Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjelp! Blåtann og Geneva

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-14, 17:11   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Blåtann og Geneva

Fikk Geneva til jul, og bruker den mot iPhonen min, men ofte hakker musikken noe så inni granskauen! Hva kan det være? Det er helt grusomt å høre på.

Mannen tror det er nettverket som er for dårlig, kanskje, men hallo, det kan jo ikke være sånn? Nettverket har ikke problemer ellers.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 14:45   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Blåtann og Geneva

Siden ingen svarte, får jeg svare sjøl. Jeg har nemlig erfart at rekkevidden er knøttliten. Mobilen bør ligge maks to meter fra høyttaleren. Hm. Det ante jeg ikke. Trodde det var nok at jeg var i huset, liksom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 15:20   #3
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp! Blåtann og Geneva

Hvis du bruker blåtann har ikke det noe med det trådløse nettverket å gjøre. Det er en egen teknologi, og sende- og mottaksegenskaper avhenger av devicene som er paret. Vanligvis burde rekkevidden være mer enn to meter, men det avhenger også av det fysiske miljøet rundt.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 16:05   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Blåtann og Geneva

Det stemmer som maggypop sier: det har ikke noe med det trådløse nettet og gjøre, og telefonen kan med fordel ligge ved høyttaleren når du spiller musikk. Det er ikke spesielt god rekkevidde på blåtann vanligvis.

Jeg er ellers vant med at "i det samme rommet" gir ok effekt, så to meter var temmelig lite. Har du forsøkt å teste rekkevidden i et annet sted av huset?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 16:37   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Blåtann og Geneva

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det stemmer som maggypop sier: det har ikke noe med det trådløse nettet og gjøre, og telefonen kan med fordel ligge ved høyttaleren når du spiller musikk. Det er ikke spesielt god rekkevidde på blåtann vanligvis.

Jeg er ellers vant med at "i det samme rommet" gir ok effekt, så to meter var temmelig lite. Har du forsøkt å teste rekkevidden i et annet sted av huset?

Du mener som i å flytte selve høyttaleren også? Nei, det har jeg ikke prøvd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 17:15   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Blåtann og Geneva

To meter var lite ja. Har ikke testet det jeg, men det funker bra mellom stue og kjøkken her i alle fall.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 17:16   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Blåtann og Geneva

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Du mener som i å flytte selve høyttaleren også? Nei, det har jeg ikke prøvd.

Ja, det var det jeg mente.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 17:21   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Blåtann og Geneva

Ja, jeg skal vurdere å teste det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 17:31   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Blåtann og Geneva

To meter er litt liten rekkevidde, men man kan ikke dra med seg telefonen rundt i hele huset og forvente at høytaler fortsatt klarer å plukke opp signalene. Jeg har iPhone5 og en Bose blåtannhøytaler og den har vel minst 6-7 meter rekkevidde, men den foretrekker at begge enheter er i samme etasje.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 17:40   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Blåtann og Geneva

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

To meter er litt liten rekkevidde, men man kan ikke dra med seg telefonen rundt i hele huset og forvente at høytaler fortsatt klarer å plukke opp signalene.

Hehe, nei, det var det jeg så smertelig erfarte.

Mulig jeg har spurt før, men er det noen som vet om man kan koble to Genevaer mot hverandre? Jeg kjenner veldig på at det bare er én høyttaler. Savner lyd fra andre enden av rommet. Og så skulle jeg gjerne hatt en på kjøkkenet også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no