Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg ein cc-krem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-21, 15:46   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg ein cc-krem

Eg trenger ein cc-krem som
- er lett å påføre
- har solfaktor
- er mild mot huden
- gir ok med fukt
- ikkje legger seg i alle rynker
- gjer andre typar dagkrem, foundation eller pudder overflødig

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 16:01   #2
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Anbefal meg ein cc-krem

Til min hud som trenger en del fukt har jeg pleid å bruke BB fra Shiseido, men jeg har nå gått over til Lumene CC og synes de er ganske likestilte.
Den har faktor, lett å smøre ut og jeg reagerer ikke på den. Dog smører jeg fuktighetskrem i de tørre partiene mine før jeg tar den på. Om den legger seg i rynker vet jeg ikke. Ennå.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 16:24   #3
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg ein cc-krem

Jeg og huden min liker veldig godt Mary Kays CC-krem. Jeg må ha litt pudder i t-sonen, men har veldig fet og blank hud.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 18:12   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg ein cc-krem

Jeg er veldig glad i BB-kremen til Camilla Pihl. Den har solfaktor 50.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 18:21   #5
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg ein cc-krem

Tro det eller ei: Jan Thomas! Du får den på Vita. Jeg har rødlig hud og bruker den grønne cc-kremen, den demper rødheten i huden.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 19:24   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg ein cc-krem

Jeg ønsker som over, men i tillegg til at den er for veldig sensitiv hud. Jeg får øyeeksem for ingenting. F.eks. den ene gangen i året jeg bruker maskara. Og særlig sånt som smøres på huden.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-21, 18:20   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg ein cc-krem

Jeg liker denne fra It cosmetics.
https://www.kicks.no/it-cosmetics/ma...on&loadfailure

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-21, 18:54   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg ein cc-krem

Jeg kjøpte en slags farget dagkrem på apoteket. Litt mer krem litt mindre sminke. Håper jeg kan bruke den uten å se ut som en kjøttkake etterpå. Blir jo ikke sminket utseende, men i hvertfall kanskje litt mindre usminket.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-21, 23:33   #9
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg ein cc-krem

For meg virker ikke CC krem, må ha Bb krem. Bruker clinique e
id bb gel (med serum) som jeg er veldig fornøyd med

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no