Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-14, 23:25   #41
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

For å illustrere problemet.

Jeg har sett på en kjole jeg liker, denne:



Den vil jeg bruke til hverdags, så da må jeg ha noe tilbehør som toner det ned. Jeg hørte med en venn, som foreslo sneakers. Så da ser jeg meg blå på sneakers, uten å finne noen som gjør antrekket perfekt. For jeg er unødvendig opptatt av at antrekk må matche 100 %, hvis ikke kan jo "noen" finne på å tenke at det er ikke noe fint sammen. Og det er jo selvfølgelig forferdelig...

Etter å ha sett en stund nå har jeg funnet flere sko som jeg selv mener passer til antrekket, men jeg stoler ikke på min egen vurdering, og slår derfor fra meg hele prosjektet. Dessuten må jeg jo finne både strømpebukse og jakke og smykke til, og det virker nærmest umulig altså.

Denne hadde jeg på meg på jobb idag faktisk!
Du trenger absolutt ikke tone den ned, jeg brukte sorte pumps til, oransje strømpebukse, gult belte og turkis cardigan. Ikke nedtonet overhode men det er jo meg. Jeg er egentlig ganske sjenert og sky av meg som person men i klesveien tar jeg av.

Det er enkelt med tilbehør til denne kjolen, du tar bare utgangspunkt i fargene som er i kjolen som er sort, oransje, gult, mørkeblå og turkis. Go for it!! Det er ikke farlig med farger bare gøy og befriende!

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 23:37   #42
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Heier på deg også!

Du må bare kjøpe den kjolen, den er knallfin! Jeg fikk mange positive tilbakemeldinger.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 09:34   #43
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Jeg tror jeg må ha den kjolen. Hvordan er den i størrelsen? Og hvordan er lengden på overdelen? Jeg har lang rygg og har lett for å få midjedelen på kjoler oppunder puppene.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 09:43   #44
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Indie: Så bra! Kan ikke bidra med størrelse osv, men jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Og takk, jeg fikk inspirasjon til å finne frem tøy for resten av uka, slik at det MÅ bli noe av. Jeg trenger et lite dytt, og ikke alltid safe med jeans og mørk overdel.


Sist redigert av emm : 07-05-14 kl 09:49.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 10:12   #45
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg tror jeg må ha den kjolen. Hvordan er den i størrelsen? Og hvordan er lengden på overdelen? Jeg har lang rygg og har lett for å få midjedelen på kjoler oppunder puppene.

Jepp, Ruslebiffen, den er et MUST!
Jeg vil si at størrelsen er normal, jeg er en str 36 og bruker S.
Jeg har forholdsvis kort rygg og livet på kjolen stemmer overens med min midje. Tror nesten du må prøve kjolen først hvis du har muligheten.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 12:17   #46
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jepp, Ruslebiffen, den er et MUST!
Jeg vil si at størrelsen er normal, jeg er en str 36 og bruker S.
Jeg har forholdsvis kort rygg og livet på kjolen stemmer overens med min midje. Tror nesten du må prøve kjolen først hvis du har muligheten.

Da blir den sannsynligvis litt vel empireaktig på meg, gitt. Men skal se om jeg ikke får surret meg en tur til byen i helga, da kan jeg prøve.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no