Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når det blir for mye service

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-08, 00:58   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel ned

Når det blir for mye service

C og jeg skulle ut å handle kjole i dag for C skal i bryllup. Turen gikk til Coast i Hegdehaugsveien. Der var det jo en del fint og C prøvde et par kjoler. Valgte seg den ene litt nølende etter god hjelp fra en som jobber der. Gikk for å betale og der traff vi på en annen selger, riktigere sagt en real rævsleiker. “ÅÅÅ den fargen er bare SÅÅÅ lekker til deg!!!”, “jeg VET dette er det rette valget for DEG”, “denne kjolen er mye mer rett til DEG enn de andre du prøvde”, “denne VET jeg du vil bli fornøyd med, den ER DEG” osv osv.
Jeg ble så irritert at jeg lurte på å stille meg opp utenfor butikken mens C betalte. C's noe begrensede entusiasme for damens konversering ble tydelig tolket som “ååå er du usikker lille venn” av dama, for hun hadde ikke begrensninger for hva hun måtte si. Gav til og med meg komplimenter for den loslitte sommerkjolen fra Cubus. Lover at jeg garantert ikke skal sette en fot der igjen. Det hele var kvalmende og ufattelig irriterende. Noen burde lære holde kjeft når det er nok. *oppgitt*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 01:49   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når det blir for mye service

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 08:04   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det blir for mye service

He he - ikke noen gyllen middelvei der i gården tydligvis.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:18   #4
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Jeg hadde fått helt fnatt.

Vi skulle kjøpe redningsvest til L i går. Det kom en ansatt og spurte om vi trengte hjelp og vi svarte nei siden vi fant den vi skulle ha. Vi skulle også se på andre ting. Problemet var at uansett hvor vi var i butikken så var han like i nærheten. Hver gang jeg snudde meg tittet jeg rett på gliset hans...det var litt plagsomt til slutt.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:23   #5
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Jeg kjenner jeg ble nesten litt irritert av å lese dette.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:28   #6
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Jeg hadde fått helt fnatt.

Vi skulle kjøpe redningsvest til L i går. Det kom en ansatt og spurte om vi trengte hjelp og vi svarte nei siden vi fant den vi skulle ha. Vi skulle også se på andre ting. Problemet var at uansett hvor vi var i butikken så var han like i nærheten. Hver gang jeg snudde meg tittet jeg rett på gliset hans...det var litt plagsomt til slutt.

Det er da man skal snu på det, og si "kan jeg hjelpe deg med noe?!"

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 11:00   #7
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Det er da man skal snu på det, og si "kan jeg hjelpe deg med noe?!"



Samme fyren styrtet til kassen når vi skulle betale.
Han ønsket sikkert å være en del av familien vår..

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 11:03   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Greit nok at de vil selge liksom, men de trenger ikke overdrive. Vi er ikke dumme. Er vel litt det jeg føler det blir når de tar så hardt i. De undervurderer min intelligens.
Om de prøver virke naturlig overtalende da vel og merke.


Sist redigert av Joika : 03-07-08 kl 14:04.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 12:08   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Haha, sånne er så festlige. Jeg har spurt et par ganger om de ikke tilfeldigvis jobber på provisjonsbasert lønn, da pleier det å roe seg til HM-nivået. Dvs. null service, tyggistyggende og skulende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 12:40   #10
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Naah, det beste er likevel hun på en viss butikk som jeg boikotter, som gjeeeeerne hjelper til, dvs. hjelper til med å finne frem ting du allerede har spesifisert E T T E R T R Y K K E L I G at du ikke er interessert i. Når man påpeker dette, får man bare høre at "jammen, det er jo i din STØRRELSE".

Ja, selvsagt. Bruker man over str. 44, får man rett og slett bare bukke og skrape og være takknemlige over at det i det hele tatt FINNES klær man kan gå i. Og dette er i tillegg en butikk for stor mote.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:52   #11
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Mulig?
Divine: Den der tok kaken.

Jeg hadde handlet et annet sted.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 14:05   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Naah, det beste er likevel hun på en viss butikk som jeg boikotter, som gjeeeeerne hjelper til, dvs. hjelper til med å finne frem ting du allerede har spesifisert E T T E R T R Y K K E L I G at du ikke er interessert i. Når man påpeker dette, får man bare høre at "jammen, det er jo i din STØRRELSE".

Ja, selvsagt. Bruker man over str. 44, får man rett og slett bare bukke og skrape og være takknemlige over at det i det hele tatt FINNES klær man kan gå i. Og dette er i tillegg en butikk for stor mote.



Fy fader så frekt! Jeg hadde klikka. (Gjorde det nesten i går).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 14:09   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Det er da man skal snu på det, og si "kan jeg hjelpe deg med noe?!"

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 16:23   #14
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Det er ikke bare det at det er irriterende å høre lyden av damen der og da. Men, det er noe med at hun avslører en falskhet som er helt hinsides.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Naah, det beste er likevel hun på en viss butikk som jeg boikotter, som gjeeeeerne hjelper til, dvs. hjelper til med å finne frem ting du allerede har spesifisert E T T E R T R Y K K E L I G at du ikke er interessert i. Når man påpeker dette, får man bare høre at "jammen, det er jo i din STØRRELSE".

Ja, selvsagt. Bruker man over str. 44, får man rett og slett bare bukke og skrape og være takknemlige over at det i det hele tatt FINNES klær man kan gå i. Og dette er i tillegg en butikk for stor mote.

Jeg ble nysgjerrig, hvilken butikke er dette?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 19:12   #15
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Det var da voldsomt...hun hadde jo allerede bestemt seg for den kjolen og skulle bare betale for den? Litt ivrig selger kan man si

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:19   #16
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.


Jeg ble nysgjerrig, hvilken butikke er dette?

Sjekk prikk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:31   #17
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Jeg fordrar ikke når selgerne blir overivrige. Tror nok at jeg hadde hengt kjolen på plass og gått.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:36   #18
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Naah, det beste er likevel hun på en viss butikk som jeg boikotter, som gjeeeeerne hjelper til, dvs. hjelper til med å finne frem ting du allerede har spesifisert E T T E R T R Y K K E L I G at du ikke er interessert i. Når man påpeker dette, får man bare høre at "jammen, det er jo i din STØRRELSE".

Ja, selvsagt. Bruker man over str. 44, får man rett og slett bare bukke og skrape og være takknemlige over at det i det hele tatt FINNES klær man kan gå i. Og dette er i tillegg en butikk for stor mote.

Himmel.

Lurer også på hvilken butikk dette er Divine.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:49   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Gjør vel ikke noe å skrive navn i tråden vel?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:51   #20
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det blir for mye service

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Det var da voldsomt...hun hadde jo allerede bestemt seg for den kjolen og skulle bare betale for den? Litt ivrig selger kan man si


Hun ville deponere på den en dag for å være sikker på at hun fikk tak i matchende tilbehør. Det var vel det som var greia da.. Dama måtte forsikre seg om at kjolen ikke ble returnert.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
rævsleiker, smisk


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no