Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Nytt nettbrett

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-19, 19:45   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nytt nettbrett

Jeg må bytte ut nettbrettet mitt - ladeporten ser ut til å være helt gåen og jeg får omtrent ikke ladet. Jeg har nå en Lenovo som har virket til det jeg vil (surfing, lese dokumenter i forbindelse med studiet, strømmetjenester) og jeg ser ikke for meg at jeg endrer bruken stort.

Jeg har nå lest tester og prøvd å finne et som er best mulig til lavest mulig pris. Det var hjelpsomt gitt. Eller ikke.



Så jeg trenger litt innspill fra forumfolket. Det ser ut til at Samsung er det som er mest brukt (skal ikke ha iPad), men er det andre gode merker som er verdt å tenke på?

Det hadde vært flott å havne under 3-tallet, og egentlig helst under 2-tallet siden jeg jobber deltid ved siden av studiene.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-19, 21:08   #2
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt nettbrett

Her har vi hatt Samsung i flere år, og er godt fornøyd. En av mine beste venninner sverger til Huawei, gode brett til gode priser, sier hun. Sjekk prisjakt.no

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-19, 22:13   #3
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt nettbrett

Prisjakt.no er sjekka.
Hvordan er det med Huawei da - tidligere var det snakk om at det ikke ville bli support på produktene pga mye 'spion'-greier fra Kina? (Jeg husker ikke konkret hva det var, men at det var noe med produktene og utbygging av nytt mobilnett.)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 00:02   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt nettbrett

Huawei er vel fortsatt på en sanksjonsliste i USA, så man kan ikke bruke Googles apper eller butikk tror jeg? Leste hvertfall at de ikke kom til å lansere neste toppmodell av mobil i Europa siden det var null poeng uten Google.

Jeg hadde gått for Samsung hvis jeg ikke skulle ha iPad tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 00:02   #5
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt nettbrett

Hva med dette? https://classic.prisjakt.no/product.php?p=5081527

Minstemann hadde en tidligere versjon av dette, det fungerte helt strålende.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 00:18   #6
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt nettbrett

Neket, det var det jeg hadde lest ja. Takk.

Molly, jeg har sett på det brettet også - og er litt usikker på om det er det jeg skal ha eller om jeg skal gå opp et hakk i pris. Godt å høre at dere er fornøyde da!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 02:01   #7
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt nettbrett

Ingen andre innspill enn at du bør sjekke ladepunktene dine... Se at det ikke ligger et tonn med lo/støv i porten på enheten, samt se på at det ikke er irr og uro på selve pluggen som stikkes inn i enheten. Dette fører til dårlig kontakt, og dermed dårlig lading. Og kan fikses veldig billig med en tannpirker for å fjerne støv og skit inni enheten eller ved å skrape vekk irr på polene på pluggen. Men bruk tre eller plast... Metall er en dårlig deal på elektronikk.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 08:32   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt nettbrett

Faren min har sitt andre samsungbrett og er veldig fornøyd, jeg tror kanskje han har versjonen over den som er linket til.

Jeg driver litt opplæring på et Samsungbrett i lag med en dame, og jeg syns det er bra, tror også det er versjonen over den som er linket til.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 10:52   #9
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt nettbrett

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Ingen andre innspill enn at du bør sjekke ladepunktene dine... Se at det ikke ligger et tonn med lo/støv i porten på enheten, samt se på at det ikke er irr og uro på selve pluggen som stikkes inn i enheten. Dette fører til dårlig kontakt, og dermed dårlig lading. Og kan fikses veldig billig med en tannpirker for å fjerne støv og skit inni enheten eller ved å skrape vekk irr på polene på pluggen. Men bruk tre eller plast... Metall er en dårlig deal på elektronikk.

Takk! Jeg gikk over de nevnte punktene dine, men det var ikke noe som hjalp dessverre. Ble nok en tur innom en kjedebutikk i dag for å se hva de har i butikken...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no