Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Har du lest boka "Pen søker trygg"?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-09, 17:39   #1
Alhelí
Fullverdig medlem
 
Alhelí sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 44
Alhelí har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har du lest boka "Pen søker trygg"?

"Pen søker trygg. Hvordan kvinner undertrykker menn," av Preben Z. Møller.

Har noen lest denne boka, og kan gi noen betraktninger rundt den? Forfatteren starter med en påstand, og søker deretter noe å undebygge den med, via "generaliserbar statistikk, egne erfaringer og dybdeintervjuer".

Jeg har ikke lest boka, og kan ikke uttale meg. Men umiddelbart tenker jeg at dette er en verden jeg ikke kjenner meg igjen i...

__________________
Er du innstilt på å ta til takke med det nest beste, er det nettopp hva du får...
Alhelí er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 18:18   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lest boka "Pen søker trygg"?

Ikke lest den, men lest OM den her, og det fristet ikke akkurat.
http://www.abcnyheter.no/node/53922

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 18:21   #3
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lest boka "Pen søker trygg"?

Jeg har ikke lest boka, men husker å ha lest noen omtaler. Google forfatter og tittel så finner du en del betraktninger. På meg virker det som om en oppsummering kan være «tullebukk» og «Kagge forlag».


Sist redigert av torsk : 11-04-09 kl 18:44.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 18:38   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.325
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lest boka "Pen søker trygg"?

Jeg har lest et intervju med forfatteren. Det var nok.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 18:50   #5
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lest boka "Pen søker trygg"?

Nei, men jeg fant dette, og ble ikke fristet.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 20:46   #6
Alhelí
Fullverdig medlem
 
Alhelí sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 44
Alhelí har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du lest boka "Pen søker trygg"?

Hehe... Det ante meg, ja. Det var denslags jeg også har snappet opp.

En venn av meg synes boka virker fristende å lese, nemlig. Dersom noen faktisk har lest boken, og dermed har noe førstehånds å komme med, så flotters.

__________________
Er du innstilt på å ta til takke med det nest beste, er det nettopp hva du får...
Alhelí er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no