Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du mye rynker?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-12, 19:12   #21
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Jeg har rynker OG grå hår. Og snart en rotfylt tann.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:13   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Nei, det er ikke noe jeg heller går rundt og tenker så mye på eller legger merke til. Men i dag satt jeg i veldig skarpt sollys og skulle teste den nye pinsetten min, og da så jeg jo noen linjer i huden. Men det er finere med rynker enn rynkeoperert fjes.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:14   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Nope. 32 år og ikke rynker noe sted. Men begynner å få små antydninger rundt øynene når jeg smiler.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:16   #24
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Nei, kan ikke si jeg har mye rynker ennå. Jeg blir 38 år i juni. Men ser i sollys markerte linjer i pannen og litt under øynene. Jeg synes smilerynker rundt øynene er utrolig sjarmerende på de fleste.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:18   #25
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.885
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Jeg er 37 og vil ikke si at jeg har mye rynker. Jeg har alltid hatt linjer i panna, og det har vel verken blitt bedre eller verre. Men jeg ser jeg har fått litt linjer rundt øynene i det siste, så jeg blir vel gammal en gang jeg også.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:18   #26
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du mye rynker?

De er få. Jeg er 37 år og bruker ikke rynkekrem, men smører meg i ansiktet hver dag med dagkrem.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:38   #27
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Har hatt streker i panna siden jeg var 20. Ellers er det ikke så mye enda. Jeg er 33.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:40   #28
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Nei. Jeg har ikke rynker, vasker meg med rent vann og smører meg med A-Krem hver dag, jeg er 39.
Jeg har ikke grått hår heller. Vi er en relativt rynkefri familie, mamma og pappa har begynt å bli litt grå, men de har passert 60 år.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:45   #29
emma-li
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 88
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Har du mye rynker? Og når synes du de kom? Bruker du noe for å forebygge?

Alderen har innhentet meg og jeg synes jeg har fått SÅ mye rynker rundt øynene. Vil ikke!!!

hehehehe. må le av deg. Du har ikke fått mye rynker rundt øynene. Du ser flott ut snuppa

jeg bruker kun dagkrem. ikke så mye rynker enda.

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:46   #30
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du mye rynker?

En god del rynker og slapp hud i ansiktet, og i tillegg mer og mer grått hår.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 20:00   #31
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.852
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Begynner å se alderen nå, ja. Har vært ganske rynkefri lenge, og har alltid sett ung ut for alderen, men etter 40 begynte rynkene å vise seg tydelig. Liker det absolutt ikke.
Er for øvrig ganske flink med huden, bruker til dels dyre kremer og slikt, får lite sol rett på ansiktet og bruker alltid solfaktor.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 20:00   #32
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

En og annen rynke har jeg jo, men jeg synes ikke det er mye, og de har aldri plaget meg. Rynker er ikke noe jeg reflekterer så veldig over, tror jeg.

Jeg er heller ikke veldig opptatt av eller bekymret for rynker, men det henger kanskje med at jeg ikke har så mange?
Har ingen rynker i pannen eller sinnarynke mellom øynene, men mange små smilerynker rundt øynene. Jeg får bare fortsette å smile, så vises de ikke så godt.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 20:03   #33
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Fått rynke mellom brynene i høst. Liker det ikke. Har andre også, men de plager meg ikke.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 20:04   #34
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Bruker en dagkrem med faktor

Såkalt trynefaktor?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 20:08   #35
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.901
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Ser linjer m.m rundt øynene, synes huden på haken er løsere og farger håret om vinteren fordi jeg har grå hår. Jeg bruker øyenkrem fra Ole Henriksen med store løfter, men ser ingen endring.

Jeg har mer lyst til å gjøre noe med den litt grovere hudoverflaten og pigment ujevnhetene. Har brukt en stor flaske, 50 ml Clinique Dark Spot, ser ingen endring der heller.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 20:13   #36
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Bruker ingenting spes utenom en god dagkrem og prøver å være flink med faktor og slikt. Jeg har ikke spes mye rynker tror jeg, men kanskje om jeg hadde gått ned de ti kg jeg drømmer om så hadde de kommet frem. I dunno.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 20:20   #37
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Jeg har få rynker, men er egentlig mer opptatt av å ha en hud som ser frisk og naturlig ut enn av at det helt sikkert dukker opp noen rynker etter hvert. I så måte er jeg veldig godt fornøyd med gode serum under fuktighetskremen, jeg synes dette gjør underverker for huden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 20:24   #38
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Jeg ser at jeg begynner å få endel rynker rundt øynene. Har ikke tenkt tanken på at rynkekrem kan være tingen foreløpig,egentlig. Grå hår derimot.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 20:25   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Jeg irriterer meg mer over grå hår enn rynker. Jeg gjør foresten ikke noe for å forebygge rynker.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 20:26   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Nei. Jeg har ikke rynker, vasker meg med rent vann og smører meg med A-Krem hver dag, jeg er 39.
Jeg har ikke grått hår heller. Vi er en relativt rynkefri familie, mamma og pappa har begynt å bli litt grå, men de har passert 60 år.

Bare gni det inn lizzom.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no