøye hadde jeg en gang i tiden. Den ble vel aldri brukt, men jeg ble glad da jeg fikk den for det føltes veldig lurt der og da.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:58   #106
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og den er jo kjempeviktig! Jeg har en fra ikea som både fjerner og deler eplene i båter - det er like før den lager resten av eplekaka for meg.

Så jeg antar at jeg er av dem som vil ha stor nytte av banan- og druehenger.

Du sier noe. Jeg er jo avhengig av kjernefjernedeleren. Og mannen er lei av de brune bananene som bor oppå eplene våre. Kanskje jeg må ha en slik.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 08:37   #107
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Bananhenger, faktisk. Aldri hørt om. Jeg var skråsikker på at tråden handlet enten om en slags biltilhenger, eller en slik oppblåsbar banan som henger etter båten i tropiske farvann, og som man sitter oppå.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 20:13   #108
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg tror mannen din har rett.
Men er ikke bananene faretruende nær eplene nå?

Jeg kan formelig se etylengassen sive oppover mot bananene...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 21:03   #109
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.162
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Bananhenger er nok like viktig som en strawberry huller. Aner ikke hva man kaller den på norsk da ... Jorbæruthuler?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 08-04-13 kl 21:05. Årsak: Digert bilde gitt!
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 21:05   #110
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.162
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kan formelig se etylengassen sive oppover mot bananene...

Mye bedre med hengekøye ja!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 21:06   #111
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Jeg leser bare Barnehager? Hvor viktig er det egentlig? Men dæven, for et megabilde!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 21:13   #112
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Bananhenger er nok like viktig som en strawberry huller. Aner ikke hva man kaller den på norsk da ... Jorbæruthuler?

Hamsfjerner, kaller jeg den. Eller jordbærdingsen, mest.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 23:22   #113
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Haha, nå måtte jeg Google bananhenger grunnet samtale mellom mannen og meg. Hvor havner jeg ? Her.
FP:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 18:16   #114
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Og bra var det! Jeg håper Esme kjenner sin besøkelsestid og publiserer et mer oppdatert bildet av hengeren ... #bananhengeren2årsenere

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 29-04-16 kl 18:29.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-16, 13:35   #115
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Jeg trodde denne tråden handlet om bilhenger formet som en banan og tenkte at hørtes skrekkelig upraktisk ut å ha!

Og jeg som har bikinisesongen i hodet akkurat nå, tenkte at bananhenger var noe helt annet. Jeg foretrekker badeshorts på menn.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 16:03   #116
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Denne tråden hadde jeg helt glemt, og har nå sittet å lest gjennom hele. På jobb. Og ledd så høyt at noen av mine medarbeidere kom inn for å se hva som stod på...

Skikkelig stas at sjefen blir tatt i å prokrastinere på FP midt i arbeidstida...

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no