Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Bør Høgmo gå?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Bør han gå?
Ja! 38 51,35%
Nei. 2 2,70%
Det kommer an på hvordan det går mot San Marino. 3 4,05%
Hæ? Hvem? Gå hvor? 31 41,89%
Deltakere: 74. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-16, 19:08   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er allerede avtalt at han slutter ved nyttår.

Fortsetter han ikke som sportssjef når Deila blir trener, da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 19:19   #62
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Fortsetter han ikke som sportssjef når Deila blir trener, da?

Jo, det gjør han.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 19:22   #63
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Fortsetter han ikke som sportssjef når Deila blir trener, da?

Hæ? Da er det jo ikke noe rart at han sikler på landslagsjobben. Det er jo litt av en degradering.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 22:20   #64
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Jeg liker reka jeg
Så jeg vil ikke han skal gå noe sted.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 22:25   #65
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Jeg klarer ikke helt bestemme meg om jeg liker det eller ikke, at Deila går til Enga. (Godset trenger Deila. ) Men samtidig, når han ikke gikk tilbake til Godset, er det jaggu godt Enga fikk ham.

Stakkar ungen vår, for øvrig - nå har han endelig landa på at han doesn't give a flying fu(biip) about football, han være forbytta på fødavdelinga, men en stund prøvde han stakkar - og så tok vi ham med på kamp mellom Enga og Liverpool. Da skjønte han mye, stakkar, hvem skulle han heie på nå, liksom, for Liverpool var jo Sjefen, men pappa heier jo på Enga - og hvor var Godset!?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 22:32   #66
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?



Ungene her går litt sånn "Ehm Vålerenga eller Brann" Far er da altså Brann.

Så kom eldste hjem, NEI DET BLE ROSENBORG. For det holdt læreren med.
Og det er så feil som det kan få blitt.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 22:37   #67
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Har virkelig ikke sansen for Rekdal. Han kan bare bli i Vålerenga.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Som Engasuppporter ser jeg det kun som en fordel om han får ny jobb.



Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Som ei som er veldig glad i Enga (lag nr 2 etter Godset) så syns jeg Rekdal bør finne seg en annen jobb - gjerne i RBK eller noe.

Nei, Rosenborg har han jaggu å holde seg unna.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 10-10-16 kl 22:43.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 22:42   #68
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.


Så kom eldste hjem, NEI DET BLE ROSENBORG. For det holdt læreren med.
Og det er så feil som det kan få blitt.

En av guttungene i barnehagen jeg jobber i kom her en dag med splitter ny ManU-drakt. "Ja, så du heier på ManU, du da," sa jeg. Ungen sukka dypt. "Nei. Jeg heier på Arsenal!" (Pappa heier på ManU. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 22:44   #69
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Ja. Nå er det nok. Han må gå! Norsk herrefotball har blitt urkjedelig ikke vinner de heller. Hva skjedde med å spille hverandre gode og å ta en for laget?

Vi har vel stort sett aldri vært det.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 22:47   #70
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

En av guttungene i barnehagen jeg jobber i kom her en dag med splitter ny ManU-drakt. "Ja, så du heier på ManU, du da," sa jeg. Ungen sukka dypt. "Nei. Jeg heier på Arsenal!" (Pappa heier på ManU. )

Jeg hadde også en fin en for noen år siden.
En av guttene i barnehage proklamerte at han heiet på Liverpool, en annen spurte hvorfor. Guttungen rykker på skuldrene og svarer: "For det har familien bestemt"

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 22:51   #71
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Guttungen her i huset, var ikke kamle karen før han skjønte hvordan han på den mest ultimate måten skulle trasse mot sin far - han satte øynene i pappaen og sang høyt, med klar stemme: ""Glory, Glory Man United!"

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 22:54   #72
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

En av guttungene i barnehagen jeg jobber i kom her en dag med splitter ny ManU-drakt. "Ja, så du heier på ManU, du da," sa jeg. Ungen sukka dypt. "Nei. Jeg heier på Arsenal!" (Pappa heier på ManU. )



Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg hadde også en fin en for noen år siden.
En av guttene i barnehage proklamerte at han heiet på Liverpool, en annen spurte hvorfor. Guttungen rykker på skuldrene og svarer: "For det har familien bestemt"





Jeg kom nettopp hjem fra Thailand. Og min far bor rett utenfor en by som heter Buriram. DE har da Thailands beste fotballag. Så jeg måtte jo kjøpe drakter te unga som minne om ikke annet.

Men yngste likte logoen så himla godt, så hun har bodd i drakta siden jeg kom hjem nesten.



For de som ikke vet, så er Chang reklame for ølmerke. Jaja hun liker elefantene som bor under palmen.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 07:33   #73
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Jeg aner ikke hva som er favorittlaget til ungene, og jeg har kledd på dem både Liverpool og man u skjorter alt etter hva vi har arvet. Barcelona og real Madrid har de også hatt. Personlig heier jeg på TIL, Bodø/Glimt og Stoke. Men jeg er ingen stor fotballsupporter, følger litt sånn halvveis med.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 07:41   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Mannen min har elsket Liverpool siden han var en liten gutt. Knerten har bestemt seg for at Manchester United er favorittlaget.

Det er snuppa som skal være med på den første fotballturen hvor mannen inkluderer barn, gitt. Hun har vært lurt nok til å heie på samme lag som pappa. Hun er rikt utstyrt med fotballtrøyer, mens knerten ikke får. (Vel, han får Barcelona isteden, og er greit nok fornøyd med det.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 07:45   #75
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mannen min har elsket Liverpool siden han var en liten gutt. Knerten har bestemt seg for at Manchester United er favorittlaget.

Det er snuppa som skal være med på den første fotballturen hvor mannen inkluderer barn, gitt. Hun har vært lurt nok til å heie på samme lag som pappa. Hun er rikt utstyrt med fotballtrøyer, mens knerten ikke får. (Vel, han får Barcelona isteden, og er greit nok fornøyd med det.)

Samme med niesa mi, faren er liverpoolfans, mens hun valgte å heie på Man U, det var nok fordi broren heier på dem tror jeg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 07:55   #76
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Eg syns faktisk det er litt trist at 14-åringen min ikkje like fotball. Ein ting er at det er ein fantastisk sport men han går liksom glipp av ein heil storfamiliehappening.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 08:24   #77
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Vi har vel stort sett aldri vært det.

Hehe

Men det har vært betraktelig høyere underholdningsverdi tidligere, det tør jeg påstå.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 09:33   #78
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

Helt enig, Palmen. Midten av 90-tallet!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-16, 22:28   #79
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

SanMarino har ikke scora borte på 15år.
Godt de fikk muligheten til å komme å spille mot Norge.

Høgmo redda vel ræven idag på at Norge vinner. Trist egentlig. Jeg håpte SM skulle ta det så mannen MÅTTE gå, men men.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 08:24   #80
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Høgmo gå?

En gang i tiden var norsk landslagsfotball svært underholdende. Det er den ikke nå.

Norge brukte 75 minutter på å score selv mot et lag bestående utelukkende av amatører som hadde tatt seg fri fra jobben for å spille mot Norge. Dette var ikke akkurat en oppvisning i solid fotball. Høgmo må gå. (Og Rekdal virker mer enn klar til å ta over. )

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no