Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

OL-skravlings!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-14, 14:58   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Stort smil

OL-skravlings!

Det må vi vel ha?

Jeg vet at en del av dere sikkert boikotter hele OL, men for oss som fortsatt velger å se på er det greit med en skravletråd.

Første dag med medaljeøvelser har jo så langt gått strålende!

Veldig rørende å se langrennsjentene etter målgang. Da ble det snørr og tårer gitt. Synes Truls Dæhli fra VG besriver Marit Bjørgen bra.
http://www.vg.no/sport/ol-2014/artik...artid=10121995

Morro med sølv i slopestyle også. Selv om jeg har fått med meg at han burde fått gullet, men at dommerene har dømt seg litt vekk. Iflg mediene da. Jeg har ikke peiling.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 14:59   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL skravlings!

Jeg er ikke så veldig sportsinteressert (men er gift med en som er), men jeg ble veldig rørt av langrennsdamene i dag. Jeg synes Marit Bjørgen fremstår som en veldig flott idrettsutøver, på alle vis.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 08-02-14 kl 16:03.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 15:10   #3
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL skravlings!

Jeg ble også veldig rørt av langrennsjentene i dag. Utrolig sterk prestasjon av alle sammen.

Slopestyle i snowboard var kult å se på og veldig spennende. Jeg ser ikke forskjell på alle snurrene og twistene osv men jeg syns også han norske var stødigere i landingene og virket tryggere. Jeg var sikker på at han skulle vinne, snodig dømming.

Gleeeder meg til skiskytingen og ser på både skøyter og kulekjøring samtidig her. Elsker OL!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 15:11   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL skravlings!

Norge!

Utrolig gøy med tre pallplasser i dag allered, gleder meg til 10 km nå. OL og strikketøy!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 15:23   #5
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL skravlings!

Irriterer meg grønn over reklamen, men må jo se.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 15:27   #6
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL skravlings!

Strålende start og stor respekt for prestasjonen de gjør til tross for det som har skjedd.

Fungerer fint å se på tv2, og høre på NRK P1

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 15:28   #7
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL skravlings!

Hvem hadde visst at snowboard kunne være SÅ spennende.
Alt som blir putta innunder OL blir liksom sååååå spennende.

Vel ja untatt skøyter. Klarer IKKE la meg fasinere av det å følge med.

Nå har jeg ett lite håp om at Bjørndalen skal finne frem til formen han hadde for 50år siden og gå for gull i siste OL sitt. Selv om jeg tviler.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 15:35   #8
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL skravlings!

P1 henger jo en løper etter sendinga på TV.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 15:37   #9
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL skravlings!

Skøyter klarer jeg ikke helt å egasjere meg i kjenner jeg. Det synes jeg er usigelig kjedelig å se på.

Nå er det skiskyting!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 15:40   #10
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL skravlings!

Er det bare meg som det går litt Nortugh i når det kommer til svenskene?

Blir ekstra glad når vi slår de

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 15:45   #11
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OL skravlings!

Jeg gråt av jentene i dag, og jeg får tårer i øynene bare jeg tenker på det. Sterkt!

Fikk med meg run'et til Sandbech også. Det var gøy med sølv og vel fortjent! Nå er det skiskyting og strikking her.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 15:48   #12
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL skravlings!

Til og meg jeg som ikke ser sport på TV lenger, synes det har vært en festlig dag.
Snowboarderne er utrolig spennende å se på, og gir absolutt lyst til å se mer.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 16:15   #13
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL-skravlings!

Åh herlighet!!

Nå går det veien for Bjørndalen. Det MÅ jo det.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 16:18   #14
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL-skravlings!

Jeg unner denne 40åringen SÅÅÅÅÅ dette gullet jeg håper han får idag.
Heia heia

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 16:22   #15
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL-skravlings!

Ole Einar fortjener dette såååå - helt rå spurt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 16:31   #16
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL-skravlings!

Nå er det slått fast at ingen av de som er igjen ute nå kan slå han.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 16:42   #17
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: OL-skravlings!

Herlighet,jeg sitter med tårer i øynene og tar av meg hatten for idrettsmannen Ole Einar,jeg hadde ikke trodd han kunne klare det i år igjen, men de gamle er visst eldst idag!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 16:43   #18
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OL-skravlings!

For en mann.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 16:50   #19
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL-skravlings!

En fantastisk start på OL.
Flotte idrettsprestasjoner og en fantastisk omsorg i gjengen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 18:06   #20
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: OL-skravlings!

Her er det sport for alle penga og hele familien er like engasjert Og nå sitter jeg og ser intervjuet med Marit etter seieren og griner sammen med henne

En dag med mye følelser og nå håper vi dette var toneangivende for resten av OL

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no