Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tørk ikke tårer uten hansker

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-13, 22:27   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tørk ikke tårer uten hansker

Da har jeg strigrått meg gjennom siste episode på nett-tv.
Det var sterk kost.
Noen som har lest bøkene?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 22:38   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Har ikke lest bøkene, men ble helt satt ut av serien, så jeg veit ikke om jeg vil meg sjøl så vondt at jeg leser bøkene. Bruker leve meg mer inn i bøker enn film.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 22:41   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Huff, finnes det bøker også?
Utrolig gripende serie!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 22:44   #4
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Har lest første boka og den var veldig god, synes jeg.
Ønsker meg 2'ern til jul, og den tredje er vel ikke utgitt enda.
Serien var fantastisk.

Nelly Nickers er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 22:47   #5
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Har grått her og. Synes serien var veldig sterk. Jeg visste at Stockholm var kjent for homomiljøet, men at det var omtrent som et lite San Francisco visste jeg ikke.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 22:48   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Så serien og syntes den var såpass at jeg måtte søke på nett for å finne de to siste episodene asap.

Anbefaler alle som syntes den var ok å se på dokumentaren Bridegroom på Netflix. Rørende og sjokkerende historie om et ungt homofilt par, hvorpå den ene dør og den andre står igjen med en lite imøtekommende svigerfamilie (for å si det mildt).


(Kilde: youtube.com)

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 23:23   #7
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Jeg har sett del to kveld, har ikke rukket den siste enda. Jeg er egentlig helt knust. Sterkt!

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 23:32   #8
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Min sterkaste tv-opplevelse på mange år.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 23:39   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Bra serie ja, og sterkt!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 23:56   #10
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Jeg har TV-serien på vent vil lese bøkene først. Er ferdig med første nå og den var sterk, venter spent på nr 2 som det dessverre er lang ventetid på på biblioteket, og nr 3 har jo enda ikke kommet. Litt rart egentlig at serien kommer før boka!?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 00:08   #11
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Jeg har lest og det var sånn hikstegråttrist. men så ufattelig viktig!
Jeg elsker Jonas Gardell

http://www.aftenposten.no/meninger/k...s-7397856.html

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 00:10   #12
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jeg har TV-serien på vent vil lese bøkene først. Er ferdig med første nå og den var sterk, venter spent på nr 2 som det dessverre er lang ventetid på på biblioteket, og nr 3 har jo enda ikke kommet. Litt rart egentlig at serien kommer før boka!?

Den er kommet på svensk. Døden heter den, og den kom vel i sommer mener jeg.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 08:19   #13
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Jeg har ikke orket å se den. Flere kvelder med grining er i overkant for meg.
Jeg måtte rett og slett slå av.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 09:10   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Jeg har nettopp lest den første boken. Må lese de andre så raskt som mulig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 09:19   #15
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Ja, utrolig sterk historie og film, og jeg klarte heller ikke la være å strigråte i siste episode. Den siste begravelsen var jo bare helt utrolig.

Må muligens lese bøkene også, selv om jeg har sett tv-serien. Utrolig bra at Jonas Gardell har satt ord på det. Husker jo selv hvor redde vi var for AIDS på 80-tallet.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 12:01   #16
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Dette var en av de sterkeste seriene jeg har sett på mange år. Som jeg har grått. Jeg øynet et håp om litt godhet i verden når det kom til foreldrene til rasmus, men neida.. Helt fryktelig alt sammen, det var jo uvisshet, kaos og frykt rundt denne sykdommen i alle lag av samfunnet, og skulle få fordommer mot legning og det livet man elsket i tillegg til å være syk blir bare for sterkt til å fatte.

Ingen overraskelse, men rart hvor fort man glemmer, dette er dessverre et godt bilde på den tiden og holdningene som rådde blandt mange.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 14:17   #17
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

...


Sist redigert av kharadra : 11-01-16 kl 14:55.
kharadra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 18:44   #18
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Fantastisk fin, viktig og sterk serie.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 19:01   #19
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Jeg vil så gjerne ha den på Kindlen min men finner den ikke.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 14:23   #20
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tørk ikke tårer uten hansker

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg vil så gjerne ha den på Kindlen min men finner den ikke.

Og så fant jeg den på www.digitalbok.no men den vil ikke lastes ned. Hrmptf!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no