Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kul termokopp til 16-åring?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-16, 14:12   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul termokopp til 16-åring?

Jeg maser igjen om termokopper. Men denne gangen er det ikke til meg selv, men til en jente på 16 år.

Jeg tror nok Keep Kupene kan falle i smak, men de holder jo ikke så godt på varmen. Tittet også på Eva Solo to go, men de er litt kjedelige.

Finnes det noen kule kopper der ute? IKKE Starbucks, men kan godt være litt samme stil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 14:18   #2
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.339
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Hva med Bodum sine? De holder ihvertfall godt på varmen.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 14:51   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Ungdommer på videregående her går "alle" med koppene gra Bodum.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 19-12-16 kl 17:07.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 15:16   #4
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Jeg kjøpte Camelbak for litt siden, synes den er fin.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 15:25   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Her er den siste, kule fra Stanley. Love it!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 17:01   #6
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Her er det flere ungdomsskoleelever som har kopper fra Bodum.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 22:08   #7
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.871
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Vet ikke hva som er kult for tenåringer, men disse holder veldig bra på varmen og lekker ikke.
https://www.xxl.no/contigo-contigo-t...061602_6_style

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 22:58   #8
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Jeg syns Stelton sine er fine. Fås i mange farger og diverse metallutførelser.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 23:06   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Camelbak sin siste er veldig god, og lett å rengjøre og fine farger.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 23:13   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Bodum og Starbucks (ser du ikke vil ha det asså ) er det som gjelder for eldste og venninnene.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 23:14   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg syns Stelton sine er fine. Fås i mange farger og diverse metallutførelser.

Dette er fine, men helt grufulle å drikke av. Får bare halv kopp med kaffe også. Har Statoilkopp og hadde det ikke vært for at jeg får den som reklamegave hadde jeg investert i noe annet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 00:17   #12
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Dette er fine, men helt grufulle å drikke av. Får bare halv kopp med kaffe også. Har Statoilkopp og hadde det ikke vært for at jeg får den som reklamegave hadde jeg investert i noe annet.

Smak og behag.
Jeg liker den, og jeg foretrekker små kopper med kaffe Dessuten finnes den i to størrelser.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 08:08   #13
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Kitchn har medlemstilbud nå på Bodum sine til kun 129,-
Ellers er Stelton også god på å holde varmen!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 08:10   #14
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Bodum er populært, men de er jo slett ikke tette dessverre.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 08:10   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Hva liker 16-åringen? De har noen innmari kule fra Star Wars på Outland. (Snuppa ønsker seg en sånn til å drikke te av.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 08:44   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Bodum og Starbucks (ser du ikke vil ha det asså ) er det som gjelder for eldste og venninnene.

Det er ikke jeg som ikke vl ha det (OK, jeg også), men 16-åringen. Som rett nok har blitt påvirket av sin kule tante.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Kitchn har medlemstilbud nå på Bodum sine til kun 129,-
Ellers er Stelton også god på å holde varmen!

Takk for tips! Kanskje det blir en slik. Stelton kjenner jeg til fra Statoilkoppen, og jeg er ikke så begeistret. Jeg skjønte aldri når den var åpen eller lukket.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hva liker 16-åringen? De har noen innmari kule fra Star Wars på Outland. (Snuppa ønsker seg en sånn til å drikke te av.)

Godt tips! Det kan hende det kan være en vinner, ja!

Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 09:00   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hva liker 16-åringen? De har noen innmari kule fra Star Wars på Outland. (Snuppa ønsker seg en sånn til å drikke te av.)

Stilig. Jeg må nok innom der jeg også. Halve butikken står egentlig på ønskelista.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 09:31   #18
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Lagerhaus har hatt endel kule. Hvor gode de er i bruk vet jeg lite om, men kule mønstre, gullskrift osv.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 10:24   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Takk for tips, isola! Kan hende noe sånt faller i smak også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 11:38   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul termokopp til 16-åring?

Jeg synes Eva Solo sine nye er fine. Ulike fargekombinasjoner.
Og tett!



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no