Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg trenger en advokat!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-17, 16:22   #21
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Vi har brukt disse: http://forbrukeradvokaten.no/

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-17, 19:33   #22
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Er du fagorganisert? Der er det ofte x antall timer advokat med, evt i forsikringen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-17, 19:46   #23
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Huff, føler med deg! Enkelte borettslag-styrer tror det er deres egne penger som skal betale. Vi flyttet faktisk fra rekkehuset vårt mye pga styret i borettslaget. De var/er en vennegjeng som baksnakket og gjorde ting som de selv ønsket og passet dem. Håper du får tak i noen som kan hjelpe deg.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 07:48   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Mange forsikringer har rettshjelp inntil NOK200.000 i innboforsikring, riktignok må du betale 20% egenandel. En sak hos advokat koster fort 100.000,- i saksomkostninger og drar du dem til forliksrådet koster dette rundt kr 50.000,-. (Du sender en forliksklage).

Jeg kan sende deg en PM med navn på en jeg bruker hvis du ønsker.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 02-03-17 kl 08:01.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 08:50   #25
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Jeg ville ha sendt en mail til styret med henvisning til loven og så setter du juridisk ansvarlig hos USBL på kopi på mailen.

Jeg ville ha avsluttet mailen med "Jeg håper vi kan finne en god løsning på dette, hvis ikke ser jeg meg nødt til å ta saken videre" eller noe i den duren.

Styrer som driver diktatur i stedet for det de egentlig skal gjøre - forvalte verdiene i laget, være til tjeneste for andelseierne og passe på god økonomisk styring - burde vært avsatt.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 08:54   #26
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Normal levetid på vinduer er 20-30 år.

Min erfaring er at det ofte holder å ringe en advokat, sende en mail med alt innhold i saken og advokaten svarer i brevs form som overleveres styre. Det blir ofte vei i vellinga i slike styrer når de får formelle brev.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:39   #27
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Normal levetid på vinduer er 20-30 år.

Min erfaring er at det ofte holder å ringe en advokat, sende en mail med alt innhold i saken og advokaten svarer i brevs form som overleveres styre. Det blir ofte vei i vellinga i slike styrer når de får formelle brev.

Men hva er timeprisen på en advokat? 2000 kroner? Og selv en veldig erfaren advokat vil vel bruke litt tid på å sette seg inn i saken og formulere et brev?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:47   #28
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Jeg ville ha unngått advokat, det er veldig dyrt og det skal være helt unødvendig i sånne saker, her må boligbyggelaget USBL komme på banen og mekle om nødvendig. Jeg kjenner jeg blir veldig oppgitt over sånne saker, det burde vært helt unødvendig.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:49   #29
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Opprinnelig lagt inn av Serena, her.

Jeg ville ha unngått advokat, det er veldig dyrt og det skal være helt unødvendig i sånne saker, her må boligbyggelaget USBL komme på banen og mekle om nødvendig. Jeg kjenner jeg blir veldig oppgitt over sånne saker, det burde vært helt unødvendig.

Helt enig. Styret burde satt seg ned og bestemt seg for hvordan de skal håndtere vindusskifter framover. Dette trenger de antagelig fagråd for å få til.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:03   #30
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Er du fagorganisert? Der er det ofte x antall timer advokat med, evt i forsikringen.

Nei, men mannen er. Jeg er student.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Mange forsikringer har rettshjelp inntil NOK200.000 i innboforsikring, riktignok må du betale 20% egenandel. En sak hos advokat koster fort 100.000,- i saksomkostninger og drar du dem til forliksrådet koster dette rundt kr 50.000,-. (Du sender en forliksklage).

Jeg kan sende deg en PM med navn på en jeg bruker hvis du ønsker.

Ja, takk.

Opprinnelig lagt inn av Serena, her.

Jeg ville ha sendt en mail til styret med henvisning til loven og så setter du juridisk ansvarlig hos USBL på kopi på mailen.

Jeg ville ha avsluttet mailen med "Jeg håper vi kan finne en god løsning på dette, hvis ikke ser jeg meg nødt til å ta saken videre" eller noe i den duren.

Styrer som driver diktatur i stedet for det de egentlig skal gjøre - forvalte verdiene i laget, være til tjeneste for andelseierne og passe på god økonomisk styring - burde vært avsatt.

Dette er jeg langt forbi.

Opprinnelig lagt inn av Serena, her.

Jeg ville ha unngått advokat, det er veldig dyrt og det skal være helt unødvendig i sånne saker, her må boligbyggelaget USBL komme på banen og mekle om nødvendig. Jeg kjenner jeg blir veldig oppgitt over sånne saker, det burde vært helt unødvendig.

De har prøvd i den grad de kan.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:14   #31
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Da er det jo å alliere seg med naboer og avsette styret som gjenstår. Det er dere beboere som bestemmer hvem som skal sitte der. Forhåpentligvis har ikke årets generalforsamling vært enda.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:18   #32
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Da er det jo å alliere seg med naboer og avsette styret som gjenstår. Det er dere beboere som bestemmer hvem som skal sitte der. Forhåpentligvis har ikke årets generalforsamling vært enda.

Neida, den er i april. Jeg er sliten for tiden. Vi har hatt litt å slite med siden november, så jeg er mer ute etter å ta vare på meg og mine for tiden. Jeg har ingen energi å bruke på opprør for øyeblikket.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:20   #33
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Jeg tenker at hvis det snart er generalforsamling, kan det være en tanke å be om at det legges fram sak om vedlikehold, herunder vinduer, og at det sørges for at det er en kyndig representant fra boligbyggelaget/ OBOS som kan redegjøre for regler knyttet til ansvar og for hvordan en langsiktig vedlikeholdplan for et borettslag bør se ut for å ha en forsvarlig og forutsigbar økonomi i borettslaget.

Hvis du tenker at du ikke kan stole på at det blir gjort, kan du si at hvis styret forbereder vedlikeholdsplanen, så kan du ta ansvar for å få en representant fra boligbyggelaget til å komme og snakke om det jeg nevner over. Det er ikke mye jobb, en epost til styret og en telefon til bbl/obos. Men det må gjøres nå, så man ikke bryter gen fors-fristen. Det er typisk det de vil nekte å ta den opp for.

Fristen for at tilbudet om vinduer skal stå ved lag hadde jeg ikke brydd meg mye om. Det betyr jo ikke at de ikke kan gjøre jobben for den prisen om to måneder. Hvis du er urolig, kan du evt sende dem en epost, og si at du har merket deg innholdet, at det er nødvendig med en avklaring på generalforsamlingen om ansvar og at du kommer tilbake til dem etter møtet.

Problemet da jeg bodde i lag, var at det var mange helt unge eller ganske gamle, og de var lite interessert i langsiktige investeringer, så lenge så de ikke for seg at de skulle bo der.

Ifht generalforsamlingen er jobb nr 1 å få folk til å komme på møtet. Det er ofte labert oppmøte, og da nytter det fint lite etterpå om de som var der besluttet noe man ikke liker. Det er særlig viktig at de som har tenkt å bo lenge kommer, de er mest interessert i langsiktig vedlikehold. Ellers kan man si at det er viktig for de som ikke skal bo der for alltid at vedlikehold skjer på fellesutgiftene, da er bygget i god stand, laget ser helhetlig ut og gir et godt inntrykk og utgiftene fordeles over lang tid.

Det burde være unødvendig med advokat, en for stor investering.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:31   #34
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Utrolig kjedelig at advokat ser ut til å være eneste utvei. Jeg leser av det du skriver at du ikke har mer energi å legge i dette, det er forståelig! Jeg har lang erfaring med borettslag og kan gjerne hjelpe om det er noe jeg kan gjøre. Ser at det er flere i tråden her med god styreerfaring også.

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med jussformidlingen, de gir gratis rettshjelp uavhengig av økonomi og hvor du bor. (Det er studenter på jussutdanningen i Bergen som tilbyr dette)

https://www.jussformidlingen.no/tjen...idisk-bistand/

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:36   #35
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Jeg tenker at hvis det snart er generalforsamling, kan det være en tanke å be om at det legges fram sak om vedlikehold, herunder vinduer, og at det sørges for at det er en kyndig representant fra boligbyggelaget/ OBOS som kan redegjøre for regler knyttet til ansvar og for hvordan en langsiktig vedlikeholdplan for et borettslag bør se ut for å ha en forsvarlig og forutsigbar økonomi i borettslaget.

Hvis du tenker at du ikke kan stole på at det blir gjort, kan du si at hvis styret forbereder vedlikeholdsplanen, så kan du ta ansvar for å få en representant fra boligbyggelaget til å komme og snakke om det jeg nevner over. Det er ikke mye jobb, en epost til styret og en telefon til bbl/obos. Men det må gjøres nå, så man ikke bryter gen fors-fristen. Det er typisk det de vil nekte å ta den opp for.

Fristen for at tilbudet om vinduer skal stå ved lag hadde jeg ikke brydd meg mye om. Det betyr jo ikke at de ikke kan gjøre jobben for den prisen om to måneder. Hvis du er urolig, kan du evt sende dem en epost, og si at du har merket deg innholdet, at det er nødvendig med en avklaring på generalforsamlingen om ansvar og at du kommer tilbake til dem etter møtet.

Problemet da jeg bodde i lag, var at det var mange helt unge eller ganske gamle, og de var lite interessert i langsiktige investeringer, så lenge så de ikke for seg at de skulle bo der.

Ifht generalforsamlingen er jobb nr 1 å få folk til å komme på møtet. Det er ofte labert oppmøte, og da nytter det fint lite etterpå om de som var der besluttet noe man ikke liker. Det er særlig viktig at de som har tenkt å bo lenge kommer, de er mest interessert i langsiktig vedlikehold. Ellers kan man si at det er viktig for de som ikke skal bo der for alltid at vedlikehold skjer på fellesutgiftene, da er bygget i god stand, laget ser helhetlig ut og gir et godt inntrykk og utgiftene fordeles over lang tid.

Det burde være unødvendig med advokat, en for stor investering.

Jeg har hatt masse kontakt med styret, med USBL, med andre beboere. Jeg har foreslått utredning av vinduene; rent teknisk, hvilken stand er vinduene i? Jeg blir møtt med en vegg av stillhet fra mange av beboerne, som er eldre og ikke vil bruke penger på noe, som er unge og usikre, som allikevel skal flytte og gir faen. USBL kan ikke gjøre mer. De er forretningsfører for borettslaget, og har prøvd å megle, men ikke kommet noen vei.

Jeg har prøvd. Det er ikke snakk om at dette kan løses i minnelighet. Jeg har prøvd alt jeg kan komme på og litt til. Men når styret ikke vil, og styreleder generelt sett er ganske flink, god til å fikse gode avtaler for beboerne og godt likt, da kommer jeg ingen vei. Nå gidder jeg ikke prøve mer, jeg har prøvd.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:39   #36
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Sist jeg snakket med kontrakten i USBL gikk samtalen slik; "Dette kan du ikke sitere meg på, men jeg kjenner denne styrelederen godt etterhvert. Gå til advokat, det er mitt råd. Jeg vil ikke engang tro at det alene hjelper, men da trekker du dem for forliksrådet. Og der vinner du, det er jeg hundre prosent sikker på."

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:42   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Jeg føler meg deg! Jeg var i en disputt med styreleder i vårt forrige borettslag, og det førte til at vi flyttet. Det var en litt annen sak, men samme fremgangsmåte fra han sin side. Først wall of silence, før det plutselig kom masse greier vi måtte ta stilling til FORT og som var basert på helt feil grunnlag. Vi hadde også bedt om utredning av en sak, og fikk beskjed om at saken var for dårlig utredet til at de kunne ta stilling til igangsettelse. Ja, det var nettopp derfor vi ba om en UTREDNING og ikke en IGANGSETTELSE!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 11:58   #38
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Det høres kjent ut, Tallulah. =\

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 14:59   #39
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Sist jeg snakket med kontrakten i USBL gikk samtalen slik; "Dette kan du ikke sitere meg på, men jeg kjenner denne styrelederen godt etterhvert. Gå til advokat, det er mitt råd. Jeg vil ikke engang tro at det alene hjelper, men da trekker du dem for forliksrådet. Og der vinner du, det er jeg hundre prosent sikker på."

Da må man vel nesten velge, bruke penger på advokat eller bytte det f€%€%ings vinduet og ta kostnaden selv, iallefall foreløpig?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 18:38   #40
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en advokat!

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Da må man vel nesten velge, bruke penger på advokat eller bytte det f€%€%ings vinduet og ta kostnaden selv, iallefall foreløpig?

Det blir advokat.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no