Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Leie ut i stedet for å selge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-12, 15:31   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Du kan miste mye penger på de 28 % i gevinst som du må skatte. Selvsagt avhengig av hva du kjøpte huset for og hva du får. 28 % er mye.

Om du kan tenke deg å leie ut i en periode for så å flytte tilbake et år før du selger så unngår du problemet.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 16:34   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Om du pusser opp før du selger så kan du trekke fra de kostnadene av fortjeneste du må skatte for. Du kan også trekke fra vedlikeholdskostnader fra utleieinntekten du må skatte av.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 16:40   #23
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Polyanna:

Det var veldig bra du sa, fordi jeg da må huske å "spare" noe vedlikehold, i stedet for å gjøre alt rett før jeg eventuelt leier ut.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 16:42   #24
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Jeg skal f.eks. male i sommer, blir fort 20 000.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 16:43   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Men du må allerede nå begynne å dokumentere (finne kvitteringer o.l.) for ALT du har brukt på vedlikehold og oppgraderinger. Jeg tror også du kan legge inn verdi av egeninnsats, ihht en eller annen timesats.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 16:54   #26
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men du må allerede nå begynne å dokumentere (finne kvitteringer o.l.) for ALT du har brukt på vedlikehold og oppgraderinger. Jeg tror også du kan legge inn verdi av egeninnsats, ihht en eller annen timesats.



Vet dere om det gjelder bare hvis jeg selger? Hvis jeg leier ut kan jeg vel ikke trekke fra vedlikeholdskostnader før etter leietidspunktet?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 17:04   #27
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Bare pass på å ikke leie ut til våre leieboere.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 17:05   #28
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Men altså. Hvis du leier ut, så må du skatte av leieinntekten. Selv om du bruker leieinntekten på å betale husleie i et annet hus. Så det er jo rent økonomisk sett et tapsprosjekt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 18:21   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.



Vet dere om det gjelder bare hvis jeg selger? Hvis jeg leier ut kan jeg vel ikke trekke fra vedlikeholdskostnader før etter leietidspunktet?

Jeg tror du må velge, enten trekke det av på husleieinntektene, eller senere, på salgsgevinsten. Det kan sånn sett være mest taktisk å trekke mest mulig av på leien, i tilfelle du kanskje vil bo der før du evnt selger.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 22:23   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Balanse: Her i området skriker meglerne etter hus til leie, og leieprisene er høye. Du vil lett få leid ut til en grei pris, uten tvil. Vil tro det trekker opp med ny skole også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 22:26   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det kan ellers godt være du kan kjøpe noe med sikkerhet i bolig nr 1 hvis det ikke er for dyrt.

Ja, det kan banken gjøre. Jeg sjekket litt opp i dette for et par uker siden, om jeg kunne kjøpe noe annet og leie ut der jeg bor nå, null problem sa banken.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 22:33   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Balanse: Huset vil nok stige noe mer, kanskje, men selv her i området må det stoppe til slutt. Det er jo blitt vanvittig dyrt her nå, mitt hus har doblet seg i verdi på seks år.

Hvorfor ønsker du å beholde huset, hvilke fordeler ser du? Mener bare at du må tenke gjennom hvorfor, ikke noe annet.

Hvis du leier ut møblert kan du trekke fra en viss % på slitasje pr. år, var i alle fall slik for noen år siden.

Naboene her ble utstasjonert for noen mnd siden. De leier ut huset gjennom megler, får 20 000 kr i mnd. Antar at det da er megler som står for evt vedlikehold, dvs at de betaler for det som evt må fikses. Det vil jo gjøre ting enklere for deg.
Jeg skjønner deg forresten veldig godt! Mitt hus er enkelt å holde, null hage (bare stor terrasse med omtrent null vedlikehold) og ikke noe mer. Slike finnes det jo mye av her i området. Og ikke minst er det flott at barnet ditt får lekekamerater i umiddelbar nærhet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 08:08   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Jeg tror det er veldig varierende hva man kan regne med at leieboere tar av vedlikehold. Kombiner det med varierende leieboerkvalitet, husslitasje og administrasjon av leietakere. Jeg ville solgt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 09:08   #34
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Jeg ville også solgt. Det vil frigjøre deg økonomisk, og by på mindre ansvar og andre muligheter.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 09:12   #35
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Det er mange gode argumenter for salg, men ikke økonomiske. I dag har jeg leieboere som tar store deler av omkostningene. Jeg får ikke råd til noe med utleiemuligheter igjen, og må ganske høyt opp for ganske lite i dette området.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 09:18   #36
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.488
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Men hva er grunnen til at du ikke klarer å selge huset?

Jeg ville solgt det. Vi har leid ut i noen år, og det er mye styr. Leieboere (studenter) som fester og naboklager, leieboere som kaster søppel ut vinduet så det kommer rotter, bytte av leieboere ørten ganger, vasking fordi de forrige ikke vasket etter seg, masse oppussing, problemer med tv-kabel, internett samt vannlekkasje er vel noe av det vi har vært gjennom siden 2003.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 09:24   #37
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Har du sjekket hvor mye leilighet huset ditt er verdt? Altså hva du kanfå for det, i ditt område?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 09:59   #38
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvorfor ønsker du å beholde huset, hvilke fordeler ser du? Mener bare at du må tenke gjennom hvorfor, ikke noe annet.

millact og Wix; argumentene mot å selge er basert på både følelser og økonomi, men ikke minst på at jeg faktisk har forsøkt å komme meg til salgspunktet ganske konkret 3 ganger på 6 år, og tydeligvis ikke klarer å gi slipp. Da er det kanskje bedre å tenke andre løsninger

Jeg ønsker å fortsette å bo i området.

Jeg liker å ha god plass. Selv om jeg har for mye plass nå har jeg ikke lyst til å gå under 90 kvm. Jeg kan, men jeg har ikke lyst.

Jeg har en sønn som må forholde seg til mye leie forandringer og usikkerhet, og som er knyttet til huset. Han har gledet seg i 2 år til å bli nærmeste nabo til den nye skolen.

Økonomisk gir huset en forutsigbar, fast inntekt fra utleieleilighet. Det koster med vedlikehold selvsagt, men inntekten dekker låneutgiftene.

Jeg er oppvokst i bondefamilie, og kanskje derfor føler jeg en slags tilhørighet til eiendommen. Det er vanskelig for meg å selge noe som faktisk er en eiendom, mot en leilighet med tre kvadratmeter terrasse.

Det har noe med slekt og slektstilhørighet også. Besteforeldrene til gutten min eide store deler av området rundt, som nå huser ca 500 boenheter. Selger jeg hus med tomt på 1,5 mål, grensende til friareal på 2 sider, er det relativt utopisk å noensinne få råd og mulighet til noe tilsvarende her. Selv om huset er stort, gammelt og tungrodd er området så utbygd og under press nå at eiendommen er unik og spesiell.

På grunn av den unike eiendommen føles det også som å selge en fremtidig mulighet. Om noen år, med større barn og mer frihet har jeg kanskje lyst og mulighet til å feks bygge på, fradele eller liknende. Jeg har noen drømmer om miljøvennlig aktivhus. De kan realiseres eller også, men da må jeg flytte minst 1 time unna for å få tomt jeg har råd til.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 10:02   #39
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Har du sjekket hvor mye leilighet huset ditt er verdt? Altså hva du kanfå for det, i ditt område?

Ja. Jeg har hatt flere meglere her. Alle sier at tomta og beliggenheten er unik og spesiell, og har anbefalt å tenke sammen med utbyggingsselskap om jeg virkelig vil ha økonomi i det. Selge hus og eiendom som det er nå er mindre verdt, men vil gi meg mulighet til å kjøpe en nyere leilighet på ca 60 kvm uten å komme verre ut av det økonomisk.


Sist redigert av Balanse : 13-02-12 kl 10:15.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 10:11   #40
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Det jeg ønsker meg er noe slikt som det millact har, hus i rekke i en koselig gate rett ved mye natur.. Romslig, relativt lite og solrikt.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Men altså. Hvis du leier ut, så må du skatte av leieinntekten. Selv om du bruker leieinntekten på å betale husleie i et annet hus. Så det er jo rent økonomisk sett et tapsprosjekt.

Jeg er usikker på det, faktisk. Jeg har mer plass enn jeg strengt tatt trenger. Skal vi bare leie en kortere tid kan jeg godt ha en leilighet rundt 60 kvm, og har selv ca 125 kvm med 3 soverom + 60 kvm sokkelelilighet med 2 soverom. Ref. det millact sier under også:

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Balanse: Her i området skriker meglerne etter hus til leie, og leieprisene er høye. Du vil lett få leid ut til en grei pris, uten tvil. Vil tro det trekker opp med ny skole også.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ja, det kan banken gjøre. Jeg sjekket litt opp i dette for et par uker siden, om jeg kunne kjøpe noe annet og leie ut der jeg bor nå, null problem sa banken.

Åh, gull. Jeg har flyttet lån til Skandiabanken, tar gjerne i mot banktips.

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Men hva er grunnen til at du ikke klarer å selge huset?

Jeg ville solgt det. Vi har leid ut i noen år, og det er mye styr. Leieboere (studenter) som fester og naboklager, leieboere som kaster søppel ut vinduet så det kommer rotter, bytte av leieboere ørten ganger, vasking fordi de forrige ikke vasket etter seg, masse oppussing, problemer med tv-kabel, internett samt vannlekkasje er vel noe av det vi har vært gjennom siden 2003.

Jeg har listet noen grunner for et par innlegg siden. Ellers er det med leieboere absolutt litt skummelt. Jeg tror jeg skal høre med et par av de firmaene som skaffer boliger til familier som kommer fra utlandet for noen år, mulig at det gir litt mer trygghet?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no