Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen med erfaring fra verisure?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-11, 18:57   #1
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Noen med erfaring fra verisure?

Vi hadde nettopp en mann på døren, fra Verisure. Han snakket leeenge med min mann om oppdatering av røykvarserne våre. De tilbyr røykvarslere og innbruddsalarm som begge er koblet til Securitas og registrerer varslinger på internett.

Jeg blir kjempetrøtt av selgerretorikk og melder meg fullstendig ut, så jeg har ikke alle detaljene. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med lignende løsninger. I tillegg spør vi oss om det er nødvendig med alarmsystem til 249 i mnd når man bor i 2. etg i blokk med låst oppgangsdør?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 19:15   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen med erfaring fra verisure?

Jeg ble stoppet av en svenske som var elendig til å liksomflørte og som ville snakke med meg om Verisure.
Det var en dårlig erfaring. Produktet vet jeg ingenting om.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 19:27   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaring fra verisure?

Jeg kjenner ikke produktet i det hele tatt, men er svært fornøyd med Sector Alarm som tilbyr samme løsning. Og ja, man kommer seg inn i andre etasje også. Har jeg hørt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 20:07   #4
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen med erfaring fra verisure?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og ja, man kommer seg inn i andre etasje også. Har jeg hørt.

Seff gjør man det. Jeg bare husker med gru min farmor som etter et lite besøk av en overbevisende selger befant seg i en leilighet med litt vel mye alarmberedskap og overvåking i forhold til både størrelse og beliggenhet.

Det viser seg forresten - etter en kjapp telefon til formann - at borettslaget vårt er i forhandlinger om en lignende pakke gjennom brannvesenet, så det blir uansett uaktuelt med venisure. Det føles mer spiselig og har betydelig lavere månedsbeløp. Brannvesenet, liksom.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no