Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken nettleser bruker du?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hvilken nettleser
Internet Explorer 38 42,22%
Firefox 39 43,33%
Opera 18 20,00%
Annet (spesifiser i tråden) 7 7,78%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 90. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-06, 21:57   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Firefox.
Der virker også Consorte, et must på jobben!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 23:58   #42
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Fireforx og jeg er bestevenner!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 10:37   #43
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Jeg bruker mest Opera, brukte MFF mye før, bruker den fortsatt innimellom.

Eneste som irriterer meg med O. er at det nesten alltid blir problemer med pdf. filer.

IE bruker jeg ytterst sjelden.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 10:49   #44
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Eneste som irriterer meg med O. er at det nesten alltid blir problemer med pdf. filer.

Det som irriterer meg er pdf-filer. Speisellt de som ikke er merket som det udyret de er, som feks på www.posten.no.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 10:52   #45
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Først klødde jeg meg litt undrende over hva en nettleser er.... Så så jeg svaralt. Jeg har i allefall int. explorer på maskinen, så svarte det

*ikkepelilngpådata*

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 10:58   #46
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Jeg bruker forøvrig IE relativt ofte. Det er dog under tvang, hele intranett og halve internettsidene på jobben virker ikke i FF.


Jaja, det kommer snart ny portal!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 10:59   #47
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Jeg bruker opera. Men det hender jeg måty til IE når det er noe som ikke virker skikkelig i opera.

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 11:23   #48
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Opera. Men er ikke fan, skal bytte til firefox når jeg får somla meg til det.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 11:28   #49
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Opera. Men er ikke fan, skal bytte til firefox når jeg får somla meg til det.

www.firefox.no :hjelpsom:

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 11:42   #50
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Jeg bruker IE og Firefox. Tidligere har jeg alltid brukt Ie, men har nå gått mer over til Firefox.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 12:38   #51
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det som irriterer meg er pdf-filer. Speisellt de som ikke er merket som det udyret de er, som feks på www.posten.no.

Ja, det er noe skit.
Jeg banner like mye hver gang jeg snubler over en sånnen.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 13:45   #52
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det som irriterer meg er pdf-filer. Speisellt de som ikke er merket som det udyret de er, som feks på www.posten.no.

Høh? Jeg bruker Opera, hvorfor har ikke jeg problemer med pdf-filer? :dumsometnaut:

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 23:30   #53
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Høh? Jeg bruker Opera, hvorfor har ikke jeg problemer med pdf-filer? :dumsometnaut:

Enten så er du en tålmodig sjel, eller så har du en veldig rask maskin på en rask forbindelse, eller så har du deaktivert åpning av pdf i nettleseren?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 17:26   #54
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Fikk MacBook til jul, så nå går det i Firefox og til nød Safari.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 21:24   #55
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Enten så er du en tålmodig sjel, eller så har du en veldig rask maskin på en rask forbindelse, eller så har du deaktivert åpning av pdf i nettleseren?

Antagelig en kombinasjon av passe tålmodig, og heldigvis rask maskin på rask forbindelse antar jeg. Jeg er svært så avbalansert for tida, tror det er nurket i magen som gjør det.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 21:36   #56
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Opera
IE når jeg må hvis noe ikke funker som det skal i Opera.

Hvorfor bruker dere firefox, egentlig? I følge min datamann (super-nerd i tillegg til å jobbe med data Data 24/7) er det minst like mye sikkerhetshull i firefox som i IE

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 23:26   #57
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Firefox.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 23:26   #58
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Opera
IE når jeg må hvis noe ikke funker som det skal i Opera.

Hvorfor bruker dere firefox, egentlig? I følge min datamann (super-nerd i tillegg til å jobbe med data Data 24/7) er det minst like mye sikkerhetshull i firefox som i IE

Da bør han oppdatere seg.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 23:29   #59
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Firefox for det meste. Opera til nød.
Uansett os egentlig.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 03:39   #60
Mille
Sånn passe snill
 
Mille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved siden av kvadrat
Innlegg: 37
Mille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Re: Sv: Hvilken nettleser bruker du?

Firefox, helt klart.
IE er kun til hotmailen.

__________________
Poden 10.10.04
Mille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no