Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

FB: Hvordan endre sivilstatus uten at alle ser det på sin vegg?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-12, 15:59   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

FB: Hvordan endre sivilstatus uten at alle ser det på sin vegg?

Det lurer jeg på i dag.
Og det gjelder ikke meg.

Altså; hvordan får man vekk at det står at man er gift, uten at gudoghvermann får opp at Elin er singel eller noe annet? Ikke hemmelig brudd, men trenger heller ikke annonseres så veldig.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 16:00   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: FB: Hvordan endre sivilstatus uten at alle ser det på sin vegg?

Man endrer, og så sletter man det som kommer opp om endringen straks. Tror jeg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 16:04   #3
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FB: Hvordan endre sivilstatus uten at alle ser det på sin vegg?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Man endrer, og så sletter man det som kommer opp om endringen straks. Tror jeg.

Ja, jeg mener at hvis man sletter innlegget fra profilen sin så kommer det ikke opp på andres nyhetsvegg.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 16:06   #4
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.308
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FB: Hvordan endre sivilstatus uten at alle ser det på sin vegg?

Gå inn på egen profil -> Om -> Rediger basisinformasjon -> Endre hvem som skal se sivilstatus til Kun meg, så er det bare å endre til single eller Angi familierelasjon, som i praksis gjør at feltet står tomt. Ønsker hun senere å gjøre sivilstatus synlig for alle, så tror jeg ikke at det vil komme som noen endring i venners newsfeed.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 16:35   #5
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB: Hvordan endre sivilstatus uten at alle ser det på sin vegg?

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Gå inn på egen profil -> Om -> Rediger basisinformasjon -> Endre hvem som skal se sivilstatus til Kun meg, så er det bare å endre til single eller Angi familierelasjon, som i praksis gjør at feltet står tomt. Ønsker hun senere å gjøre sivilstatus synlig for alle, så tror jeg ikke at det vil komme som noen endring i venners newsfeed.

Det var sånn jeg gjorde det. Kun jeg kan nå se sivilstusen min, og endringen kom ikke opp i noens newfeed. Men jeg tror det gjør det om man senere gjør det tilgjengelig. Jeg hadde nettopp ei godt gift venninne som plutselig ble offentlig gift også.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 18:58   #6
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB: Hvordan endre sivilstatus uten at alle ser det på sin vegg?

Ja, det kommer i newsfeeden om man seinere gjør det tilgjengelig igjen.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 19:28   #7
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FB: Hvordan endre sivilstatus uten at alle ser det på sin vegg?

Oj, jeg fjernet bare hele feltet jeg. Så da kommer det vel opp hos alle dersom jeg vil endre det igjen. :S Ja ja.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no