Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Madrasser

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-07, 22:50   #1
Buffe
Bare svada..
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 60
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Madrasser

Hvor lenge er det meningen at madrassen til sprinkelsengen skal vare??

Vi kjøpte en skikkelig madrass til storebror da han ble født og den er bare ei lefse nå. Har kjøpt en annen og lagt under fordi jeg plutselig oppdaget at han sikkert kjente alle plankene i sengebunnen.

Ser liksom ikke vitsen med å kjøpe ny madrass til sprinkelsenga da han sikkert snart skal over i stor seng. Og hvilken madrass skal jeg kjøpe da?

Men ang den lille madrassen; hvordan kan folk selge seng med madrass om de er utslitte så fort?? Nå skal man jo ikke arve madrasser sies det, men mange selger dem jo likevel..

__________________
Storebror -05 og Lillesøster -06
Buffe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:56   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madrasser

Han er født i -05, samme år som min gutt. Vår madrass er like fin, den. Man kan nok se den er brukt, men den er langt fra utslitt.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:57   #3
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Madrasser

Vi kjøpte svanemadrass til småen for 2 år siden, og den er så god som ny enda.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 00:04   #4
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Madrasser

http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=88

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 00:07   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madrasser

Jøss, hva slags madrass var dette? Eventuelt; hvor mye har han hoppet i den?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 00:07   #6
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madrasser

Jeg tror jeg ville forsøkt å klage på den madrassen, Buffe.

Vi hadde en Jensenmadrass til poden og han sov i sprinkelsengen fra han var ca fire mnd til han var nærmere tre år. Like fin!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 08:08   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madrasser

Jeg har 3 barn og ingen av mine barn har klart å slite ut sine madrasser. Det høres ut som du har vært uheldig med kjøpet ditt ja. Jeg ville nok prøvd meg på å reklamere ja.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 21:17   #8
Buffe
Bare svada..
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 60
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Madrasser

Kjøpte madrassen på Stokke fabrikker, de som lager TrippTrapp-stolene. Han har aldri hoppet eller lekt i senga, bare sovet der. Han sover nå, så får ikke sett merket.

Har kjøpt annen type til lillesøster, får se om den er bedre..

__________________
Storebror -05 og Lillesøster -06
Buffe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 16:16   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madrasser

Vi har Dacronfibermadrass, og den er like fin som da vi kjøpte den.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:51   #10
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madrasser

Merkelig. Prøv å reklamer på den.

Det med at folk selger senger med madrasser syns jeg ikke minst er veldig uhygenisk, og jeg vil da ikke tro at oppegående mennesker bruker en brukt madrass fra et ukjent menneske til sin nyfødte baby?? Jeg kunne nok ha kjøpt sengen, men madrassen hadde jeg ikke tatt med meg.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 21:43   #11
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madrasser

Vi kjøpte også en dyr fiber et eller annet madrass til eldste på Bohus. Den ble slafsete med en gang. Jeg var ikke fornøyd. Til mellomste kjøpte vi en fjærmadrass på en barneutstyrsbutikk til halve prisen. Og den har han brukt i tre år, og minsten har brukt den i snart to, og den er like fin. Har bare byttet overmadrass.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:19   #12
Buffe
Bare svada..
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 60
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Madrasser

Det er en Wonderland madrass Trodde det var et bra merke jeg..

__________________
Storebror -05 og Lillesøster -06
Buffe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:56   #13
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madrasser

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har Dacronfibermadrass, og den er like fin som da vi kjøpte den.

Det har vi også. Kjempefornøyd med den. Kjøpte den hos Simo. Vasker trekket med jevne mellomrom og snur uansett madrassen når jeg skifter på den. Da blir den brukt "fra alle kanter".

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 13:52   #14
Soffers
Kontrollfreak
 
Soffers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 109
Soffers er litt kul
Standard

Sv: Madrasser

Vi fikk Svanemadrass da poden ble født, sånn med avtagbart og vaskbart trekk. Den lå han på til han var 5, og etter det overtok vesla den.

__________________
Hver dag vi er friske hjemme er en bonus
Poden '97
Vesla '02
Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 10:04   #15
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.409
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madrasser

Vi hadde veldig dårlig råd da småen ble født, så vi kjøpte den kjipeste og billigste madrassen fra IKEA. De første månedene lå han i vogge da. Men nå har han nok brukt denne madrassen i ca to år snart. Den ser ikke slitt ut i det hele tatt. Og vi har heller ikke gjort noe ekstra for å beskytte den.

Har ikke gitt inntrykk av å sove noe dårligere der enn på luksus-rammemadrassen hos farmor og farfar.

Fordelen med billig madrass er at det er lettere å hive den og kjøpe ny til nestemann.

Overmadrassene fra voksi så veldig fine ut.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:49   #16
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madrasser

Opprinnelig lagt inn av Buffe, her.

Kjøpte madrassen på Stokke fabrikker, de som lager TrippTrapp-stolene. Han har aldri hoppet eller lekt i senga, bare sovet der. Han sover nå, så får ikke sett merket.

Har kjøpt annen type til lillesøster, får se om den er bedre..

Noen av de litt eldre sleepi madr. fra stokke har ikke foldet seg helt ut, og de har derfor skiftet litt foam materialer, det du beskriver er ikke sånn det skal være-det høres veldig ut som en prod feil for min del(fem års reklamasjon), jeg ville tatt kontakt med forhandler- stokke er svært seriøse i forhold til kvalitet og kundeservice. De vil be om serienr på senga( er under bunnen) og kjøpsbevis.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 22:21   #17
Buffe
Bare svada..
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 60
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Madrasser

Der ligger problemet; kjøpte den gjennom en som jobbet der før, og har ikke kvittering, for han betalte gjennom sånn jobbgreier.

Jaja - blir vel stor seng på gutten. Han klatrer jo ut av sprinkelsenga likevel...

__________________
Storebror -05 og Lillesøster -06
Buffe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 23:38   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.866
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madrasser

Vi kjøpte madrass på BabyShop til storebror, han sov i den i 2 år, og lillebror bruker den nå. Fortsatt helt fin. HAr beskyttet den bra med skinn først og tisselaken så det har aldri blitt tiss på madrassen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no