Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en øyekrem, takk!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 11:31   #21
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Kanskje jeg skulle prøve meg på denne men prisen da?

Ca 250kr i parfymeri i Norge tror jeg det var. En stund siden jeg kjøpte min der. Fikk hjelp der til å velge men nå kjøpes den bare på tax-free

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 11:33   #22
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Ca 250kr i parfymeri i Norge tror jeg det var. En stund siden jeg kjøpte min der. Fikk hjelp der til å velge men nå kjøpes den bare på tax-free

Svigers skal på danskeferga neste helg, tror jeg skal spørre om hun kan kjøpe den til meg så får jeg prøve den ut. Takk for tipset.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 12:46   #23
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Svigers skal på danskeferga neste helg, tror jeg skal spørre om hun kan kjøpe den til meg så får jeg prøve den ut. Takk for tipset.

Må i samme slengen anbefale dagkremen fra samme merke og serie. Bruker begge og er veldig fornøyd med kremen også.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:35   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

No har eg brukt Exuviance i en måneds tid. Krukka kosta 400 og er no tom. Den gir ikkje nok fukt og eg må stadig ut på leiting. Kanskje Lancome sin er verdt et forsøk? Ellers er det vel fleire som har noko sprekt å anbefale?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:49   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Jeg har ingenting å anbefale, men følger med i håp om et tips eller to.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:51   #26
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Slo meg at eg kanskje må kjøpe ei krukke til med Exuivancefor å måle effekt over lengre tid?

Og investere i anna krem en Vichy. Det blir for tørt rett og slett.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 11:31   #27
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Dermalogica sin er veldig god, men hvis problemet er concealer som legger seg i rynkene, kan du blande den litt ut med øyekremen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 21:07   #28
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Bruker apoteket sin... er det Vichy tro Får sjekke etterpå.... funker bra ihvertfall.... koster ca 100 kroner...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 13:21   #29
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Jeg liker best siax hepta (hudpleier) men den koster rundt 900 kr, men er veldig drøy.
Ellers har jeg total care fra Dermalogica som er god, samt jeg elsker advanced night repair fra Estee lauder

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 01:40   #30
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Clarins Eye Balm for sensitive skin.
Clarins sine produkter er milde og 100% plantebaserte, og ikke overdrevet dyre.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 07:22   #31
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Happylogi øyekrem fra Guerlain.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 17:45   #32
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

No har eg brukt Exuviance i en måneds tid. Krukka kosta 400 og er no tom. Den gir ikkje nok fukt og eg må stadig ut på leiting. Kanskje Lancome sin er verdt et forsøk? Ellers er det vel fleire som har noko sprekt å anbefale?




Dermalogicas MultiVitamin Power Firm er helt fantastisk god. Litt dyr fordi den kun selges i salong her til lands, men på Lookfantastic.com og Strawberry.net får man den til hhv 23,80 GBP og 49,50 USD. Og den er utrolig drøy. Jeg har en sånn bitteliten tube i et år, minst. Lukter godt gjør den også. Jeg er ingen rev med kosmetikk og sminke, men denne fikk jeg tilfeldigvis vite om for mange år siden, og har sverget til den siden.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 19:43   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Jeg har en fra Helena Rubinstein, men den svir litt så jeg bruker den ikke...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 15:01   #34
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Jeg bruker Dermalogica sin og er meget godt fornøyd med den! Viste resultater etter få dager

Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 12:11   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har en fra Helena Rubinstein, men den svir litt så jeg bruker den ikke...

Har brukt den 2 ganger etter jeg skrev dette! :lide for skjønnheten:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 13:19   #36
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

La Mer Eye Balm. Dritdyr. Men SÅ verdt det. Har brukt den hver dag, morgen og kveld, i 2 måneder, og krukka er like full. Linjer rundt øynene er mindre synlige og mindre poser under øynene.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 19:17   #37
Lykke
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 7
Lykke har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

All about eyes fra Clinique er min favoritt.

Lykke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 19:22   #38
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Opprinnelig lagt inn av Lykke, her.

All about eyes fra Clinique er min favoritt.

Det er den eg bruke no. Men den tar faktisk ikkje eksemet mitt over aua.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:39   #39
Gullik
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 52
Gullik har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg en øyekrem, takk!

Jeg bruker HydraDetox fra Biotherm, og er velidg fornøyd med den. Den gir masse fukt, og skal motvirke poser samtidig!

__________________

Gullik er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no