Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pæreolabuksa er funnet!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-11, 14:56   #21
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Pene og pene, jeg synes nok aldri olabukser er pene, men denne er helt mørkeblå og ser ny ut, så svaret er nok ja.

Fnis. Du er morsom. Men så supert at du fant en som passer deg!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 15:36   #22
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det høres ut som jeg må ut på prøving. Spesielt om den er unormalt stor i størrelsen.

Vet du hvilke butikker i Trondheim som har disse? Sånne jeans-butikker er ikke akkurat favoritten min. Der føler jeg meg som en blanding av flodhest og dinosaur.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 16:38   #23
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Match har dem.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 18:42   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Vet du hvilke butikker i Trondheim som har disse? Sånne jeans-butikker er ikke akkurat favoritten min. Der føler jeg meg som en blanding av flodhest og dinosaur.

Jeg kikket på Levis på Match på Solsiden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 19:08   #25
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

...


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:03.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 20:14   #26
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

JC ja, åh, har de klær i min størrelse?

Takk forresten.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:04   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Kan jeg spørre: Hva bruker du ellers i liv-vidde da normalt sett? Hvor høy er du?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:51   #28
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

...


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:03.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:51   #29
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De hadde faktisk beinlengde 30 også, var det ikke du som etterlyste det, Pelle?)

Denne anbefales virkelig til alle med litt hofter og lår!

Jo det var meg. Men har de den i livvidde 33-34? Det er nemlig der det ofte skorter, for "alle" vet jo at de som bruker 30 i lengde bruker 26-30 i livet. Ingen bruker nemlig de uhyrlige størrelsene over 32.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:53   #30
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Jeg skjønner jeg skal besøke Carlings i løpet av helgen

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:55   #31
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Er det denne?
http://www.jeansshop.com/product_inf...se-superstrech

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:57   #32
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Den høres ut som om den kan være noe for meg også. Jeg har blitt litt forelsket i den jeg kjøpte etter Nessies anbefaling. Det eneste den mangler er litt høyere liv, og da vil vel denne kunne gjøre susen?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:10   #33
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Kan jeg spørre: Hva bruker du ellers i liv-vidde da normalt sett? Hvor høy er du?

Er det meg du spør? Eller Elinblu?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:27   #34
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Er det meg du spør? Eller Elinblu?

Sorry. Elinblu siden hun mente str var på bærtur
Men du kan svare du også altså, alle kan svare bare det gir meg et hint i fht feks Lee eller andre bukser i normalstr.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:32   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Kan jeg spørre: Hva bruker du ellers i liv-vidde da normalt sett? Hvor høy er du?

Som det står i hovedinnlegget, bruker jeg vanligvis 28 i olabukser (i Lee Marion, f.eks.) - kanskje 29 hvis de er for smale over hoftene. I midjen er jeg 66-67 cm, men den er en del høyere oppe enn linninga på olabukser flest. Jeg er ikke mer enn 1,60 høy.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:35   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Er det denne?
http://www.jeansshop.com/product_inf...se-superstrech

Ja, det tror jeg det må være!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:35   #37
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

oj.. og likevel 32 i bena! hmmm hva skal jeg ha da, jeg som trengr 34 i benlengd....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:36   #38
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

oj.. og likevel 32 i bena! hmmm hva skal jeg ha da, jeg som trengr 34 i benlengd....

Ja, det kan være et problem - da må det kanskje bli 36 i denne modellen, hvis det finnes?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:42   #39
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

De har den hos Ellos, tror jeg:

http://www.ellos.no/dv/20-Underdeler...41xe%7c%7c%7c0

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:02   #40
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Høres ut som ei bukse jeg også bør prøve

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no