Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Negleforsterker

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-07, 15:38   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Negleforsterker

Har endelig klart å spare på neglene mine etter å "alltid" ha gnagd på de. HAr derfor ikke vært så opptatt med å dille med disse nedgnagde stygge neglene.
Derfor lurer jeg på om dere har en god negleforsterker å anbefale eller noe som gjør neglene tykkere/sterkere??! Hjelper det??

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 15:39   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Negleforsterker

Dette lurer jeg på også for jeg får hakk i mine bare jeg ser på de omtrent.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 19:25   #3
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Negleforsterker

Jeg anbefaler på det sterkeste "Tough'n up" fra Creative. Den er kjempebra! Kjøpes hos noen negledesignere, ellers tror jeg at den kan skaffes på nettet også.

Hvis det blir vanskelig å skaffe den, så kan jeg skaffe den for dere da jeg selv er hobby-negle-designer og bruker (bl.annet) Creative sine produkter. Men det vil jo da ta noen dager siden jeg må først få den tilsendt og så sende den videre.


Anbefaler IKKE negleforsterkere kjøpt på H&M. Den fungerer bare som en vanlig blank neglelakk og flasser fort av.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 19:32   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Negleforsterker

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Jeg anbefaler på det sterkeste "Tough'n up" fra Creative. Den er kjempebra! Kjøpes hos noen negledesignere, ellers tror jeg at den kan skaffes på nettet også.

Hvis det blir vanskelig å skaffe den, så kan jeg skaffe den for dere da jeg selv er hobby-negle-designer og bruker (bl.annet) Creative sine produkter. Men det vil jo da ta noen dager siden jeg må først få den tilsendt og så sende den videre.


Anbefaler IKKE negleforsterkere kjøpt på H&M. Den fungerer bare som en vanlig blank neglelakk og flasser fort av.

Hva koster den da?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:25   #5
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Negleforsterker

Mavala. Fås kjøpt i de fleste parfymerier.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 22:07   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Negleforsterker

Juhu!! Er den fra Mavala bra, for den har jeg faktisk!! Den eneste neglepleien jeg har!!! Godt jeg har gjort litt riktig, da.
Har begynt å stelle litt og tar den på omtrent to dager i uken... Får ha litt tålmodighet nå da og vente og se.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 22:46   #7
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Negleforsterker

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Juhu!! Er den fra Mavala bra, for den har jeg faktisk!! Den eneste neglepleien jeg har!!! Godt jeg har gjort litt riktig, da.
Har begynt å stelle litt og tar den på omtrent to dager i uken... Får ha litt tålmodighet nå da og vente og se.

Jeg liker den veldig godt. Har på etpar ganger i uken jeg også, under neglelakk. (Ellers føler jeg at jeg vasker den bort.. :bluss: )

Mine negler er veldig harde og fine, men med en gang jeg slurver med stellet merker jeg det.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 13:28   #8
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Negleforsterker

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Hva koster den da?

Jeg selger Toughen Up for 145,-

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 00:57   #9
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Negleforsterker

Ellers er heller ikke et sterkt B-vitaminkombleks så dumt å investere i heller...

  Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 17:27   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Negleforsterker

Er det normalt at tynne negler revner og fliser seg opp?? De bare revner eller så kommer det hakk i de og så fortsetter de å revne innover på neglene så det er ikke så lett å spare på de!
Hjelper det virkelig med negleforsterker på disse tynne neglene? Dere som har fine hele negler; har dere alltid hatt det eller blir neglene tykkere og sterkere av negleforsterker?? Eller noe annet supert??
Om jeg ikke bruker noe så hjelper det jo iallefall ikke, men hjelper sånn forsterker med å gjøre neglene tykkere og sterkere egentlig, og er det håp for sånne ultratynne negler?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 17:44   #11
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Negleforsterker

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det normalt at tynne negler revner og fliser seg opp?? De bare revner eller så kommer det hakk i de og så fortsetter de å revne innover på neglene så det er ikke så lett å spare på de!
Hjelper det virkelig med negleforsterker på disse tynne neglene? Dere som har fine hele negler; har dere alltid hatt det eller blir neglene tykkere og sterkere av negleforsterker?? Eller noe annet supert??
Om jeg ikke bruker noe så hjelper det jo iallefall ikke, men hjelper sånn forsterker med å gjøre neglene tykkere og sterkere egentlig, og er det håp for sånne ultratynne negler?

Mavala har (eller hadde ihvertfall) en pakke med 2 flasker i. Den ene med en slags "glassfiberlakk", og en med en lakk til å ha oppå. Den er genial for tynne og skjøre negler! Neglene blir umiddelbart tykkere (helt til lagene med lakk tas av).

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 17:53   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Negleforsterker

Mavala er bra! Den med den tynne væsken som trekker inn i neglen. Den brukte jeg før jeg la om kostholdet så jeg ikke trenger det lengre.

(Søler man litt på huden, så blir den hard også. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 11:09   #13
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Negleforsterker

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det normalt at tynne negler revner og fliser seg opp?? De bare revner eller så kommer det hakk i de og så fortsetter de å revne innover på neglene så det er ikke så lett å spare på de!
Hjelper det virkelig med negleforsterker på disse tynne neglene? Dere som har fine hele negler; har dere alltid hatt det eller blir neglene tykkere og sterkere av negleforsterker?? Eller noe annet supert??
Om jeg ikke bruker noe så hjelper det jo iallefall ikke, men hjelper sånn forsterker med å gjøre neglene tykkere og sterkere egentlig, og er det håp for sånne ultratynne negler?

Jeg har en negl som sprekker på langs. Negleforsterker av god kvalitet hjelper

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 13:42   #14
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Negleforsterker

VIKTIG!

Jeg har nå fått info om at mange negleforsterkere inneholder formaldehyd. Dette er et middel som får neglene til å bli harde, men ved lang tids bruk vil dette skade neglene og negleplaten. Neglene kan etterhvert sprekke på langs, og dette retter seg sjelden.

Formaldehyd er ikke forbudt i EU, så sjekk negleforsterkeren deres for dette stoffet.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no