Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

De fine linjene ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-07, 13:24   #1
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Kul

De fine linjene ...

..og da snakker jeg om de rundt øyene.

Alderen setter sine spor og med et ble jeg klar over at også jeg har fått slike mer eller mindre flatterende linjer rundt øynene. Hjelp! Må finne meg en god krem å benytte!

Noen som har gode tips tro?

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 18:20   #2
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De fine linjene....

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

..og da snakker jeg om de rundt øyene.

Alderen setter sine spor og med et ble jeg klar over at også jeg har fått slike mer eller mindre flatterende linjer rundt øynene. Hjelp! Må finne meg en god krem å benytte!

Noen som har gode tips tro?

Siax hepta øyenkrem (hudpleier) skal ha en avslappende virkning på musklene rundt øynene.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 18:33   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De fine linjene....

Nei, det er for sent. Dessverre.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 19:19   #4
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: De fine linjene....

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Nei, det er for sent. Dessverre.

Og det var noe å le av?

He he. Jeg tar ikke dette tungt altså, men jeg må samtidig bare konstantere at det kanskje er verd å gjøre et forsøk med en god krem mtp det som kommer

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 19:21   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De fine linjene....

Jeg syns smilerynker er fint.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 19:50   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De fine linjene....

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Og det var noe å le av?

He he. Jeg tar ikke dette tungt altså, men jeg må samtidig bare konstantere at det kanskje er verd å gjøre et forsøk med en god krem mtp det som kommer

Jeg bare fniste litt. Av min egen veldig morsomme kommentar.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 20:10   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De fine linjene....

Drikk masse vann. Det hjelper!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 20:22   #8
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: De fine linjene....

Jeg bruker en fra Dior. Smilerynkene liker jeg men jeg hovner lett opp under og da er kremen god å ha.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 20:31   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De fine linjene....

Fuktighet innenfra og utenfra hjelper på å forebygge forverring av rynker. Drikk masse vann og bruk en god øyekrem. Jeg bruker kun produkter fra Clarins, som er knallbra 100% plantebaserte produkter uten for mye parfyme. Øykremen fra Clarins er fantastisk god. Sørg for at du kjøper kremen og ikke geléen. Innimellom kan du ta en øyemaske, også fra Clarins (men på større tube)

Lykke til!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 20:52   #10
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: De fine linjene....

Hemoridekremer skal hjelpe.

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 21:00   #11
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: De fine linjene....

Hemmoridekremer anbefales ikke. De virker også bare et lite øyeblikk.

Jeg er stolt over smilerynkene mine.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 21:28   #12
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: De fine linjene ...

Ok. Jeg har ikke rynker.

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 22:07   #13
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: De fine linjene....

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns smilerynker er fint.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:08   #14
devon
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 92
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: De fine linjene....

Opprinnelig lagt inn av Robina, her.

Hemoridekremer skal hjelpe.

hæ, seriøs?, må innrømme at det har jeg ikke hørt om før.

devon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:08   #15
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: De fine linjene ...

Marian er her!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:12   #16
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De fine linjene ...

JA til smilerynker!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:29   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De fine linjene ...

Smilerynker er flott. Basta.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 08:43   #18
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: De fine linjene....

Ja, det er det.

__________________
Robina.

Sist redigert av Robina : 06-02-07 kl 09:05.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 08:55   #19
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De fine linjene ...

Jeg mener det beste rådet er å eldes med verdighet.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 00:22   #20
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De fine linjene....

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Fuktighet innenfra og utenfra hjelper på å forebygge forverring av rynker. Drikk masse vann og bruk en god øyekrem. Jeg bruker kun produkter fra Clarins, som er knallbra 100% plantebaserte produkter uten for mye parfyme. Øykremen fra Clarins er fantastisk god. Sørg for at du kjøper kremen og ikke geléen. Innimellom kan du ta en øyemaske, også fra Clarins (men på større tube)

Lykke til!

Denne bruker jeg også. Et annet tips kan være og massere rundt øynene et lite minutt hver dag. Det skal visstnok være bra for blodsirkulasjonen.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no