Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jævla vonde støvletter!!!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 15:35   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jævla vonde støvletter!!!

Fy f... altså, har hatt de nye på meg i 3 timer, bena er så vonde at det halve hadde vært nok, det er kilehæl på støvlettene også, det skulle jo være en god ting, det???

Men men, det blir joggesko resten av dagen, jeg som skal i middag og alt og det.

Pokkers forfengelighet!!!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 15:39   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Er det noe rart at jeg holder meg til gode solide vintersko. Støvletter har jeg prøvd en gang. De var flotte, dyre, iskalde og umulig å gå med.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 18:06   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Man skal lide for skjønnheten

Jeg kjenner meg igjen for å si det sånn. I sommer hadde jeg helt nye sko en tur på byen. Alkoholen gjorde nok sitt til at jeg ikke kjente hvor vondt det egentlig var, for dagen etter hadde jeg 5 store, åpne sår på begge føttene. Jeg kunne bare gå i sånne halvsko den neste uka. Kjempevondt!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:32   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Vonde og trange sko har jeg "gått inn" hjemme med en våt sokk oppi
Funker hver gang, da får de utvidet seg til min fot

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:40   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Eksen min brukte å gå i dusjen med nye fotballsko

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:44   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

God bedring.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 23:58   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Du var rålekker i dem da.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 00:01   #8
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Du var rålekker i dem da.

Og det er jo det viktigste

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 00:09   #9
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.


Og det er jo det viktigste

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 00:12   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Vonde og trange sko har jeg "gått inn" hjemme med en våt sokk oppi
Funker hver gang, da får de utvidet seg til min fot

Det er skikkelig nedtur når du får vonde ben av nye sko

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 00:22   #11
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Jeg har et par Campers-sko kjøpt på fabrikkutsalg i Madrid som jeg elsker. Men de gir meg blødende gnagsår hver gang jeg prøver å gå dem inn! Mora mi anbefaler også våt sokk, må prøve det nå. (Er bare redd for å bli syk, man skal da ikke gå rundt og være våt på beina?

..Og likevel kjøper jeg nok et par Campers..

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 09:17   #12
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Jeg har et par Harley boots som bare var sååå vonde de første mange gange jeg brukte dem (tykt skinn).

Nå er de 7 år gamle, nesten like pene som nye, og sitter som tøfler !

Så det er kanskje bare å lide for skjønheten med eller uten våte sokker, inntil støvlettene har gått seg litt til ?

Mine nyinnkjøpte Daniel Hechter-støvletter har sittet som tøfler fra første gang jeg brukte dem. Og de er ikke i noen "komfortabel" model à la Crocs - go figure.

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 10:08   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Hva med å prøve utblokking hos skomakeren, Gremli? Det har jeg gjort med sko og støvletter som ikke passet helt, med godt resultat. Ofte kan man få dette gratis i butikken der man kjøpte skoene. (Men kanskje ikke hvis du må dra helt til Madrid ...)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 14:47   #14
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

AU!!!!!

Våte strømper er et tips som funker

amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:31   #15
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Forfengligheten lenge leve

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 20:14   #16
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

God idé, Maximilia!

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:59   #17
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jævla vonde støvletter!!!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Du var rålekker i dem da.


hehe, takk

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no