Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pipelyd fra kjøkkenviften når den skrus på

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-18, 21:24   #1
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Pipelyd fra kjøkkenviften når den skrus på

Den siste tiden kommer det en pipelyd fra kjøkkenviften vår når den skrus på. Vi har rengjort filteret i oppvaskmaskin, men lyden forsvant ikke. Noen som vet noe om dette? Det er visst en storhusholdningsvifte med fjernkontroll. Det står Boffi på fjernkontrollen, men ingenting på viften, så usikker på om den også er fra Boffi. Jeg trodde nemlig at Boffi egentlig bare laget kjøkkenskap og sånn, men mulig de har vifter også.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 21:32   #2
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pipelyd fra kjøkkenviften når den skrus på

Når vi har rengjort vifta, så må den resettes for at pipelyden skal forsvinne. Kanskje det er slik for dere også?

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 11:24   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pipelyd fra kjøkkenviften når den skrus på

Takk for svar. Det var faktisk slik.

Jeg tok kontakt med kjøkkenleverandør for å sjekke. De ba meg finne merket på viften. Tok av et filter og tok bildet av noe teknisk informasjon for å sende til dem. Da jeg studerte dette nærmere, så jeg at det var instrukser om å resette viften etter rengjøring ved å trykke på en bestemt knapp. Jeg gjorde dette og pipelyden forsvant. O lykke!

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no