Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en god foundation!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 17:57   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en god foundation!

Jeg trenger foundation.
Den skal ikke fungere som sparkel, men som litt hjelp.
Altså: En lett foundation som gir langvarig og jevnt resultat - og som selvfølgelig er lett å påføre.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:59   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

mineralfoundation!
Finnes ikke noe enklere, med mindre du har ekstrem tørr hud da..

Mange som har mineralfoundation nå. Glo minerals, eller ID feks. Disse er vel ansett som de beste blandt de fleste så vidt jeg har forstått.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:03   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg er veldig fornøyd med den fuktighetsgivende fra Qlinique. Husker ikke det eksakte navnet i farta. Lett dekkende, med litt reflekterende partikler for å gi glød. Gir veldig naturlig og jevnt resultat, og sitter hele dagen.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:03   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg har store porer i ansiktet og mineralfoundation fungerer overhodet ikke. Akkurat nå bruker jeg Lancome Photogenic, og den er slik du beskriver over.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:05   #5
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

mineralfoundation!
Finnes ikke noe enklere, med mindre du har ekstrem tørr hud da..

Mange som har mineralfoundation nå. Glo minerals, eller ID feks. Disse er vel ansett som de beste blandt de fleste så vidt jeg har forstått.

, selv så har jeg LOREAL da, å er superfornøyd med den

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:09   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg har store porer i ansiktet og mineralfoundation fungerer overhodet ikke. Akkurat nå bruker jeg Lancome Photogenic, og den er slik du beskriver over.

Ja, har man store porer kan de bli mer synlig ja.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:10   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg har porer på nesen, så jeg er litt skeptisk til mineralsminke.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:12   #8
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Dra og få prøvd den Alle hudpleiesalongene slenger lett på litt pudder så du får prøve uten at du må kjøpe noe. Samme gjelder vel de store parfymeriene. Det trenger ikke være så dum ide.

jeg har også litt porer på nesen, men vi har ofte litt feil opfatning av størrelsen, så prøv så ser du det med en gang

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:14   #9
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg har i alle år brukt Lancôme Macimat, den er ganske dekkende, men tørker når man har tatt den på, og ser litt sånn pudderaktig ut når den er på, ikke kremaktig. De truer stadig med å ta den ut av produksjon (jeg begynte å bruke den i 1989), men den er nok for populær til at de trekker den fra markedet virker det som.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:16   #10
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har porer på nesen, så jeg er litt skeptisk til mineralsminke.

Du får prøvd i butikken, å da prøver du på huden din så får du se hvordan den sitter på deg. LOREAL sitt pudder blir utrolig naturlig og fint, ser ikke sminka ut i hele tatt. Jeg liker ikke å se sminka ut til vanlig, å den er helt ypperlig, skjuler rødhet og porer etc.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:18   #11
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg er såre fornøyd med min Mary Kay-foundation. Den har en medium dekningsgrad og flyter veldig inn i huden, eller hvordan jeg nå skal formulere meg. Jeg syns den gir et naturlig resultat - jeg ser ikke sminket ut, men den jevner ut hudfargen min veldig fint.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:20   #12
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Ikke noe å tilføye, men abbonerer på denne

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:27   #13
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg vil ha en som gir fuktighet, som ikke skinner, som dekker, og som gir glød..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:29   #14
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

For glød syns jeg det er best å bruke et solpudder jeg. men en foundation skal selvfølgelig ikke være grå den heller da

Clinique har gode foundationer som er flytende og gir fukt.
Og guerlain! De er utrolig. Jeg brukte en derfra da jeg giftet meg. Tror det er den beste flytende foundationen jeg har prøvd. Husker selvfølgelig ikke helt hvilken da... Vet ikke hvor mange forskjellige de har. Den dekket i alle fall kjempegodt og satt hele dagen...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:40   #15
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Har du prøvd mineralfoundation, Bauche?

Jeg har brukt foundation i 20 år, og har vært igjennom det meste av merker og typer. Mineralfoundation er en åpenbaring. Og det til tross for at jeg også har store porer. Hvis du ikke trenger å dekke noe særlig heller, så er det enda bedre. Da trenger du bare litt, og resultatet blir så naturlig som ingen ting annet blir. Jeg synes ID og Jane Iredale er de beste.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:49   #16
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jane Iredale mineralsminke har både flytende og pudderfoundation. De som selger den finner farge og anbefaler hvilken type du bør ha ut fra hudtypen din.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:54   #17
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Er det ikke meningen at veil på toppen av foundation fra ID skal dekke porene litt da? Jeg bruker ihvertfall alltid (nesten) veil på toppen.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:55   #18
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

HVa er det som er spesielt med mineralfoundation?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:58   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg bruker Color Ideal fra Lancome, har prøvd mange andre, men syns denne er aller best. Lett og fin, og jevner ut hudfargen uten å være veldig dekkende. Det beste er å få prøver i parfymeriet så du får prøvd både farge og konsistens på huden.

Jeg har blitt sminket med I.D. mineralsminke hos hudpleier flere ganger, men syns ikke det blir like fint. Det ser litt tørt ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:59   #20
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg er såre fornøyd med min Mary Kay-foundation. Den har en medium dekningsgrad og flyter veldig inn i huden, eller hvordan jeg nå skal formulere meg. Jeg syns den gir et naturlig resultat - jeg ser ikke sminket ut, men den jevner ut hudfargen min veldig fint.

Signerer Ming. Jeg har prøvd mye forskjellig og Mary Kay er det jeg er absolutt mest fornøyd med.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no