Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vaskerom!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 22:58   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaskerom!

Vi har verdens kjipest vaskerom. Innredet i 1985 - og uforandret siden da. Jeg bruker ikke vaskerommet til arbeidsrom (for lite og uten gode tørkemuligheter), men jeg må gjøre noe for at det skal bli bedre.

FØrst: Utslagsvask: Bruker dere denne mye på vaskerommet?
Vår brukes nemlig aldri. Jeg kunne tenkt meg å fjerne hele skiten. (Den står sånn til at det gjør det vanskelig å få inn benk, nemlig)


Jeg har ikke store og dyre planer til oppussing altså. Det jeg tenker er ny farge på veggene - kanskje nytt belegg (sennepsgult nemlig), skap og benkeplate.

Rommet er sikkert omtrentlig 4 kvm.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 23:14   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskerom!

Jeg bruker vasken på vaskerommet hele tiden - til å tømme den vanngreia på tørketrommelen. Men er lite dreven på håndvask, så den brukes sjelden til det - men den er kjekk å ha når noe skal legges i bløt.

Vi har veldig enkelt vaskerom. Vi har noen kurvhyller til håndklær, sengetøy, og til ting som må vaskes for seg eller på en spesiell måte (dvs ting som blir liggende i kurven til evig tid) Over disse er det en benk. Har en liten hylle på veggen der vaskemiddel etc står, og noen knagger der jeg henger belter som tas av bukser etc. Så har jeg to skittentøysdunker (type billigste jeg fant på IKEA), en for hvitt og en for farget. De står langs veggen på motsatt side av vaskemaskinen. Rommet er kanskje 6 kvm? Fint er det ikke, men det fungerer til sitt bruk. Jeg oppbevarer ingenting der inne etter det er vasket - det er det ikke plass til.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 23:15   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskerom!

Jeg har akkurat fått mitt nye vaskerom og veldig fornøyd. Det mangler endel vesentlig som dør og lys, men det kommer. Rommet er i kjelleren som vi pusser opp. En utslagsvask var et KRAV fra min side. Jeg vil ha mulighet til å vaske enkelte ting for hånd, og ha en utslagsvask når jeg en gang får pusset opp hele kjelleren og skal vaske der. Da blir det tre soverom og bad der i tillegg. Jeg har savnet å ikke ha vask i det som har fungert som vaskerom de siste 4.5 årene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 23:40   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskerom!

Kan du legge en kum i benkeplaten(som på kjøkkenet)? Du får jo også lokk til å legge over kummen så benkeplaten blir "hel".

Jeg ønsker meg utslagsvask på vaskerommet, men rørleggeren min er litt treg ...

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 00:40   #5
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaskerom!

Jeg bruker utslagsvasken stort sett til å tømme ut vaskevann eller vann fra tørketrommelen. Men det er veldig dårlig trykk i kranen der så det er mulig jeg ville ha brukt vasken til håndvask oa. dersom det gikk kjappere å fylle den opp.

Vi skal pusse opp "halve huset" til høsten og bl.a lage ordentlig vaskerom. (Bare bod nå.) Da skal jeg ha vaskemaskin og tørketrommel i arbeidshøyde, underskap, overskap, benkeplate og høyskap. Lurer litt på om jeg skal kvitte meg med utslagsvasken og heller ha vanlig vask nedfelt i benkeplaten. Ev. ha begge deler så f.eks ikke tøy som skal håndvaskes blir vasket i samme vask jeg tømmer ut møkkevann, skylle av møkkete støvler i osv. Og så skal jeg ha takhengt tørkestativ.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 09:04   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskerom!

Ikke fjern utslagsvasken! Det er den innretningen jeg savner mest av alt i det huset jeg bor i nå. Vurderer fortløpende å endre hele layouten på rommet for å få inn en vask.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no