Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-14, 22:51   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Jeg syns det er vanskelig å finne bukser som sitter godt på meg. Kan du anbefale butikk med stort utvalg av bukser og som gjerne også har god service?


Sist redigert av Pelen : 20-04-14 kl 23:07.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 08:44   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Er det noen som har ideer?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 08:49   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

En stort sett hvilken som helst Carlings? Er det jeans du mener?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 08:56   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Jeans har jeg, men flere jeans er alltid velkommet. Gjerne andre typer bukser også, men jeg er ikke ute etter type dressbukser for det har jeg noen av også. Mellom penbukser og jeans er det tomt i garderoben. Jeg liker ikke å kjøpe bukser.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 09:03   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Å, jeg gikk inn her og håpet at du hadde fått svar! Du er som meg, Pelen, er du ikke? Høy, slank og med rund rompe? Jeg syns det er håpløst å finne bukser, og den følelsen der par etter par ikke lar seg trekke over rompa er ganske deprimerende.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 09:29   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Jeg tror jeg har til gode å finne olabukser som passer på Carlings, men på Levis-butikkene er det andre boller - veldig god hjelp fra betjeningen og flere buksemodeller som faktisk passer både i låra, over rumpa og i livet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 09:57   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Har ikke Carlings masse Levis, da? Og Lee og Diesel og i det hele tatt?

Lange ben og runde rumper kan vel gjerne finne på å passe godt inn i Acne-bukser, mener jeg å minnes fra min tid som jeanspusher. Noe høyt i livet med god stretch, hvis man vil ha den tettsittende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 09:58   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Har ikke Carlings masse Levis, da? Og Lee og Diesel og i det hele tatt?

Jo, men jeg har aldri funnet varianten med høyere liv på Carlings ("classic" hos Levis) - det er min fasong avhengig av.

Opprinnelig lagt inn av Maverick

Lange ben og runde rumper kan vel gjerne finne på å passe godt inn i Acne-bukser, mener jeg å minnes fra min tid som jeanspusher. Noe høyt i livet med god stretch, hvis man vil ha den tettsittende.

Det tror jeg kan stemme godt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:00   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Jeans er ikke det verste, engentlig. Det segmentet Pelen snakker om er det mellom jeans og "dressbukser". Vanskelig!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:00   #10
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Jeg trenger bukser som ikke er så vide i livet at de poser seg i skrittet. Det er jo helt umulig å få tak i. Jeg har én fin bukse. Én! Men jeg MÅ ha flere nå til sommeren, men jeg aner ikke hvor jeg skal finne det. Ikke kan buksen være for tynn heller, for jeg veldig dissende lår og åreknuter jeg helst ikke vil skal synes gjennom stoffet. Jeg vil helst ha strømpebukse- og kjolevær hele året.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:09   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeans er ikke det verste, engentlig. Det segmentet Pelen snakker om er det mellom jeans og "dressbukser". Vanskelig!

Ja, det er et segment jeg ikke benytter meg av. (I dag har jeg riktig nok (ola)bukse på for andre gang på et halvt år.) Der har jeg i alle fall til gode å finne noe som passer - altfor vidt i livet om det går over hoftene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:16   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Jeg handler mest på Steen & Strøm. Bruuns Bazar og Line of Oslo. Og Mexx har greie jobb bukser. Jeg har rund rumpe, lår og legger. De fleste buksene er for stramme i leggene og for vide i livet slik at rumpa synes, eller jeg må snurpe.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:16   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Tenker dere typ chinos?

Og folkens, det heter RUMPE!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:20   #14
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tenker dere typ chinos?

Og folkens, det heter RUMPE!

Takk, det er rettet. . Jeg henger her for tips om hva som helst ikke ola bukse.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:30   #15
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, jeg gikk inn her og håpet at du hadde fått svar! Du er som meg, Pelen, er du ikke? Høy, slank og med rund rompe? Jeg syns det er håpløst å finne bukser, og den følelsen der par etter par ikke lar seg trekke over rompa er ganske deprimerende.

Ja. Og nå jobber jeg for å få ned magen som jeg syns kommer frem over bukselinningen om de er lave. Jeg har noen Diesel og noen Levis jeg liker, men det er mellomskiktet mellom jeans og penbukse som er den store utfordringen. Jeg har nok større legger enn hva du har også, Polyanna så jeg er ikke helt glad i å ha bukser som er smale hele veien, men det er muligens en tillvenning bare. Inne i hodet mitt sitter det noen som sier at jeg ikke er pen i det og det er ikke så smart å tenke det når man skal prøve.

Acne bukser har jeg ikke prøvd! (Når jeg tenker meg om så er det mange bukser jeg ikke har prøvd ettersom jeg helst unngår det, det merkes også i garderoben min).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:41   #16
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Jeg har et par sånne her fra Boden: http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...?NavGroupID=19
De er casual, synes jeg, men penere enn jeans, og de er veldig behagelige og sitter pent. Sånn tilfelle du kan se på noe som definitivt ikke er i Oslo-området. (De har en sommer-variant som er "cropped" også, i litt flere fargevarianter).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:42   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Jeg fant en type bukse på Cubus. Har skrevet om den før her.
Den har litt plass til rompe og lår. Var i både lindegrønn, sortaktig og olabuksestoff.
Kan søke det opp og se hva den heter.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:46   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har et par sånne her fra Boden: http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...?NavGroupID=19
De er casual, synes jeg, men penere enn jeans, og de er veldig behagelige og sitter pent. Sånn tilfelle du kan se på noe som definitivt ikke er i Oslo-området. (De har en sommer-variant som er "cropped" også, i litt flere fargevarianter).

Sjansen for at noe jeg kjøper på nett skulle passe føler jeg er veldig liten, men det kan selvsagt være verdt sjansen.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg fant en type bukse på Cubus. Har skrevet om den før her.
Den har litt plass til rompe og lår. Var i både lindegrønn, sortaktig og olabuksestoff.
Kan søke det opp og se hva den heter.

Ja, takk!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 11:09   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Butikk i Oslo-området med stort utvalg av bukser?

Den heter L Stright Sarah
https://cubus.com/no/7146815_F590

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no