Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En fantastisk deodorant?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-12, 18:35   #1
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

En fantastisk deodorant?

Ja, noen som har noe å anbefale? Pleier å bruke stift, Sterilan sin, men lurer på om det finnes noe enda bedre?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 18:39   #2
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Mine favoritter har vært Clarins og Biotherm. På Rema 1000 kjøper jeg av og til en fra Palmolive som jeg også synes er OK, men ikke like god som de to andre.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 18:39   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.984
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg bruker kun Sterilan kremstift deostick. Eneste jeg synes funker. Roll on synes jeg bare blir klissete...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 18:46   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Biotherm. Den røde under lukter himmelsk.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 18:46   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.695
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Biotherm sin synes jeg er bra.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 18:47   #6
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.357
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Clinique sin (den grønne) er knallbra.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 18:59   #7
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Sverger til Palmolive roll-on. Det er den eneste jeg har funnet til nå som faktisk stopper svettelukta, samt at det ikke blir stygge merker under armene på t-shirts ol.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 19:07   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.011
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg liker Biotherm og den fra Vaseline Intensive Care som heter Active Fresh. De fleste andre deoer (unntatt Clarins) gir meg eksem under armene.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 19:18   #9
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg får angst av alt som lukter. Om jeg prøver meg på noe nytt skvetter jeg til hver gang jeg løfter armene. Så jeg har brukt Sterilan-sticken i noen år nå.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 19:28   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Stop 24 fungerer utmerket og lager ikke flekker på klær.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 19:29   #11
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg sverger til Biotherm hypoallergenic - den lukter svakt, men gjør jobben. Det er nesten alltid tilbud på to eller trepakninger på de Taxfreebutikkene jeg er innom, så jeg hamstrer litt når jeg er på reise.

__________________
~

Sist redigert av LittLemen : 02-07-12 kl 21:35.
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 19:30   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.591
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg sverger til Biotherm hypoallergenic - den lukter ikke, men gjør jobben. Det er nesten alltid tilbud på to eller trepakninger på de Taxfreebutikkene jeg er innom, så jeg hamstrer litt når jeg er på reise.

Den liker jeg også, men det er lenge siden jeg har brukt den. Får huske å hamstre på tax-free i sommer.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 19:45   #13
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg har brukt denne, og bare den, i hvert fall de siste 10 åra:

http://www.lushnorge.no/index.php?nr...=126&startrow=

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 19:49   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg bifaller alle Biotherm-tilhengerne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 20:18   #15
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.011
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg sverger til Biotherm hypoallergenic - den lukter ikke, men gjør jobben. Det er nesten alltid tilbud på to eller trepakninger på de Taxfreebutikkene jeg er innom, så jeg hamstrer litt når jeg er på reise.

Den du viser bilde av er jo den vanlige, parfymerte? Den lukter riktignok diskret, men er like fullt parfymert.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 20:20   #16
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Den du viser bilde av er jo den vanlige, parfymerte? Den lukter riktignok diskret, men er like fullt parfymert.

Ja, den er visst svakt parfymert, måtte sniffe litt på den nå, men alkoholfri og merket hypoallergenic. Min sensitive eksemhud har aldri reagert på den.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 20:51   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Den lyseblå Biothermen som vist over, svakt parfymert, funker som rakkern.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:02   #18
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.906
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg liker de best uten parfyme. Og er fornøyd med Coop Änglamärk.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:03   #19
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg har brukt den lyseblå Biothermen lenge, og den setter i hvertfall flekker under armene.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:10   #20
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg bytter litt på, men er aller mest begeistret for Helena Rubensteins roll-on.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no