Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klesbutikker i Oslo

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 10:07   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klesbutikker i Oslo

Nå høres jeg ut som en komplett novise når det gjelder shopping ..... og det er vel forsåvidt sant.

Jeg trenger nye klær. Jeg er klar for å bruke litt mer penger enn det koster på HM, og vil gjerne kunne få ordentlig hjelp i den butikken jeg handler. Blant annet skal jeg i et bryllup i august og trenger ny kjole. I tillegg trenger jeg jobbklær (sånn halvpene). Problemet mitt er at jeg er en størrelse 46. Men jeg har ikke lyst til at det skal se ut som om jeg har kledd på meg en sekk.

Er det noen som har butikker å anbefale noen butikker som har størrelse 46 og hvor man kan få hjelp når man handler?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 11:54   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.058
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klesbutikker i Oslo

Kanskje du kan prøve Marina Rinaldi på Paleet?

Skal du i kjedebutikkene ta med deg en venninne som kan løpe frem og tilbake fra prøveromet og hente andre størrelser

hent frem "profilen" din her.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 11:57   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesbutikker i Oslo

Ta en tur på Coast for bryllupskjole. Ellers er Esprit og Oasis bra tips (men jeg vet ikke om det de har kvalifiserer til jobbklær for deg).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 12:25   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesbutikker i Oslo

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Ellers er Esprit og Oasis bra tips (men jeg vet ikke om det de har kvalifiserer til jobbklær for deg).

Men disse har vel ikke klær i min størrelse? Trodde det største de hadde var 42.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 12:27   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesbutikker i Oslo

Jeg fant mye fint på Esprit her om dagen, og er også str 46 (44-46, jeg tror uansett vi er ca samme størrelse?). Oasis har ihvertfall 44 (eller tilsvarende i engelske størrelser).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 12:28   #6
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesbutikker i Oslo

Jeg finner ofte stort nok tøy på Mikko. Vet ikke hva den største størrelsen egentlig er, men klærne er gode i størrelsen, og jeg kan gjerne ha mindre størrelser der enn andre steder.

Jeg er blitt fortalt det samme om Claire, men de klærne er generelt for korte til meg, som er 1.79 høy.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 12:30   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesbutikker i Oslo

Og topper finner jeg på Mexx. (Ikke bukser, der blir største størrelse for liten). De har jo mye business-aktig også.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no